Nee natuurlijk niet, dan moet er geneukt worden...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:52 schreef Xennia het volgende:
ik praat niet met je zolang je een harde piemel hebt![]()
maar... maar... ze zien er ook zo volwassen uit tegenwoordigquote:Op zondag 20 maart 2005 22:54 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
vieze pedo
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef nietzman het volgende:
Jammer dat je die foto niet had meegenomen toen je hem bij je neukertje niet omhoog kon krijgen hé Herald?
weird, iets staat me nog bij van idd een jaar of 3/4 terug dat ik deze foto kreeg van iemand die beweerde dat zij die rechter was!quote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef Herald het volgende:
Nou is het natuurlijk helemaal hip om breezahmokkeltjes af te zeiken, maar sommige zien er toch best smakelijk uit vind ik. Zit zo B®3Ez@H Saajts #13 (Deeltjuh 13) :') door te bladeren en dan krijg ik van sommige popjes toch best een harde piemel hoor
Om het nóg sneuer te maken, ik heb al bijna 4 jaar onderstaande foto op mijn peeceetje staan, die kwam ooit eens in een breezahtopiqueje voorbij en ik heb hem maar uit voorzorg opgeslagen
[afbeelding]
Dus vertel *hier* in kleurrijke metaforen hoe walgelijk ik wel niet ben, succes!
Nou... dat je 'm niet omhoog kon krijgen is niet zo verrassend, maar.... een neukertje!!quote:Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Herald het volgende:
[..]mijn vertrouwelijke informatie, wat doe je!
Onvoorstelbare hangtietenquote:
Met make-up vind ik haar ook niet echt lekker ofzoquote:Op zondag 20 maart 2005 23:10 schreef got.rice het volgende:
[..]
typisch zo'n meid dat zonder make upuitziet
jupquote:Op zondag 20 maart 2005 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
dat rechter chickie heeft best mooie tieten
OMG wat een grafkopquote:
Rightclick-save as...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef Herald het volgende:
Nou is het natuurlijk helemaal hip om breezahmokkeltjes af te zeiken, maar sommige zien er toch best smakelijk uit vind ik. Zit zo B®3Ez@H Saajts #13 (Deeltjuh 13) :') door te bladeren en dan krijg ik van sommige popjes toch best een harde piemel hoor
Om het nóg sneuer te maken, ik heb al bijna 4 jaar onderstaande foto op mijn peeceetje staan, die kwam ooit eens in een breezahtopiqueje voorbij en ik heb hem maar uit voorzorg opgeslagen
[afbeelding]
Dus vertel *hier* in kleurrijke metaforen hoe walgelijk ik wel niet ben, succes!
nou en, die tieten zijn gewoon lekker, ik zou haar graag neuken als ik haar in Lloret tegen kwam.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:20 schreef boyv het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heeft er volgens mij ook al heel wat meters lul op zitten... [afbeelding]
idd tis net zoals een wegwerpcameraquote:Op zondag 20 maart 2005 22:56 schreef Thomas B. het volgende:
Tuurlijk heb je er lekkere bijzitten... dat is het punt ook niet.
Ze zijn alleen zo dom als een koe en hebben een kutpersoonlijkheid... maar dat heeft er verder niks mee te maken
Nadat Herald mij als mentor aanvaarde was het neukertjesprobleem vrij vlot opgelost hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... dat je 'm niet omhoog kon krijgen is niet zo verrassend, maar.... een neukertje!!
Ze hangenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:21 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nou en, die tieten zijn gewoon lekker, ik zou haar graag neuken als ik haar in Lloret tegen kwam.
Je zeikt echt. Als ze een beetje hangen is dat een teken dat ze groot, natuurlijk en dus lekker zijn.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:56 schreef Thomas B. het volgende:
Ze zijn alleen zo dom als een koe en hebben een kutpersoonlijkheid..
Gadverdamme, stroopwafel tietenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:30 schreef mighty_myte het volgende:
Waarschijnlijk ook nog met een groot tepelhof.
Dat grote tepelhof ligt wel erg ver richting het zuiden en tegelijkertijd wijst haar ene tiet naar het westen en de andere naar het oosten. Wat is er trouwens in vredesnaam geil aan een groot tepelhofquote:Op zondag 20 maart 2005 23:30 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Je zeikt echt. Als ze een beetje hangen is dat een teken dat ze groot, natuurlijk en dus lekker zijn.
Waarschijnlijk ook nog met een groot tepelhof.
Tja, ik snap niet wat iemand in een negeroïde vrouw zou zien, smaken verschillen.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is er trouwens in vredesnaam geil aan een groot tepelhof![]()
En komt nu ook de rest van het verhaal?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef nietzman het volgende:
Jammer dat je die foto niet had meegenomen toen je hem bij je neukertje niet omhoog kon krijgen hé Herald?
quote:
Ik noem dat altijd 'koeie-ogen'... maar goed, dat past dan wel weer bij de persoonlijkheid.quote:
Ik heb met deze vrouwen op de basisschool gezeten, maar heb sindsdien sporadisch contact met ze gehad. Toevallig weet ik dat de rechterdame vorig jaar haar VWO-diploma in de zak heeft kunnen steken.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:56 schreef Thomas B. het volgende:
Tuurlijk heb je er lekkere bijzitten... dat is het punt ook niet.
Ze zijn alleen zo dom als een koe en hebben een kutpersoonlijkheid... maar dat heeft er verder niks mee te maken
ik niet, wat nu?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:33 schreef Razor21 het volgende:
Vaag ik open dit topic en ik krijg bovenin meteen deze banner :
[afbeelding]
Die rechter is op zich ook wel leuk.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
Godver, zit ik het hele topic snel door te lezen of deze grap nog niet is gemaakt, is het de laatste postquote:Op maandag 21 maart 2005 20:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Die rechter is op zich ook wel leuk.
Nét niet hè...... best wel net niet.... eigenlijk helemaal nietquote:
Die rechter is ook gewoon zowelquote:Op zondag 20 maart 2005 22:48 schreef Herald het volgende:Om het nóg sneuer te maken, ik heb al bijna 4 jaar onderstaande foto op mijn peeceetje staan, die kwam ooit eens in een breezahtopiqueje voorbij en ik heb hem maar uit voorzorg opgeslagen
[afbeelding]
Bewijs!quote:
Huichel niet zo, smerige rat.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:54 schreef BB-King het volgende:
Mijn vriendin (die rechter)!!!!!!!![]()
![]()
Zal ze leuk vinden...![]()
thx dat je het meldquote:Op maandag 21 maart 2005 21:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Godver, zit ik het hele topic snel door te lezen of deze grap nog niet is gemaakt, is het de laatste post![]()
![]()
lekkah?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
die rechter![]()
dat mag best een breezer zijn maar ze is best lekkah
beetje op niveau meebabbelenquote:
Kan me inderdaad maar moeilijk voorstellen dat dat "harde piemel" gedeelte van het verhaal iets met die linker te maken zou hebbenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
dat rechter chickie heeft best mooie tieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |