quote:Op zondag 20 maart 2005 23:09 schreef Salvad0R het volgende:
de hedendaagse racistische uittingen zijn een direct gevolg van het mediaoffensief tegen buitenlanders, want reken maar dat ze in Goed overleg bepalen wat de rode draad op TV is op halfjaarbasis .
als je mensen van 1 ras over 1 kam scheert, ben je gewoon wereldvreemd en dien je gewoon ff flink in elkaar getrapt te worden, het liefst door iemand uit je eigen etnische groep .racisten
Genoeg kleding voldoet aan die criteriaquote:Op zondag 20 maart 2005 23:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Omdat het fijn zit en duurzaam is?
Dat hoort niet eens IMO.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Genoeg kleding voldoet aan die criteria.
Maar je gaat toch geen kleding aantrekken waarbij je een grote kans loopt gestigmatiseerd te worden???
Klopt helemaal, maar al zou ik Lonsdale nog zou tof vinden...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dat hoort niet eens IMO.
Ik bedoel je draagt bijvoorbeeld diesel troep omdat je er fijn in voelt, moet je doen, vrij land enzo
Oh en, omdat hedendaagse kleding zo uit het leger des heils komt, bah.
mooie avatar heb jequote:Op zondag 20 maart 2005 23:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar al zou ik Lonsdale nog zou tof vinden...
Ik word nu eenmaal niet graag als een rechts-extremist versleten.
elke mongaeul praat zo??quote:Op zondag 20 maart 2005 23:46 schreef got.rice het volgende:
omg dat video:
Verslaggeefster: Heb je er dan veel last van gehad, van buitenlandse mensen?
Mongeaul: Ja, ik irriteer me mateloos aan.
Verslaggeefster: Waar irriteer je dan aan?
Mongaeul: gewoon, hoe ze doen uuuuhhh mjah.. gewoon.
Jij denkt dat ze iemand gaan interviewen die wel perfect uit zijn woorden komt? Lijkt me niet dat de media dat kan veroorloven.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:46 schreef got.rice het volgende:
omg dat video:
even n tip, die film blijft tot en met dinsdagavond staan ,woensdagavond is er weer nieuw nieuwsquote:Op zondag 20 maart 2005 23:46 schreef got.rice het volgende:
omg dat video:
dat legt die vent al uit, ze zitten op de basisschool in de klas met 30 andere blanken, en misschien 1 asielzoeker, later gaan ze naar een echte opleiding toe en daar zien ze die zwarte mensen in het echtquote:Op maandag 21 maart 2005 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
goeie argumenten hebben die gasten in dat filmpje
en hoezo zitten deze gasten alleen op het platteland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |