Sorry hoor maar als je zoiets doet op in mij ogen, en met mij meerdere, ietwat achterbakse mannier, dan moet je achteraf niet gek staan te kijken dat je gezeik krijgt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dim zelf een beetje man! We vertellen iets niet en gelijk krijgen we een berg gezeik aan ons kop. Vind jij dat normaal?
Nee, maar zodra ik een goede camera heb ga ik met de tips die ik hier heb opgedaan meer foto's maken en hier posten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, ga je mee naar FFF?
We hebben dus vergeefse moeite gedaan om ons standpunt uit te leggen. Jammer dat het niet tot je door wil dringen en dat je dus alleen je eigen standpunt ziet en dat je dus verschrikkelijk bot reageert.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:15 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je zoiets doet op in mij ogen, en met mij meerdere, ietwat achterbakse mannier, dan moet je achteraf niet gek staan te kijken dat je gezeik krijgt.
Maar als jij dat niet ziet, sja dan is dit verspeelde moeite
Ja. Geen idee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:21 schreef Dagonet het volgende:
Waar komt die slechte sfeer dan door, kan dat aangewezen worden? Is dat iets uit de slowchat ofzo?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:24 schreef Icicle het volgende:
Anders kom gezellig naar DPZ!
Bweheheh oh nee, dat mag ik hier niet zeggen he
Het was een serieuse vraag.quote:
Het was ook een serieus antwoord.quote:
Ik denk hickups van fok!, irritante en reeds gebande users, ouwesok weg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:21 schreef Dagonet het volgende:
Waar komt die slechte sfeer dan door, kan dat aangewezen worden? Is dat iets uit de slowchat ofzo?
Ik ben bang dat je een serieus antwoord niet meer zal krijgen. Of misschien wel, maar met verschillende uitleg, dus veel wijzer zul je er niet van worden.quote:
Volgens mij heb ik dat hier afdoende uitgelegd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:15 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je zoiets doet op in mij ogen, en met mij meerdere, ietwat achterbakse mannier, dan moet je achteraf niet gek staan te kijken dat je gezeik krijgt.
Maar als jij dat niet ziet, sja dan is dit verspeelde moeite
Verder ben ik met Shark eensquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik denk hickups van fok!, irritante en reeds gebande users, ouwesok weg.
fr.oosje is in mijn ogen altijd al recalcitrant. Als ik zijn icoontje zie lig ik al in een deuk.K-man heeft ook van die nukken, vind ik. American_nightmare heeft in mijn ogen klagen & zeuren tot een wetenschap verheven. Mensen hebben OF lange tenen, OF hebben ineens lange tenen waar voorheen korte tenen waren.
Iemand zet een foto neer, de ander geeft een mening op een dusdanig botte manier die de een niet aanstaat.. rel.
Storingen van FOK! heeft iedereen last van gehad, gebande users binnen FOT vallen in het niet bij die in andere subfora, waarom is het dan toch hier opeens zo verziekt (wat ik hier in dit topic lees)?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik denk hickups van fok!, irritante en reeds gebande users,
Is niet de oorzaak ervan, tenminste, ik vat het op dat het al langer loopt dan twee weken.quote:ouwesok weg.
Mwach, je bent bij genoeg betrokken geweest om daar een aardige mening over te kunnen vormen natuurlijkquote:Dit is natuurlijk mijn eigen naïve mening
Ik wou je net op je flikker geven, maar ik nam toch de moeite me in te lezen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef yvonne het volgende:
Maak ik me ook niet, FOK! en FOT kunnen dit best hebben, er zijn er nog zat die de weg vinden, maar ik krijg er WEL een nare smaak van in m'n bek...
Kssst wegwezen jij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:24 schreef Icicle het volgende:
Anders kom gezellig naar DPZ!
Bweheheh oh nee, dat mag ik hier niet zeggen he
Dan lees je daar toch overheen?quote:
Als ik dit zo snel doorlees (met mijn hersenschade) dan ben ik het er wel mee eens enzo. Overigens had die A_N allang weg moeten zijn geweest. Alleen maar zuigen en zeuren, tja dan trek je andere users mee, k_man vond ik niet hinderlijk, maar goed, die heb ik al veel goede dingen zien posten, misschien lees ik er dan makkelijker overheen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk hickups van fok!, irritante en reeds gebande users, ouwesok weg.
fr.oosje is in mijn ogen altijd al recalcitrant. Als ik zijn icoontje zie lig ik al in een deuk.K-man heeft ook van die nukken, vind ik. American_nightmare heeft in mijn ogen klagen & zeuren tot een wetenschap verheven. Mensen hebben OF lange tenen, OF hebben ineens lange tenen waar voorheen korte tenen waren.
Iemand zet een foto neer, de ander geeft een mening die de een niet aanstaat.. rel. Nou ja, in andere subfora zou het niet eens een rel mogen heten, meer een storm in een glas water.
Dit is natuurlijk mijn eigen naïve mening
Ik heb mijzelf een beetje op een afstand van het gebeuren weten te houden. Gezien eerdere rellen waar ik bovenop zat leek dat mij wijzer.. en ik trek mij het een en ander niet zo aan. Kritiek op mijn foto's is immers niet kritiek op mijn persoon.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:41 schreef Dagonet het volgende:
Mwach, je bent bij genoeg betrokken geweest om daar een aardige mening over te kunnen vormen natuurlijk
Je bent een kloon van yvonne.. ik wist het welquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:42 schreef elcastel het volgende:
En nu ga ik met Yvonne mailen wat ik verder nog moet zeggen hier..
Dat sowieso, ik moet namelijk wel oefenen, wil volgend jaar naar Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben benieuwd naar je foto's trouwens.. misschien moeten we Nathalie 'motiveren' voor een nieuwe kasteel meet of iets dergelijks
Geen tijd.quote:En anders kom je gezellig mee prutsen op de Kessel meet.... Ik ben ook een foto-prutser tenslotte.
Heeft niets te maken met korte of lange tenen hoor, ik spreek mij graag uit en heb nogal een uitgesproken mening ( en dan hou ik me nog in hoor) Heel veel mensen kunnen gewoon niet tegen kritiek, denk dat dat het probleem is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja en let op : dit is een wisselwerking.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Je bent een kloon van yvonne.. ik wist het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |