hihihihi .... nou en of, dat denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:58 schreef Stamp_Kip het volgende:
Dan wiste die rotzakken gewoon dat je dr een hekel aan had ..hahaha![]()
Nou ja als het is wat ik denk dat het is kan het tot en met maart bloeien. Maar 't zal wel nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Nee toen was ie gewoon kalig groen/bruin, er zitten nu uitlopertjes in en kleine gele bloemetjes.
Ja, ik heb wel een vraagje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:25 schreef Stamp_Kip het volgende:
*deze bloemiste kijkt gezellig mee naar al ut moois in en rondom de tuin..*
Mochte dr vraagjus zijn of iemand tips willen hebben..dan geef maar een gil
Als ik op winterjasmijn zoek, heeft het er erg veel van weg jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:37 schreef Tinkerbell het volgende:
Nou ja als het is wat ik denk dat het is kan het tot en met maart bloeien. Maar 't zal wel niet
't Lijkt op een winterjasmijn.
Maar bij nader inzien: is het niet gewoon een brem? Maar die bloeien pas in mei eigenlijk.
Ik weet het ook niet zeker, maar het lijkt er wel op. Misschien weet iemand het wel zekerquote:Op woensdag 23 maart 2005 06:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik op winterjasmijn zoek, heeft het er erg veel van weg ja
Tis nog niet heel erg mooi, en zeker niet bij een poortdeur, vandaar ook het touw, het viel me bijna aan laatst
graag gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:52 schreef Oblivion het volgende:
Ja, daar kan ik wel wat mee. Bedankt Stamp_Kip!![]()
Een Forsythia misschien dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij is het geen winterjasmijn, die hebben heel slappe takken. Ik denk dat het zo'n struik is met gevulde gele bloemetjes, ben natuurlijk de naam kwijt.....
Die bloeien nu ook inderdaad. Behalve in mijn tuin natuurlijk, lui dingquote:
Bamboe kan ook bloeien hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Nou losstaand, ja de takken staan onafhankelijk van elkaar zeg maar in de grond.
Eerst dacht ik bamboe-achtig, maar die bloemetjes he
Toen ik aan het snoeien was tussen door, boog het wel helemaal door naar de grond, en ik heb er touw voorgebonden anders buigt het nog steeds helemaal voorover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |