quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
1.89 en vrij slank. Heb nog wel een foto voor het idee:
[afbeelding]
Uhm het is een Curtis Pond polo van A&F, uit mijn hoofd officieel niet muscle fit. Maar mijn ervaring is wel dat A&F kleding sowieso vrij strak is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:11 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
lol, ik ben 1.85 en wilde medium. dat stel ik dan maar bij naar S. dat shirt is cker geen muscle fit ofwel?
Mja ik heb denk niet zo'n lang bovenlichaam ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:13 schreef Adriaantje het volgende:
[..]
1.89 en dan een S?
Ik heb ook zo'n polo (lichtblauwe) maatje S en Muscle-fit volgens mij. Ik ben echter niet langer dan 1.78 ofzo en ook niet de dikste...
is idd een classic fit. aangezien ik muscle fit polo's neem, neem ik dan toch maar weer mediumquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:16 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Uhm het is een Curtis Pond polo van A&F, uit mijn hoofd officieel niet muscle fit. Maar mijn ervaring is wel dat A&F kleding sowieso vrij strak is.
Lastig, lastig![]()
Helemaal niets van gemerktquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:21 schreef Adriaantje het volgende:
Wat is trouwens jullie ervaring m.b.t. krimpen van A&F polo's na een keertje wassen? Ik heb 'm een paar weken terug gekocht, maar nog niet gedragen/gewassen... Krimpen ze aanzienlijk, zoals een TH polo, of niet zo erg?
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:12 schreef arj1o1 het volgende:
sluit je hem vanavond?
Ja er wordt nog prijs op je CC gesteld.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:46 schreef amokjeeh het volgende:
Wordt er nu nog prijs gesteld op mijn CC?
Ik neem een M omdat S echt te smal is voor mijn schouders en ik ben maar 1,78.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:46 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben 1.88, ook maar S doen dus? Heb wel ongeveer dezelfde bouw als amokjeeh voor zover ik 't kan zien
Mooi zo, limiet is trouwens 1500 euro ipv 1000quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja er wordt nog prijs op je CC gesteld.![]()
Heb jij toevallig ook RL polo's (classic of custom fit) of Lacoste polo's?? Zo ja, welke maat draag je dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik neem een M omdat S echt te smal is voor mijn schouders en ik ben maar 1,78.
kut zeg, ik ben even lang en even breed, maar nou weet ik dus echt niet meer welke maat ik moet bestellen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:09 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
1.89 en vrij slank. Heb nog wel een foto voor het idee:
[afbeelding]
zelf opmeten + oprekenen ? ( tip , gebruik die converter op je nokia toestelquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:36 schreef rotskibo het volgende:
Ik raak ook een beetje in de war met die maten en hoe het valt, heeft iemand niet zo'n tabel voor die Abercrombie polo's in centimeters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |