het lijjkt ook op rock electronicaquote:Op zondag 20 maart 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, electronische muziek in 6 weken is inderdaad te snel gewoon. Rock muziek kan dus weer wel zo snel
Ik heb hem gezien. Ik vond hem bes wel goed. Leuke omdraai aan het verhaal en best wel wat schrikmomenten erin! Ik was het niet mee eens met de recenties.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:46 schreef Tania18 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, heeft iemand hier de Ring 2 al gezien? En was het wat? (ik lees nogal slechte recensies namelijk).
hehequote:Op zondag 20 maart 2005 23:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee bah.
Ik praat keurig, beschaaft ABN.
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:47 schreef QyRoZ het volgende:
sex
Met een accent kan ook best beschaafd zijn hoor.quote:
Zei iemand hier "tiet"quote:Op zondag 20 maart 2005 23:47 schreef QyRoZ het volgende:
Sinds hier sex in de titels staat lopen deze topics als een tiet.
lijktie op de japanse?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien. Ik vond hem bes wel goed. Leuke omdraai aan het verhaal en best wel wat schrikmomenten erin! Ik was het niet mee eens met de recenties.
Net als Iris uit ONM zeker.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Met een accent kan ook best beschaafd zijn hoor.
Hoi. Neuken?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:48 schreef Skaai het volgende:
Ik kom uit Almere.
En ze zeggen dat ik plat praat.
Maar deze TT is juist heel kuisquote:Op zondag 20 maart 2005 23:47 schreef QyRoZ het volgende:
Sinds hier sex in de titels staat lopen deze topics als een tiet.
Ik praat gelukkig nederlandsquote:Op zondag 20 maart 2005 23:48 schreef Skaai het volgende:
Ik kom uit Almere.
En ze zeggen dat ik plat praat.
Is 15 minuten van Amsterdam vandaan en Purmerenders hebben een amsterdams accent. Ik studeer in A'dam ook nog eensquote:
Nee iddquote:Op zondag 20 maart 2005 23:48 schreef timbob het volgende:
[..]
met 1 tiet kom je niet zo ver denkik..
Ik praat wel een beetje als die Iris ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net als Iris uit ONM zeker.
Nee trouwens het accent van timbob is leuk...
Maar das geen rotterdams geloof ik...
Ik ga het klooster in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |