gaat het om de polo's of tshirts?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:09 schreef Molluck het volgende:
nogmaals de vraag hoe het de vorige keer met de maten is gegaan, hoeveel is er doorverkocht omdat ze te groot/klein waren?
ik ben namelijk nogal lang en dun en heb meestal voor de lengte een L/XL nodig, maar ik weet niet hoe het met de Amerikaanse maten in breedte zit, dus niet dat ik dalijk de shoudernaad op mijn ellebogen heb hangen
mooie keuzes hoor. straks ff mijn verlanglijstje postenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:43 schreef Steijn het volgende:
Mijn inbreng:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leukquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:43 schreef Steijn het volgende:
Mijn inbreng:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat viel mij ook op maar ik dacht het zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:50 schreef Avani het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar waar is de sale op de site
[afbeelding]
Mijn blousjeZomaar weghalen
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op maar ik dacht het zal wel aan mij liggen.![]()
denk het van niet inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:39 schreef Naggelwauz het volgende:
Bij de ene polo staan de maten S t/m XXL en de ander alleen XXL. Betekent dit dat deze polo niet in andere maten te bestellen is oid?
Dank je, zit nog steeds te twijfelen tussen het gele of het roze streepje zoals jij hem hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |