Amenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:53 schreef CompuMess het volgende:
Ouwesok wist zijn kennis & ervaringen op een duidelijke en leuke manier over te brengen op de bezoekers, het is jammer voor FOT dat we afscheid moeten nemen van deze vraagbaak ...
Heb ik gedaan portier en tot deze conclusie gekomen.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:28 schreef portier het volgende:
Beste meester_b. Je zou er goed aan doen om de weblogpolicy te lezen. Je zou er zelfs goed aan doen om uberhaupt de weblog te kennen voordat je iets zegt waar je geen verstand van hebt.
Sluit ik me helemaal bij aan Borelius en niet te vergeten Ouwesok zijn enthousiasmequote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:17 schreef Borelius het volgende:
Geheel on topic:
Waar ik vooral erg van genoten heb, is de humoristische manier waarop hij zijn kennis hier ten toon gespreid heeft.![]()
Maar hij is niet van de aardbodem verdwenen en heeft ook zijn hobby niet vaarwel gezegd en Nederland is te klein om je te verstoppen...........![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:37 schreef MarcelR het volgende:
Thanks voor je inzet Ouwesok! Spijtig ,maar begrijpelijk dat je vertrekt, hopelijk weet je je weg te vinden naar Dutchphotozone.com. Waarschijnlijk voel je je daar wel thuis [/einde spam]
Als jij denkt dat het om het filmpje zelf gaat heb je duidelijk iets niet goed begrepen...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:19 schreef dawg het volgende:
Ik vind het eigenlijk nogal overdreven om daarom op te stappen. Internet staat vol met dit soort shit, en erger zelfs. als je denkt dat je op internet hiervoor weg kunt lopen ben je -vind ik- best naief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |