abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25706535
Als jullie nou alletwee even dimmen. De sfeer is al genoeg verneukt.
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:15:42 #152
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25706549
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dim zelf een beetje man! We vertellen iets niet en gelijk krijgen we een berg gezeik aan ons kop. Vind jij dat normaal?
Sorry hoor maar als je zoiets doet op in mij ogen, en met mij meerdere, ietwat achterbakse mannier, dan moet je achteraf niet gek staan te kijken dat je gezeik krijgt.

Maar als jij dat niet ziet, sja dan is dit verspeelde moeite
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:20:09 #153
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25706660
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel, ga je mee naar FFF?
Nee, maar zodra ik een goede camera heb ga ik met de tips die ik hier heb opgedaan meer foto's maken en hier posten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:21:12 #154
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25706687
Waar komt die slechte sfeer dan door, kan dat aangewezen worden? Is dat iets uit de slowchat ofzo?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_25706765
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:15 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als je zoiets doet op in mij ogen, en met mij meerdere, ietwat achterbakse mannier, dan moet je achteraf niet gek staan te kijken dat je gezeik krijgt.

We hebben dus vergeefse moeite gedaan om ons standpunt uit te leggen. Jammer dat het niet tot je door wil dringen en dat je dus alleen je eigen standpunt ziet en dat je dus verschrikkelijk bot reageert.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25706767
Anders kom gezellig naar DPZ!
Bweheheh oh nee, dat mag ik hier niet zeggen he

donderdag 24 maart 2005 @ 14:27:30 #157
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_25706823
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:21 schreef Dagonet het volgende:
Waar komt die slechte sfeer dan door, kan dat aangewezen worden? Is dat iets uit de slowchat ofzo?
Ja. Geen idee.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_25706824
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:24 schreef Icicle het volgende:

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:28:36 #159
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25706846
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:27 schreef portier het volgende:

[..]

Ja. Geen idee.
Het was een serieuse vraag. .
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:30:40 #160
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_25706895
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het was ook een serieus antwoord.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_25706915
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

donderdag 24 maart 2005 @ 14:35:15 #162
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25706996
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:21 schreef Dagonet het volgende:
Ik denk hickups van fok!, irritante en reeds gebande users, ouwesok weg.

fr.oosje is in mijn ogen altijd al recalcitrant. Als ik zijn icoontje zie lig ik al in een deuk.K-man heeft ook van die nukken, vind ik. American_nightmare heeft in mijn ogen klagen & zeuren tot een wetenschap verheven. Mensen hebben OF lange tenen, OF hebben ineens lange tenen waar voorheen korte tenen waren.

Iemand zet een foto neer, de ander geeft een mening die de een niet aanstaat.. rel. Nou ja, in andere subfora zou het niet eens een rel mogen heten, meer een storm in een glas water.

Dit is natuurlijk mijn eigen naïve mening
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:37:43 #163
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25707055
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je een serieus antwoord niet meer zal krijgen. Of misschien wel, maar met verschillende uitleg, dus veel wijzer zul je er niet van worden.

Eigenlijk was de sfeer helemaal niet zo slecht, integendeel, in 1 topic werd wat gekloot, en verder was een mod het niet eens met de policy....voor de rest was de sfeer goed. Nu er een forum naast fok is gebouwd met een deel van de FOT-ers wordt het allemaal wat opgeblazen.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 maart 2005 @ 14:39:29 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25707100
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:15 schreef fr.oosje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat hier afdoende uitgelegd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25707124
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

fr.oosje is in mijn ogen altijd al recalcitrant. Als ik zijn icoontje zie lig ik al in een deuk.K-man heeft ook van die nukken, vind ik. American_nightmare heeft in mijn ogen klagen & zeuren tot een wetenschap verheven. Mensen hebben OF lange tenen, OF hebben ineens lange tenen waar voorheen korte tenen waren.

Iemand zet een foto neer, de ander geeft een mening op een dusdanig botte manier die de een niet aanstaat.. rel.
Verder ben ik met Shark eens
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:41:29 #166
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25707147
quote:

[..]

Ik denk hickups van fok!, irritante en reeds gebande users,
Storingen van FOK! heeft iedereen last van gehad, gebande users binnen FOT vallen in het niet bij die in andere subfora, waarom is het dan toch hier opeens zo verziekt (wat ik hier in dit topic lees)?
quote:
ouwesok weg.
Is niet de oorzaak ervan, tenminste, ik vat het op dat het al langer loopt dan twee weken.
quote:
Mwach, je bent bij genoeg betrokken geweest om daar een aardige mening over te kunnen vormen natuurlijk
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:42:40 #167
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25707178
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef yvonne het volgende:
Maak ik me ook niet, FOK! en FOT kunnen dit best hebben, er zijn er nog zat die de weg vinden, maar ik krijg er WEL een nare smaak van in m'n bek...
Ik wou je net op je flikker geven, maar ik nam toch de moeite me in te lezen.
Leuk.
.
Btw, alle users die nu opeens weg moeten ken ik niet van toen FOT er net kwam en toen was het ook al prima vertoeven. Kortom, zoek lekker uit waar je je thuis voelt, wel grappig dat men opeens allemaal weg 'moet'.
En nu ga ik met Yvonne mailen wat ik verder nog moet zeggen hier.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:45:51 #168
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25707268
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:24 schreef Icicle het volgende:

Kssst wegwezen jij.
.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:46:09 #169
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25707276
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Verder ben ik met Shark eens
Dan lees je daar toch overheen?
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:48:52 #170
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25707352
quote:

Iemand zet een foto neer, de ander geeft een mening die de een niet aanstaat.. rel. Nou ja, in andere subfora zou het niet eens een rel mogen heten, meer een storm in een glas water.

Als ik dit zo snel doorlees (met mijn hersenschade) dan ben ik het er wel mee eens enzo. Overigens had die A_N allang weg moeten zijn geweest. Alleen maar zuigen en zeuren, tja dan trek je andere users mee, k_man vond ik niet hinderlijk, maar goed, die heb ik al veel goede dingen zien posten, misschien lees ik er dan makkelijker overheen.
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:50:07 #171
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25707382
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:41 schreef Dagonet het volgende:
Mwach, je bent bij genoeg betrokken geweest om daar een aardige mening over te kunnen vormen natuurlijk
Ik heb mijzelf een beetje op een afstand van het gebeuren weten te houden. Gezien eerdere rellen waar ik bovenop zat leek dat mij wijzer.. en ik trek mij het een en ander niet zo aan. Kritiek op mijn foto's is immers niet kritiek op mijn persoon.
Niet iedereen heeft dit door denk ik. En niet iedereen weet kritiek op de juiste manier uit te delen. sommige geven het op een zilveren dienblaadje aan, anderen hebben teveel naar Animal planet gekeken en ambieren de neushoorn methode.

Ik ben benieuwd naar je foto's trouwens.. misschien moeten we Nathalie 'motiveren' voor een nieuwe kasteel meet of iets dergelijks

En anders kom je gezellig mee prutsen op de Kessel meet.... Ik ben ook een foto-prutser tenslotte.
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:42 schreef elcastel het volgende:
En nu ga ik met Yvonne mailen wat ik verder nog moet zeggen hier.
.
Je bent een kloon van yvonne.. ik wist het wel
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:51:27 #172
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25707418
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef Shark.Bait het volgende:

Ik ben benieuwd naar je foto's trouwens.. misschien moeten we Nathalie 'motiveren' voor een nieuwe kasteel meet of iets dergelijks
Dat sowieso, ik moet namelijk wel oefenen, wil volgend jaar naar Zuid-Afrika.
quote:
En anders kom je gezellig mee prutsen op de Kessel meet.... Ik ben ook een foto-prutser tenslotte.
Geen tijd.
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:51:36 #173
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25707424
quote:

[..]
Heeft niets te maken met korte of lange tenen hoor, ik spreek mij graag uit en heb nogal een uitgesproken mening ( en dan hou ik me nog in hoor) Heel veel mensen kunnen gewoon niet tegen kritiek, denk dat dat het probleem is.
  donderdag 24 maart 2005 @ 14:54:45 #174
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25707495
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Je bent een kloon van yvonne.. ik wist het wel
Ja en let op : dit is een wisselwerking.
Zo van je vice versa en weer terug.
.
  Redactie Games donderdag 24 maart 2005 @ 14:56:34 #175
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25707546
Ach, ligt er ook net aan hoe je je kritiek brengt, sommige users kunnen het af en toe ook best wel wat genuanceerder hun uitspraken doen, alleen ontbreekt het bij die mensen het er net wat aan...

Verder vind ik het gewoon best jammer dat Ouwesok zich zo makkelijk heeft weg laten jagen. Tis niet zo dat ze em persoonlijk thuis hebben opgezocht met een doodverwensing ofzo..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')