wheeey, gaaf horloge welke is het ?:)quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:11 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
lol, ik ben 1.85 en wilde medium. dat stel ik dan maar bij naar S. dat shirt is cker geen muscle fit ofwel?
en om het dilemme nog groter te maken blijk in een bortsomtrek te hebben van 95 cmquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:48 schreef Molluck het volgende:
Abercrombie Size Chart, Men’s Tops
Maat...................................Borstomtrek............................................Mouwlengte
S........................................85 - 95....................................................77.5 – 82.5
M........................................95 - 105.................................................. 82.5 – 86.25
L........................................ 105 – 115................................................85 – 87.5
XL...................................... 115 – 125................................................86.25 – 88.75
XXL....................................125 – 135............................................... 86.25 – 88.75
maten in centimeters uiteraard
Hoe meet je die borstomtrek precies, centimeter onder je schouders of op een andere manier? En zoals hierboven gevraagd, hoe meet je mouwlengte zoals het daar staat ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:30 schreef hEx3 het volgende:
het gaat om de borst omtrek, daardoor kan je zien of hij niet te strak zit..
Ik neem aan als iedereen het geld overgemaakt heeftquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:38 schreef Fatality het volgende:
ik zit op een borstomtrek van 99 cm maar ik ben wel 1.88 dus op hoop van zegen gaan we voor een M. Steijn wanneer doe je de bestelling de deur uit?
mooi, kan IBG me in de tussentijd ook nog gaan betalen Ik zit al helemaal bevestigingen van mijn bestellingen te mailenquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:43 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik neem aan als iedereen het geld overgemaakt heeft![]()
Doe er nog maar 3 weekjes bovenop hoor![]()
ja ik heb het nu eindelijk doorquote:Er is nog geen inkoopactie, dus bevestigingen en bestellingen hebben nog geen enkele zin
Er is nog geen inkoopactie, dus bevestigingen en bestellingen hebben nog geen enkele zin.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:52 schreef Fatality het volgende:
mooi, kan IBG me in de tussentijd ook nog gaan betalen Ik zit al helemaal bevestigingen van mijn bestellingen te mailen
Bij RL custom Fit en bij RL classic fit heb ik maat m (custom fit zit wel iets beter). Ik heb het net even opgemeten en mijn borstomvang is 96 cm.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:26 schreef erikdebier het volgende:
Heb jij toevallig ook RL polo's (classic of custom fit) of Lacoste polo's?? Zo ja, welke maat draag je dan?
Zou ik denk ik niet doen. Straks valt een maat M te groot uit, en dan heb je een te grote, brede polo. Dat vind ik oerlelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef Steven184 het volgende:
Neem dan gewoon een M-tje.:D
Dat is heel aardig van je maar er is nog geen inkoopactie dus je kunt ook nog niets bestellen. Als de actie eenmaal loopt zul je opnieuw een mail moeten sturen met je bestelling, die haal ik niet uit het overzicht wat ik nu heb. Dus vandaar.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:14 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb een mail gestuurd met verandering van mn bestelling, bevestig ff hier als je het hebt gedaan.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:38 schreef Avani het volgende:
Is er nog iemand met kennis van de vrouwenmaten?
Zover was ik ook al gekomenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb wel genoeg kennis van wiskunde om te weten dat je die maten maal 2,5 moet doen om op centimeters uit te komen![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:38 schreef Avani het volgende:
Is er nog iemand met kennis van de vrouwenmaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |