abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2005 @ 13:53:17 #126
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_25634277
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:10 schreef DaZilva het volgende:
Ik snap er niks van, waren Manja en Jeroen nou al ex-partners tijdens de race, of zijn ze pas na die tijd uit elkaar gegaan? Ik lees namelijk in een interview de vraag: 'waarom heb je je partner meegenomen naar peking express?' . Ze zien er echt als een stelletje uit vind ik.
Ze zijn uit elkaar gegaan in de periode tussen de selectie en de race zelf, geloof ik. Maar besloten toch deel te nemen (zo stond het toch in de pers hier in Belgie)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 21 maart 2005 @ 14:00:30 #127
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_25634409
quote:
Op maandag 21 maart 2005 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

...* start introdeuntje voor de tell-sell reclame*...

Vroeger toen de mensen nog persoonlijke vendetta's hadden met andere koppels.

En was de blok-aan-het-been opdracht vorig jaar niet veel later?
Precies! Dat was veel later. En dat is eigenlijk het hele probleem. We verwachten met z'n allen dat al in het begin persoonlijke vendetta's ontstaan. Maar 'most of all', dat er dit jaar kopieen meedoen van de ubercoole Reinier. Jongens, dat gaat niet meer gebeuren. Kijk gewoon hoe deze koppels het doen, welke verhaallijnen zich ontpoppen naarmate de serie vordert. Je kunt na drie afleveringen eigenlijk nog helemaal niets zeggen over deze zaken. Gewoon afwachten.

Overigens vind ik Steven en zijn Nina Hagen eigenlijk wel leuk. Volgens mij worden expres onsympathiek neergezet door de programmamakers. Duizend tegen een dat er een 'plotwending' komt en dat ze de harten van de kijkers zullen veroveren ondanks hun diabolische voorkomen.

Ach, ik kijk en wacht af. Dat PE1 niet meer overtroffen kan worden; daar heb ik me bij neergelegd.
pi_25634431
Voor de liefhebbers van Nathalie en Jorien.

maandag 21 maart 2005 @ 14:07:17 #129
521 ruby
Hell yeah!
pi_25634543
IK vind het leuk dat de Belgen zo'n hoge pet op hebben van de Hollanders.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 21 maart 2005 @ 14:09:45 #130
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25634596
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:01 schreef Remzz het volgende:
Voor de liefhebbers van Nathalie en Jorien.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind Jorien toch leuker!
veel meer pit in..
dat is wat ik tenminste op tv zie
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25634885
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik vind Jorien toch leuker!
veel meer pit in..
dat is wat ik tenminste op tv zie
Maar ook een stuk lelijker. En Groninger, dat moet je niet vergeten.
  maandag 21 maart 2005 @ 14:29:09 #132
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25634949
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:26 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Maar ook een stuk lelijker. En Groninger, dat moet je niet vergeten.
\
ach mijn pa komt ook uit groningen

Maar eeuh ik vind haar echt knap, blauwe ogen en rood haar... maar goed dan kijk ik alleen naar de buitenkant.. + pittig =
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 14:30:38 #133
43556 miss_dynastie
pi_25634980
Pittig?? Hmmm.... eerder een schreeuwlelijk imho. 'Kaaaaarla, hier, hier, hier' Meer iets voor op de markt 'moooooooooooooie meloenen, maar een eurootje per stu-huk'
  maandag 21 maart 2005 @ 14:30:58 #134
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25634988
Pipi doet het wel goed
don't give me that fucking bullshit
pi_25635029
Ik vond die Just gisteren wel de grootste kneus hij kreeg de makkelijkste lifter om blok aan het been te zijn. En nog heeft hij echt helemaal niets gedaan om echt een blok aan het been te zijn. Hij miste zijn zusje zo :R
  maandag 21 maart 2005 @ 14:33:47 #136
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25635044
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Pittig?? Hmmm.... eerder een schreeuwlelijk imho. 'Kaaaaarla, hier, hier, hier' Meer iets voor op de markt 'moooooooooooooie meloenen, maar een eurootje per stu-huk'
Tja het is maar hoe je het ziet fanatiek misschien beter gezegd?
Maar ik blijf die pa van haar echt eens meesterlijke blok vinden.
Kijk nu al weer uit naar volgende week!
pi_25636230
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:33 schreef Remzz het volgende:
Ik vond die Just gisteren wel de grootste kneus hij kreeg de makkelijkste lifter om blok aan het been te zijn. En nog heeft hij echt helemaal niets gedaan om echt een blok aan het been te zijn. Hij miste zijn zusje zo :R
Idd die just is echt een zwaar kansloos figuur....geen blok kunnen zijn omdat hij een halve dag gescheiden wordt van zijn zusje ...hoe zielig
.
  maandag 21 maart 2005 @ 16:03:32 #138
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25637043
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:28 schreef RobinhoX het volgende:

[..]

Idd die just is echt een zwaar kansloos figuur....geen blok kunnen zijn omdat hij een halve dag gescheiden wordt van zijn zusje ...hoe zielig
tweelingen he...

IK ken ook tweeling die kunnen ook niet zonder elkaar, hebben zelfs huizen gekocht bijelkaar in de straat
pi_25637080
Wat een knurft die Rinck. Bah zeg.
pi_25637213
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:05 schreef Orginial het volgende:
Wat een knurft die Rinck. Bah zeg.
Ja hij was echt ook totaal niet leuk als blok aan been hij was alleen dom op auto's aan het huppelen enzo. Ook daarna zichzelf zo goed vinden als er weer een auto voorbij was gegaan...
pi_25637300
Ik ben ook volledig afgeknapt op Pippi Langkous.
pi_25637532
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Orginial het volgende:
Ik ben ook volledig afgeknapt op Pippi Langkous.
Mwou valt nog wel mee die vader kan ik echt niet uitstaan maar Pippi zelf is nog wel leuk, doet leuk fanatiek i.t.t. haar vader.
  maandag 21 maart 2005 @ 17:36:46 #143
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25639481
Joriens reacties in het vorige topic; toen onder de spoilers.

was leuk he? mijn pappa als blok, was t te doen???, ik ben errug benieuwd naar de beelden!!!! volgens rinck heeft hij wel dinge gedaan die niet konden, maar kris heeft t zooo goed opgevat, echt supergoed van hem. jammer dat ik t niet kan zien zondag. ik was zooooooooooooo blij dat ik die lieve, lieve karla had.

rinck vond zelf ook dat ie te ver was gegaan, maar ja, je opdracht is, zorgen dat iemand als laatste binnen komt, die opdracht had ik hem gegeven en we moesten ook wel n beetje, want we stonden wel laatste!!! Het was wij d'r uirt of kris en herman en dan kies je toch vor jezelf, 'k ben zo benieuwd naar de beelden, 'k heb de verhalen natuurlijk wel gehoord over herman idd en krieke, maar brecht heeft t toch heeeel goed gedaan met krieke!!! hoewel ik zelf ook wel redelijk op dreef was, als ik dat van mezelf mag zeggen...., maar ik geeft toe: karla heeft t me totaal niet moeilijk gemaakt en daar ben ik nog steeds heel blij om.

Je weet nooit waar de anderen zijn, dat maakt t juist zo spannend. En het had me best veel tijd gekost die stad uit te komen, ik wist wel dat ik niet laatste was, maar ook niet dat ik zo ver lag. Ik was allang blij dat Karla niet 20 keer hoefde te kotsen van de wagenziekte en dat ik 'n lift had naar Yichang
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 21 maart 2005 @ 18:19:30 #144
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25640532
toch denk ik dat pipi en haar papi al voor India uit de race zijn
pi_25641160
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:19 schreef haagse_elfje het volgende:
toch denk ik dat pipi en haar papi al voor India uit de race zijn
Dat weet ik wel zeker
pi_25641452
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef keijz het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker
Nou je kunt veel van ze zeggen maar niet dat ze niet fanatiek zijn.
  maandag 21 maart 2005 @ 18:59:28 #147
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25641544
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:36 schreef BVO het volgende:
Joriens reacties in het vorige topic; toen onder de spoilers.

was leuk he? mijn pappa als blok, was t te doen???, ik ben errug benieuwd naar de beelden!!!! volgens rinck heeft hij wel dinge gedaan die niet konden, maar kris heeft t zooo goed opgevat, echt supergoed van hem. jammer dat ik t niet kan zien zondag. ik was zooooooooooooo blij dat ik die lieve, lieve karla had.

rinck vond zelf ook dat ie te ver was gegaan, maar ja, je opdracht is, zorgen dat iemand als laatste binnen komt, die opdracht had ik hem gegeven en we moesten ook wel n beetje, want we stonden wel laatste!!! Het was wij d'r uirt of kris en herman en dan kies je toch vor jezelf, 'k ben zo benieuwd naar de beelden, 'k heb de verhalen natuurlijk wel gehoord over herman idd en krieke, maar brecht heeft t toch heeeel goed gedaan met krieke!!! hoewel ik zelf ook wel redelijk op dreef was, als ik dat van mezelf mag zeggen...., maar ik geeft toe: karla heeft t me totaal niet moeilijk gemaakt en daar ben ik nog steeds heel blij om.

Je weet nooit waar de anderen zijn, dat maakt t juist zo spannend. En het had me best veel tijd gekost die stad uit te komen, ik wist wel dat ik niet laatste was, maar ook niet dat ik zo ver lag. Ik was allang blij dat Karla niet 20 keer hoefde te kotsen van de wagenziekte en dat ik 'n lift had naar Yichang
ik vond dat hij echt niet te ver was gegaan... het hoort er gewoon bij... ik heb echt enorm moeten lachen zondag avond.. ik vond 't echt meesterlijk!
pi_25641596
Mwou ik vond het echt gewoon flauw hij is niet echt te ver gegaan maar hij had het ook op een andere wat leuke manier kunnen aanpakken.
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 19:04:37 #149
43556 miss_dynastie
pi_25641690
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:

[..]

ik vond dat hij echt niet te ver was gegaan... het hoort er gewoon bij... ik heb echt enorm moeten lachen zondag avond.. ik vond 't echt meesterlijk!
Niet te ver? Ik durf te garanderen dat als een of andere maffe Chinees hier aan mijn ruitenwisser gaat zitten trekken, hij echt vliegles krijgt hoor.
  maandag 21 maart 2005 @ 19:09:27 #150
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25641827
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet te ver? Ik durf te garanderen dat als een of andere maffe Chinees hier aan mijn ruitenwisser gaat zitten trekken, hij echt vliegles krijgt hoor.
oke daar heb je dan wel een beetje gelijk in .... ik zal het ook niet echt prettig als iemand dat deed bij mijn auto... maar goed het hoorde wel een beetje bij het spel tenslotte..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')