Bij alle 4 de goals!quote:
quote:8 mei, 14:12 uur
Rechtsbenige centrale verdediger Olafur Ingi Skulason van Jong Arsenal komt met ingang van woensdag een aantal dagen op stage in Groningen. De 21-jarige IJslander wordt al geruime tijd door FC Groningen gevolgd.
In december van het vorige jaar ging een mogelijke overgang naar Groningen destijds niet door, omdat de verdediger destijds in een testwedstrijd (Crystal Palace II – Arsenal II) nog niet weer 100% fit bleek en niet het eerder door hem gehaalde niveau tentoonspreidde.
Bron: FC Groningen
quote:In de media heeft een ieder kunnen lezen dat we belangstelling hebben voor Robin Nelisse van AZ. Dit is juist, onze belangstelling voor hem is concreet. Op zich zijn we niet blij met vroegtijdige meldingen hierover in de media. Immers de concurrentie slaapt niet en bovendien wekt berichtgeving als in De Telegraaf van afgelopen zondag verkeerde verwachtingen. Er wordt daar gesteld dat Nelisse vrijwel zeker naar Groningen zou komen en dat het bijna een gelopen koers is, maar dit is volstrekt onjuist. FC Groningen is op dit moment gewoon één van de kandidaten voor Nelisse en we zullen op korte termijn met elkaar om tafel gaan. De afloop van het gesprek is niet te voorspellen.
Behalve voor de spitspositie zijn we zoals bekend nog op zoek naar versterking op de rechtsback- en rechtshalfpositie. Als de competitie er straks op 22 mei op zit, zullen technische staf en scouting druk in de weer blijven om de selectie voor volgend seizoen vorm en inhoud te geven. Olafur Ingi Skulason komt morgen voor een aantal dagen bij ons op proef en is één van de kandidaten om de rechtsbackpositie in te vullen. Skulason is daarnaast ook inzetbaar als rechter centrale verdediger en controlerende middenvelder. We zullen de komende dagen met hem in gesprek gaan. (bron: www.fcgroningen.nl )
Wordt wel een mooi stadionquote:
Erg mooi ja! Kwam hem ook al tegen.quote:
Ik had begrepen dat dat nogal moeilijk was, een beetje te vergelijken met hoe ze de overkapping gebouwd hebben bij de kuip, die rust niet op het stadion.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Erg mooi ja! Kwam hem ook al tegen.
Chewie, het is toch mogelijk om uit te breiden? Tenminste, dat las ik laatst weer ergens op een forum...
Das dan weer jammer..volgens mij las ik op fcgforum dat het dak gedemonteerd kon worden, maar of diegene dat gokt of zeker weet?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef Cruoninga het volgende:
Er kunnen vooraan nog twee rijen bij. Kan het dus maximaal 22.500 worden.
Anders post je even oud nieuws.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Sjakie01 het volgende:
oud
Ach ja, Nelisse eindigt zo wel onder de club waar hij ook heen had kunnen gaan, lullig voor hemquote:Is maar goed ook Groningen is zo'n speler niet waard![]()
En jij bent het niet waard om te ademen, maar dat doe je ook.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Is maar goed ook Groningen is zo'n speler niet waard![]()
Dat er geen spits in staat (Drent, Nevland, Salmon of Tuyp), en we dus een 'wisselspeler' hoog in het topscorerklassement hebben staan.quote:Dingen die opvallen?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:48 schreef Noca het volgende:
Ach ja, Nelisse eindigt zo wel onder de club waar hij ook heen had kunnen gaan, lullig voor hem
Klopt. Nevland had er 18, Salmon 22. Maar idd, Erik doet het fantastisch.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:09 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat er geen spits in staat (Drent, Nevland, Salmon of Tuyp), en we dus een 'wisselspeler' hoog in het topscorerklassement hebben staan.
Ongeveer 15 van de 17 thuiswedstrijden dit seizoen waren kut. We blijven erin op basis van de uitwedstrijden.quote:
Jup, helemaal waar. Utrecht thuis heb ik echt genoten, dat voetbal hoop ik volgend seizoen vaker te zien.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:01 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ongeveer 15 van de 17 thuiswedstrijden dit seizoen waren kut. We blijven erin op basis van de uitwedstrijden.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:59 schreef -Hans- het volgende:
Mister FC Groningen heeft gesproken, en hoe!
http://www.tvnoord.nl/ftp/audio/050515AfscheidstoespraakDrent.ram
http://www.tvnoord.nl/ftp/audio/050515PubliekvoorDrent.ram
Prachtig!![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:08 schreef MaxPower het volgende:
Afscheid van Drent was prachtig. Ook leuk was het toespraakje van Van Gessel "ik heb ook nog een uitstapje gemaakt "boeeeee"'
Volgens de stats heeft hij in de HCE 6 doelpunten gescoord in 22 wedstrijden.quote:FC Groningen lijft Yuri Cornelisse in![]()
BREDA - Yuri Cornelisse gaat voor FC Groningen spelen. De 30-jarige aanvaller van NAC tekent een contract voor drie seizoenen.
Cornelisse had bij de Bredase club nog een contract tot 1 juli 2008, maar die overeenkomst heeft FC Groningen afgekocht.
De in Alkmaar geboren Cornelisse begon z'n loopbaan in het betaalde voetbal negen jaar geleden bij eerste divisieclub TOP. Hij speelde er twee jaar en vertrok daarna voor een jaar naar Anderlecht. Het werd in België geen succes. Vervolgens speelde Cornelisse vijf jaar voor RKC en het laatste jaar voor NAC.
Cornelisse is de tweede nieuweling bij FC Groningen, na de Oekraïnse middenvelder Yevgeni Levchenko van Sparta.
Aldus TV Noord
Als ie dat bij elk doelpunt doet wil ik wel heel veel van die radslagen zienquote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Krijgen we af en toe een radslag te zien nog ook.
Hij mag ze ook breed leggen op Nevland wmbquote:Op maandag 23 mei 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Zeer aardige speler voor clubs in de middenmoot / subtop. Toch gauw goed voor een goal of 7 en in goede jaren misschien 10.
Jup, al is hij wel als rechtermiddenvelder gehaald. Ze zijn niet voor niks naar nog een spits op zoek..quote:Op maandag 23 mei 2005 18:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Aanvallend hebben we nou toch aardig wat opties, voor zowel 4-3-3 als 4-4-2.
Cornelisse kan op beide flanken spelen en op de andere dan Bechan, Fledderus of Pinas, maar hij kan ook naast Nevland spelen net als Salmon natuurlijk.
Ze schijnen nu nog een spits en een rechtsback te willen. Salmon is natuurlijk erg blessure gevoelig en Drent is nu ook weg... Denk dat Matthijs beter tot zijn recht komt op het middenveld dus die zou ook door kunnen schuiven (al ben ik sowieso geen fan van hem..)quote:Op maandag 23 mei 2005 18:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nog een spits? Willen ze van Salmon af dan of lopen ze vooruit op een eventueel vertrek van Nevland?![]()
Het lijkt mij dat er beter een verdediger, middenvelder of keeper aangetrokken kan worden.
Ze gaan sowieso voor een spits zover ik weet en een back dus. Bizimana krijgt geen contract weer en is nu denk ik op zoek naar een andere club.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het begint er iig al aardig op te lijken dat we er volgend jaar misschien wel beter voorstaan dan dit jaar.![]()
En dat durfde ik een paar maanden geleden nog niet te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |