Wat een waardeloze algemene ontwikkeling heb jij zeg.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:47 schreef bar_rel het volgende:
ABN? Algemeen Brak Nederlands? ?
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net als Iris uit ONM zeker.
Nee trouwens het accent van timbob is leuk...
Maar das geen rotterdams geloof ik...
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is 15 minuten van Amsterdam vandaan en Purmerenders hebben een amsterdams accent. Ik studeer in A'dam ook nog eens
De regisseur van de japanse versies heeft Ring2 zelf gemaakt en zo en heeft ervoor gekozen om het een totaal andere verhaal wending te geven, lijkt dus niet meer opd e japanse verhaallijnen en dat is juist coolquote:Op zondag 20 maart 2005 23:48 schreef timbob het volgende:
[..]
lijktie op de japanse?
daar zijn er immers alvast 4 van..
dus die komen ook wel weer uit hollywood binnenkort
ja sorry maar de laatse 2 jaar heb k geen fuck geleerdquote:Op zondag 20 maart 2005 23:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat een waardeloze algemene ontwikkeling heb jij zeg.
Niet weten wat latex is...
Niet weten wat latent is...
Algemeen Beschaaft Nederlands...
Ooit, het Clooschter van Den Oudlijcke Wheyven.quote:
Beschaafd is met een D schat.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
ook bekend als haarlemsquote:Op zondag 20 maart 2005 23:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mooi klooster, daar hebben ze mooie bijbels.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ooit, het Clooschter van Den Oudlijcke Wheyven.
Oke, nou ik ga er toch wel heen van de week, dus we zullen zienquote:Op zondag 20 maart 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien. Ik vond hem bes wel goed. Leuke omdraai aan het verhaal en best wel wat schrikmomenten erin! Ik was het niet mee eens met de recenties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |