1-1, het kan nogquote:Op zondag 20 maart 2005 16:09 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Groningen verknalt het vandaag voor mij.....had 520 euro kunnen winnen met een leuke multiple van Roda by 2 or more, PSV to win to nil, Heerenveen en Groningen by to or more, maar die Groningers kunnen niet eens van die prutsers uit Tilburg winnen, damn
Mooi.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:23 schreef RayMania het volgende:
3-1 Inter.
samp achter dat gaat niet lukkenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:26 schreef VinnieJones het volgende:
Hey udinese ga je nog scoren og hoe zit dat.
Udine en Samp moeten winnen, dan heb ik dik winst vandaag
250 euro verlies is idd beter dan 500 euro verlies.quote:
Iedereen speelt hier altijd op de favorieten, maar de underdog wint ook vaak.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
250 euro verlies is idd beter dan 500 euro verlies.
Snap alleen niet dat je zo dom inzet op Parma terwijl ze in de Serie A bagger zijn en afgelopen Donderdag net een zware UEFA-Cup pot hebben gespeeld![]()
Tja....quote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef ThE_LiON het volgende:
[..]
Iedereen speelt hier altijd op de favorieten, maar de underdog wint ook vaak.
Net als Siena gister waar ik 500 euro mee won.
Maar vanavond nog een kans, Mallorca gaat Sevilla afmaken
[afbeelding]
Ik zou het er niet op wagen jmac.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:11 schreef jmac het volgende:
ja ik ben nu wat schor (maar allez, daar merk je hier niets van), maar het halve stadion was leeg vlak voor tijd. Mooi trouwens die 'tifo' actie met de jaartallen![]()
Uit quote voor schalke is 1.70 .Iemand die daar vertrouwen in heeft? Zo sterk is mainz toch niet![]()
Had jammer genoeg niet op psv ingezet.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja....
Had je ook geld op ajax- PSV ingezet?
Als je dan toch graag highstake speelt had ik 500 Euro X2 op AC gezet vanavond
Dat is idd niet zo hoog.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:24 schreef ThE_LiON het volgende:
[..]
Had jammer genoeg niet op psv ingezet.
Maar voor AC Milan X2 krijg je maar 1.3, daar ga ik het risico niet voor nemen.
0/-0,5 zou eventueel kunnen voor 1,85, ben je wel de helft kwijt als ze gelijk spelen.
Welk Forum?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:26 schreef jmac het volgende:
St etienne ben ik niet zeker van als ik ander forum even doorlees. Ze missen ook een aantal spelers.
Een odd van 1.8 voor Mallorcaquote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef ThE_LiON het volgende:
[..]
Iedereen speelt hier altijd op de favorieten, maar de underdog wint ook vaak.
Net als Siena gister waar ik 500 euro mee won.
Maar vanavond nog een kans, Mallorca gaat Sevilla afmaken
[afbeelding]
Is asian handicap he, dus stake terug bij gelijkspel.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:31 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Een odd van 1.8 voor MallorcaIs dat niet een beetje erg laag
Bilbao was echt veel safer geweest, die winnen thuis bijna alles
Ah oke, die wist ik ff niet. Ik speel nooit gehandicaptquote:Op zondag 20 maart 2005 17:33 schreef ThE_LiON het volgende:
[..]
Is asian handicap he, dus stake terug bij gelijkspel.
Mooi, heb namelijk het bijgeloof dat zolang het 0-0 blijft er niet veel gebeurt op het veld. Schalke zal vast nog wel de eerste helft terugkomenquote:
Nou, toen ik inlogde stond het er, maar toen ik terugkwam van ff eten maken en refreshte was het ineens wegquote:Op zondag 20 maart 2005 17:39 schreef jmac het volgende:
valencia 2-0 mooi ook weer binnen! PS: bettingadvice was dat
wolfie: kon je daar eerst dan wel livebetten>
Op unibet kunnen Nederlanders en Engelsen niet livebetten om een of andere vage reden.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:39 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ik kan niet livebetten op Unibet ofzo, het staat er niet meer
ik ga met je meequote:Op zondag 20 maart 2005 17:43 schreef nostra het volgende:
Liverpool wordt gek. Goal attempts: Liverpool 10 - 0 Everton.
Ik zet 20 bij op next goal liverpool @ 2.00.
Neuh, dat denk ik niet. Liverpool blijft vol in de aanval gaan en ook Everton probeert iets terug te doen, al gaat dat met veel moeite.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:45 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Poe, denk dat het ook wel is 2-0 kan blijven hehe
hehe.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef Notoire_Gek het volgende:
dat wordt weer billen knijpen Lion
faaaak ! daar gaat m'n mooie combo..quote:Op zondag 20 maart 2005 18:47 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
2-1 Cahill
Speel gewoon eens op single wedstrijden. Veel betere tacktiek. Combo's zijn veel te riskant.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:34 schreef Yeahinho het volgende:
Juve wint, Anderlecht wint, Feyenoord wint.
Espanyol en Club Brugge spelen echter gelijk, dus alle combo's kunnen de prullenbak in.
Leve het wedden, weer dik verloren.
Ja, was een vieze elleboog jaquote:Op zondag 20 maart 2005 18:52 schreef HoIIandia het volgende:
heeft iemand gister die elleboogstoot gezien bij spurs-city?
M'n Duits is slecht, dus wat houdt dit inquote:Op zondag 20 maart 2005 18:49 schreef RayMania het volgende:
8:47 Kopfball 1.FSV Mainz 05 (62.)
Durch Benjamin Auer, nicht aufs Tor
18:46 Weitschuss 1.FSV Mainz 05 (60.)
Durch Antonio da Silva, Torwart Rost wehrt ab
18:44 Wall
Die Schalker kommen nicht weiter bis an die Grenze des Mainzer Strafraums. Dort hat sich ein Abwehrwall positioniert, gegen den die Gäste bisher kein Durchkommen finden.
18:41 Nichts los
Im Moment Standfußball in Mainz. Wenig Aufregung, viele Fehlpässe.
Schalke komt niet verder dan het strafsschopgebied van Mainz.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:54 schreef Kapmes het volgende:
[..]
M'n Duits is slecht, dus wat houdt dit in
maar schalke wint nietquote:Op zondag 20 maart 2005 19:17 schreef Kapmes het volgende:
Ik sta voor vandaag sowieso op 30 euro winst, als die Fransen gelijk blijven spelen komt er 40 bij en als Schalke wint komt er nog eens 80 euro bij ofzo.
Raar dat Sevilla van Mallorca wintquote:Op zondag 20 maart 2005 18:44 schreef ThE_LiON het volgende:
mallorca gaat verliezen
verlies ik 500 euro door een onterechte pingel en een onterechte rode kaart, klote scheids!![]()
Gewoon eigen inzicht. Heb die hele tabel nog nooit gezien??quote:Op zondag 20 maart 2005 20:13 schreef sander4444 het volgende:
de mensen die weer hun saldo opgekrikt hebben met blackjack, gebruiken jullie hierbij zo'n tabel of gewoon op eigen inzicht?
Hehe, nee hoor. Net 19 verloren met roulette, dat kan je weinig zelf beinvloedenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:15 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Jmac speelt volgens mij vals hoor, die wint bijna altijd
Bedankt voor de tip. Die ga ik met mijn overgebleven 3 euro eens uitproberenquote:Op zondag 20 maart 2005 18:52 schreef Afunados het volgende:
[..]
Speel gewoon eens op single wedstrijden. Veel betere tacktiek. Combo's zijn veel te riskant.
Feitelijk maakt het weinig uit. De bookies hebben hun marge toch wel ingecalculeerdquote:Op zondag 20 maart 2005 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Die ga ik met mijn overgebleven 3 euro eens uitproberen.
NG zelf is van deelname uitgesloten hequote:Op zondag 20 maart 2005 21:02 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Wie durft met mij deze weddenschap aan te gaan:
Binnen hoe veel tijd zet NG weer zijn eerste euro´s in met weddenschappen / pokeren?
- Binnen 2 weken @ 1.25
-Tussen 2 en 4 weken @ 4.55
-NG zet nooit meer een euro in @ 8.50
0-1quote:
dat was ik nou net aan t kijkenquote:
Ik zou voor die quote van 8,50 gaanquote:Op zondag 20 maart 2005 21:02 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Wie durft met mij deze weddenschap aan te gaan:
Binnen hoe veel tijd zet NG weer zijn eerste euro´s in met weddenschappen / pokeren?
- Binnen 2 weken @ 1.25
-Tussen 2 en 4 weken @ 4.55
-NG zet nooit meer een euro in @ 8.50
Als je elke bet "dicht timmert" bij MrBookie en/of Unibet (dus inzetten op win/gelijk/verlies) dan zie je dat de bookmaker telkens zo'n 12,5% winst maakt op de totale inleg.quote:
hou nou eens op man, 2 dagen geleden zat je nog volop te gokken en nu ben je opeens helemaal totaal anti-gokken. Dat is prima maar ga daar over zeiken in je eigen topicquote:Op zondag 20 maart 2005 21:34 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als je elke bet "dicht timmert" bij MrBookie en/of Unibet (dus inzetten op win/gelijk/verlies) dan zie je dat de bookmaker telkens zo'n 12,5% winst maakt op de totale inleg.
12,5% vind ik fors, heel fors..........en het is dus niet zo moeilijk te voorspellen dat naarmate je langer speelt je steeds meer verliest. Je wint, maar veliest net iets vaker, .......en dat keer op keer (gemiddeld genomen dan)
Ik geef toe, het is erg leuk, maar een slechte manier van geld maken. Het is namelijk gokken, met voordeel voor de aanbieder.
Ik heb er nog aan gedacht om op 0-1 in te zetten. Toch niet gedaan. Heb Milan nog wel in een combo'tje zittenquote:
Ik reageer op een opmerking. En dit is overigens mijn topic, kneusquote:Op zondag 20 maart 2005 21:53 schreef Blik het volgende:
[..]
hou nou eens op man, 2 dagen geleden zat je nog volop te gokken en nu ben je opeens helemaal totaal anti-gokken. Dat is prima maar ga daar over zeiken in je eigen topic
En dan denk ik... Had ik maar meer ingezet! quote van 5.6 en dan zet ik maar 5 euro inquote:
nee dit betekent dat er voor 6,7 miljoen Euro een quote van 1.01 wordt aangeboden, m.a.w die 6,7 miljoen euro is gelayed, en komt dus aan de back-zijde te staan.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:02 schreef jmac het volgende:
haha betekent dat iemand echt 6.7 miljoen op hem heeft ingezet?
OK dan, maar ik reageerde gewoon op Tjabbe die zei dat de marges wel meevallen.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:07 schreef Blik het volgende:
0-2 Milan
en NG, helaas voor jou heeft Raymania die topic geopend, dit is niet jou topic omdat je de reeks toevallig begonnen bent
Ach, ik had 10¤ @ 2,05 of zoiets, ben allang blij.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:12 schreef jmac het volgende:
En dan denk ik... Had ik maar meer ingezet! quote van 5.6 en dan zet ik maar 5 euro in![]()
Dat is niets vergeleken bij parma vanmiddag.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:20 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Er vallen me toch veel kaarten bij Roma-Milan
tis gewoon een ordinaire schoppartij geworden vanaf de 65ste minuut, in 25 minuten 6 gele kaarten en 1 rode kaart (en nog 2 gele kaarten in de 1ste helft).quote:Op zondag 20 maart 2005 22:20 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Er vallen me toch veel kaarten bij Roma-Milan
LOL, tikfoutje gemaakt ?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:24 schreef RayMania het volgende:
100 euro gewonnen met Milan, tegen een quote van 2.
Waar ik 10 wou inzetten, naja goed afgelopen, schrok me wel de pleuris zeg.
Yup, dacht dat het al half 9 was dus snel inzetten nog en een nulletje teveel.quote:
Panucci ookquote:
Nu niet overmoedig raken. Mijn tip.......cashen die handelquote:Op zondag 20 maart 2005 22:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, dacht dat het al half 9 was dus snel inzetten nog en een nulletje teveel.
Als ik had verloren, had ik echt gestopt. Wat een fout![]()
.
Ik denk ook dat ik effe een pauze neem van een paar weken.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:31 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nu niet overmoedig raken. Mijn tip.......cashen die handel(en daarna stoppen
)
Of een deel cashen en gewoon verder spelen..Weet je iig dat je nooit verlies kunt maken (als je tenminste meer casht dan je ooit hebt ingezet, maar bij RayMania was dit geloof ik niksquote:Op zondag 20 maart 2005 22:31 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nu niet overmoedig raken. Mijn tip.......cashen die handel(en daarna stoppen
)
Lijkt me een hele goede test..........................dan kun je ook aan jezelf merken of dat het lastig is een poosje niet meer te wedden. Ik denk dat het best verleidelijk is om in te zetten als je een leuke wedstrijd ziet.................als je daar bovenstaat zit je goed, zet je toch in, dan moet je naar de Jelinek ofzoquote:Op zondag 20 maart 2005 22:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik effe een pauze neem van een paar weken.
Zulke dingen zijn uitermate slecht voor je hart, dat kan ik je wel zeggen.
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef jmac het volgende:
daar geef ik notoire gelijk in.
Jah heb wat op de SUNS en Spurs staan.. Nu aan het spelen..quote:Op zondag 20 maart 2005 22:47 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Vinnie nog wat op NBA gezet?
Vertel maar als je eruit bent, neem die gok dan ook wel een keertjequote:Op zondag 20 maart 2005 22:55 schreef VinnieJones het volgende:
kut .. zaragozza 0-0 gebleven..
Denk dat ik zo nog Seattle -3 en Golden State + 3.5 neem
Milwaukee + 9 lijkt me ook wel te halen tegen Denver..
Maar goed, nog tijd zat.. ff goed analyseren
Dan zijn echt wedstrijden die allemaal winst gelijk of verlies kunnen worden. Elke pot heb je dus 1/3 kans.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:50 schreef sander4444 het volgende:
denk ook dak het advies maar ga opvolgen om voortaan singles te spelen, toch net iets te vaak 1 foute bet in een combo zitten. overigens nog wel vast een kleine combo gemaakt voor de kwartfinales van de CL die zomaar goed zou kunnen zijn...
Liverpool - Juventus @ 2,75
Olympique Lyon - PSV @ 3,25
Chelsea - Bayern Munchen @ 3,20
AC Milan - Internazionale @ 1,95
Totaalquote = 55,77
tell me about it !!quote:Op zondag 20 maart 2005 22:55 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Eens met Sander, ik heb dus vanavond weer heel veel bets met 1 foutje. Het begint me een beetje te irriteren, misschien tegenwoordig maar 3 wedstrijden inplaats van 4.
Is idd raar want als je de wedstrijd verslagen op internet had gelezen of de wedstrijd had gezien dan zie je dat Mallorca veel beter was, zelfs met 10 man.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Raar dat Sevilla van Mallorca wint......ik zou daar nog geen halve euro op hebben gezet.
Zijn bezig aan de 2e helft en staan 2-1 voor, ik had daar ook 2 bets mee, maar bij die zijn er natuurlijk 1 fout waardoor deze er niet meer toe doetquote:Op zondag 20 maart 2005 23:07 schreef mister_popcorn het volgende:
als ik wist hoe ik die bettingslips hier kon plaatsen zou ik ook mee kunnen doen aan het grote 1-fout-per-4 combi gebeuren
Weet trouwens iemand waar je de tussenstad/uitslag kan vinden van braziliaans voetbal? Niet op livescore helaas... ik heb wat op santos ingezet, als het goed is zijn die al lang klaar met spelen maar ik kan nergens de uitslag vinden
ah bedankt.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:10 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Zijn bezig aan de 2e helft en staan 2-1 voor, ik had daar ook 2 bets mee, maar bij die zijn er natuurlijk 1 fout waardoor deze er niet meer toe doet![]()
ja, als je gestoord hoge bedragen in gaat zetten kom je er wel, ik zet niet hoger in dan 5 (af en toe 10 als ik 100% zeker ben)quote:Op zondag 20 maart 2005 23:20 schreef Notoire_Gek het volgende:
FLASH BACK ...............EK 2004 @ Unibet
[afbeelding]
In die periode won ik echt de nodige duizendjes......best leuk in de history van unibet kijkenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:28 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
damn jij vergokt daar gewoon ff 1500 euro oid, dan ben je ook best wel een debiel
tegen Portugal haalde hij toch geen gekke streken uit? Was toch tegen Tsjechie. Portugal was echt een klasse beter die partij, Nederland kwam volgens mij nog met enig geluk terug tot 2-1 toenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:31 schreef jmac het volgende:
Notoire>bedank guus maar. 700euro (...) Ik dacht dat ik gek was.
Ah, dat is dan mijn fout weer natuurlijk. Toen was ie idd bij psv.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:37 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Guus heeft ie het volgens mij over Zuid-Korea maar toen was Guus daar geen trainer meer
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:37 schreef jmac het volgende:
ik zei ook GUUS niet dick. Zuidkorea 3-4L E E S .
Toen zat Guus toch allang in Eindhoven, of mis ik ietsquote:Op zondag 20 maart 2005 23:37 schreef jmac het volgende:
ik zei ook GUUS niet dick. Zuidkorea 3-4L E E S .
Je hebt weer teveel (data) ingezet.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
nog even dit............geen idee wat er de 24ste met me aan de hand was
[afbeelding]
Rond de 3000 in de plusquote:Op zondag 20 maart 2005 23:46 schreef Kapmes het volgende:
Notiore> En hoeveel sta je eigelijk nu totaal in de min![]()
Dan zou ik lekker doorgaan.quote:
En vanwaar die 2 keer dat je waarschuwde over hoe slecht gokken wel niet is en je alleen kunt verliezen enzo?quote:
Maar in het echie toch iets minderquote:Op zondag 20 maart 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker doorgaan.
Daar kan ik 4 maanden van leven in Thailand.
A-ha!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
Maar in het echie toch iets minder.............500-1000 min denk ik........Unibet plus, MrBookie zwaar kut
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
A-ha!
Nou, je bent wel een leuke clown in dit topic.
Mijn tacktiek met single-bets werkt prima. Surf beetje rond op druk voetbaldagje, selecteer 10 wedstrijden o.i.d. waar ik een duidelijke favoriet zie met mooie quotes, of een team waar quotes simpelweg te hoog zijn, en zet een bedrag in(bijvoorbeeld allemaal 30EURO..)quote:Op zondag 20 maart 2005 23:14 schreef Blik het volgende:
Mijn ervaring is ook dat je het beste combo's van 2 a 3 kan pakken en niet meer. Met single bets win je te weinig vind ik
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef Afunados het volgende:
Zoals Callela hier al eens zei, als je 6/10 wedstrijden goed kan voorspellen, heb je in principe winst(met gemiddelde odds 2.00). En ik denk dat elke voetbalfan wel 6/10 gewonnen wedstrijden uit een enorm aanbod kan kiezen..
Heel juist........................ik ben plotseling wakker geschokken uit een winning-dreamquote:Op maandag 21 maart 2005 00:43 schreef Afunados het volgende:
[..]
Mijn tacktiek met single-bets werkt prima. Surf beetje rond op druk voetbaldagje, selecteer 10 wedstrijden o.i.d. waar ik een duidelijke favoriet zie met mooie quotes, of een team waar quotes simpelweg te hoog zijn, en zet een bedrag in(bijvoorbeeld allemaal 30EURO..)
Zoals Callela hier al eens zei, als je 6/10 wedstrijden goed kan voorspellen, heb je in principe winst(met gemiddelde odds 2.00). En ik denk dat elke voetbalfan wel 6/10 gewonnen wedstrijden uit een enorm aanbod kan kiezen..
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:06 schreef Notoire_Gek het volgende:
I am in again........trek die geldla alvast maar open MrBookie-boy.GOD is back in town my friends
Ga ik zeker doen...........ik ga weer slapenquote:Op maandag 21 maart 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]![]()
Combi's zijn nog steeds (wederom) een no go area voor mij.![]()
Maar euh, hou ons op de hoogte.
quote:Op maandag 21 maart 2005 01:06 schreef Notoire_Gek het volgende:
Als slechts 1 van die setjes van 4 clubs alle 4 goed is, speel ik al quite...............met een quote van rond de 1.7 moet dat echt wel dikke bingo zijn.
Nou tis niet normaal meer..quote:Op maandag 21 maart 2005 02:11 schreef VinnieJones het volgende:
Ziet er naar uit dat Houston z'n dagje niet heeft. 25-16 achter 1st q.
GS + 3.5
Bucks +9
10 @ 3.57
Seattle - 2.5
20 @ 1.90
Heb er niet veel hoop in, maar verslavingsfactor is te groot![]()
Nu slapen![]()
en waarom gaat porto winnen dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 07:55 schreef RayMania het volgende:
Dan gaat Sporting Lissabon het voor je verpesten.
Tip van de dag: X2 op Porto !!
Over een zuur weekendje gesprokenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Over een zuur weekendje gesproken![]()
[afbeelding]
Idd zuurtjes jaquote:Op maandag 21 maart 2005 15:14 schreef RayMania het volgende:
Omg PyTh, wat een naaierstreek van Feyenoord en Club Brugge.
Ongelovelijk, en het ergste is dat je al zaterdag wist dat je verloren had.
En dan zie je ze één voor één winnen (de overige wedstrijden in je bets)![]()
.
* Steungroep opricht voor 1 fout in een bet.
Je bent maar even gestopt met dik inzettenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:46 schreef ThE_LiON het volgende:
Mijn combo voor vandaag
Eintracht Frankfurt - SpVgg Greuther Fürth
double chance
X2 1.85
Sporting CP - FC Porto
double chance
X2 1.45
Brighton - Reading
double chance
X2 1.45
Troyes - Reims
double chance
1X 1.10
10 euro @ 4.28
Deze week Is een saaie week trouwens kwa voetbal, alleen de interlands op zaterdag verder niets bijzonders
Eén fout is verlies idd. Maakt niet uit of de weddenschap uit 1 of uit 100 wedstrijden bestaat.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef versteegrob het volgende:
Ziet er leuk uit dit. Maar het is dus zo als je 1 wedstrijd verkeert hebt dan verlies je alles? Werkt dit helemaal het zelfde als de toto? Dat speelde ik wel eens.
Beter inderdaad om te wachten op potjes waar je meer zicht op hebt .... succes dan aankomend weekend. Heppie al iets in gedachten?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:53 schreef ThE_LiON het volgende:
Voor even wel ja, van het weekend ga ik weer volop inzetten met de wk kwalificatie
Lees vooral de voorgaande delen even door.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef versteegrob het volgende:
Ziet er leuk uit dit. Maar het is dus zo als je 1 wedstrijd verkeert hebt dan verlies je alles? Werkt dit helemaal het zelfde als de toto? Dat speelde ik wel eens.
Hoeveel hebben de meeste mensen gewonnen? Wel eerlijk zijn he. Ik heb zelf ook wel verstand van het voetbal, toch maar is inzetten.
Met name mijn inbreng is nuttigquote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef Poepoog het volgende:
Lees vooral de voorgaande delen even door.
Volgens mij kunnen we nu ook wel gaan inzetten wanneer jij weer gaat stoppenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
Aangezien beide odds >2,00 zijn wordt dat weer dik binnenlopen voor N-G
MrBookie here I come
Eerst moet ik nog beginnen......................ik twijfel nog over de te volgen taktiek. Ik kan kiezen uit een aantal winners........ik zit dus feitelijk in een win-win situatiequote:Op maandag 21 maart 2005 20:23 schreef Poepoog het volgende:
Volgens mij kunnen we nu ook wel gaan inzetten wanneer jij weer gaat stoppen
Zoals?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:08 schreef arjanus het volgende:
Er zijn wel strategieen die schjnbaar altijd winstgevend zijn.
De zgn surebets, dan moet je gaan zoeken naar verschillen tussen odds bij verschillende bookies en heel; rap inzetten voordat het weer wijzigt. Winstmarge is dan misschien 1% dus moet je al snel 10.000 euro inzetten om er 100 te winnenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:08 schreef arjanus het volgende:
Er zijn wel strategieen die schjnbaar altijd winstgevend zijn (en geloofwaardiger), maar de winstpercentages daarvan zijn maar minimaal.
Onbegonnen werk..............je kunt onmogelijk 20-30 clubs nauwlettend volgen. Werkelijks op 2 of 3 clubs inzetten is niet echt de manier denk ik.quote:Ik denk het beste is om heel veel verstand van sport te hebben en de teams waarop je wed zeer nauwkeurig te volgen. Dit kost dus veel tijd en kun je misschien beter gaan werken ipv gokken.
Kans dat je 3 goed hebt met quotes van rond de 1,75 vind ik erg klein.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:46 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ga deze toepassen...............4 wedstrijden uitzoeken met een duidleijke favoriet...odds rond de 1.75 en zorgen dat je er minimaal 3 van de 4 goed gokt..dus combo'tjes van 3 maken
[afbeelding]
Ik weet het niet meer........misschien moet ik toch maar volhouden te stoppenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kans dat je 3 goed hebt met quotes van rond de 1,75 vind ik erg klein.
Volgens mij kun je het beter verdelen door bijv. 1 makkelijke te (Chelsea), 2 waarvan je bijna zeker bent (Milan, Juve ofzo) en 1 die iets minder zeker is (bijv. Vitesse).
Je bent wel erg besluitvast hèquote:Op maandag 21 maart 2005 22:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer........misschien moet ik toch maar volhouden te stoppen
Je lijkt wel een vrouwquote:Op maandag 21 maart 2005 22:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.............ik houdtoch maar vast aan m'n nieuwe strategie
Degene die ik heb gehad wisten alleen wat ze niet wildenquote:Op maandag 21 maart 2005 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
Je lijkt wel een vrouw! Die weten ook altijd zo goed wat ze willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |