Niet meer dan jou of mij ....quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ik kom geregeld in het fust en gisteren zou ik erheen gaan maar dat ging niet door.
Uitsmijter had zeker wel gelijk.
Het feit dat de tweede kamer zich tegenwoordig al met dergelijke situaties gaat bemoeien zegt in principe al genoeg. Natuurlijk zal de politie daar wat mee gaan doen!quote:En tja wat de politie betreft. Ook je eigen domme schuld. Hallo!!!!! Aangifte doen bij de politie? Denk je nou echt dat ze een aanklacht gaan aannemen dat je een diss heb gehad bij een cafe?
haha wat heb je toch een naieve mensen
De andere kant van het verhaal kennen we idd niet...quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef TrumpingPimp het volgende:
Uitsmijter had zeker wel gelijk. [edit] quote aangepast
[edit] Ongewenste postgedragquote:
ik neem aan dat je de agent bedoelt?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:56 schreef kevin85 het volgende:
Aandoenlijk om die stoere praatjes altijd te lezen als het over politie gaat..
' Ik had de politie van z'n paard getrokken'
Wanneer het er echt op aan komt bij een confrontatie met de politie komt daar maar weinig van terrecht..
Dat is het grootste fabeltje dat er bestaat over de politie..dat ze geen zin hebben om te vechten of dat ze bang zijn..quote:
volgens mij ben jij gewoon zo gay die weg loopt als zijn vrienden geslagen worden.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:07 schreef Arnold_fan het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:09 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat is het grootste fabeltje dat er bestaat over de politie..dat ze geen zin hebben om te vechten of dat ze bang zijn..
Het enige wat politiemensen willen wanneer ze 's nachts werken is ACTIE..
Waarom denk je dat politiemensen in Amsterdam maar al te graag in de Bijlmer worden geplaatst?
Omdat het daar altijd actie is, elke dag stoeipartijen, elke dag agressiefe junks, elke dag meerdere arrestaties
Dat vinden ze allemaal prachtig![]()
Ik weet heeeel goed waar ik het over heb, ik zit namelijk zelf bij Politie Amsterdam-Amstelland..quote:Op zondag 20 maart 2005 19:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
![]()
DAN dat er tegenstanders zijn..quote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef Repeat het volgende:
Ja klopt, maar alleen met minstens 4 keer zoveel agenten als dat er tegenstanders zijn.
Dat is trouwens ook niet waar. 1 beetje sterke man kan zo een agent aan. Moet je maar es zoeken naar filmpjes waar een agent iemand gewoon _niet_ in de boeien kan krijgen, waar dan versterking voor op geroepen moet worden. Het is echt niet zo dat agenten ubermenschen zijn hoor. Vaak zijn ze juist helemaal niet zo stevig gebouwd.... Zeker de vrouwen die je tegenwoordig vaak ziet met dat achterlijke hoedje.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:53 schreef kevin85 het volgende:
En ojah..er bestaat ook nog zoiets als ' geen onnodige risico's nemen' waarom zou je in uniform met een paar man tussen de harde kern gaan zitten?
Wat is daar het nut van?
100 hooligans tegen 20 politiemannen is zelfs voor de grootste kleerkasten niet te doen..
Dat van dat vuurwapen komt gewoon omdat je hem vrijwel niet mag gebruiken en je dus strafbaar bent wanneer je dit wel doet..logisch gevolg van de Nederlandse rechtstaatquote:Op zondag 20 maart 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
De politie moet sws vaker met scherp schieten helaas zijn veel politie agenten te bang om een wapen te hanteren. Het respect voor de politie is verdwenen op het moment dat ze zich gingen bezig houden met praktijken om eerlijke burgers te pesten.
Parkeerboetes uitdelen en snelheidscontroles. Dan staan die dappere dienders daar hun werk te doen. Met een glimlach op hun gezicht. En dan klagen dat het respect weg is
Oorzaak en gevolg
EN veels te dikke hol van het zitten en de donutsquote:Op zondag 20 maart 2005 20:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook niet waar. 1 beetje sterke man kan zo een agent aan. Moet je maar es zoeken naar filmpjes waar een agent iemand gewoon _niet_ in de boeien kan krijgen, waar dan versterking voor op geroepen moet worden. Het is echt niet zo dat agenten ubermenschen zijn hoor. Vaak zijn ze juist helemaal niet zo stevig gebouwd.... Zeker de vrouwen die je tegenwoordig vaak ziet met dat achterlijke hoedje.
Zeg ik dan dat politiemensen supersterk zijn?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook niet waar. 1 beetje sterke man kan zo een agent aan. Moet je maar es zoeken naar filmpjes waar een agent iemand gewoon _niet_ in de boeien kan krijgen, waar dan versterking voor op geroepen moet worden. Het is echt niet zo dat agenten ubermenschen zijn hoor. Vaak zijn ze juist helemaal niet zo stevig gebouwd.... Zeker de vrouwen die je tegenwoordig vaak ziet met dat achterlijke hoedje.
Kunnen jullie niet beter iets NUTTIGS uitvoeren dan ????quote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef kevin85 het volgende:
[..]
wij maken geen beleid, we voeren slechts uit![]()
Je moet het niet overdrijven..maar dat soort werkzaamheden zijn niet populair nee..quote:Op zondag 20 maart 2005 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet beter iets NUTTIGS uitvoeren dan ????
Voelt de gemiddelde agent zich nou niet vreselijk onnozel als je met je lasergun achter een lantaarnpaal staat, terwijl 2 straten verder mensen worden beroofd en ze volop staan te dealen op elke straathoek ????
Ja Nederlandse lafheid maar daar ben ik wel aan gewend.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef kevin85 het volgende:
Dat van dat vuurwapen komt gewoon omdat je hem vrijwel niet mag gebruiken en je dus strafbaar bent wanneer je dit wel doet..logisch gevolg van de Nederlandse rechtstaat
Wat dacht je van een eigen geweten. Hoewel dat mss teveel gevraagd is voor mensen van parkeerbeheer en de verkeerspolite. Als ze meer dan 5 hersencellen hebben sta ik versteldquote:En voor die snelheidscontroles moet je niet bij ons zijn, wij maken geen beleid, we voeren slechts uit![]()
Dus ik zie een agent(e) type huisvrouw met achterlijk hoedje niet op zaterdagavond de confrontatie aangaan met een man type bouwvakker. Dat bedoel ik maar....quote:Op zondag 20 maart 2005 20:04 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat politiemensen supersterk zijn?
Je argumenten zijn niet echt steekhoudend..
Maar politiemensen worden niet geselecteerd op de bouw van het lichaam, dat klopt, vandaar dat we dus met meer moeten zijn, logisch toch
Je moest eens weten...quote:Op zondag 20 maart 2005 20:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dus ik zie een agent(e) type huisvrouw met achterlijk hoedje niet op zaterdagavond de confrontatie aangaan met een man type bouwvakker. Dat bedoel ik maar....
Wat is eigenlijk je punt precies?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja Nederlandse lafheid maar daar ben ik wel aan gewend.
[..]
Wat dacht je van een eigen geweten. Hoewel dat mss teveel gevraagd is voor mensen van parkeerbeheer en de verkeerspolite. Als ze meer dan 5 hersencellen hebben sta ik versteld
In WOII zeiden ze ook ja we voeren slechts uit. Dat legitimeert helemaal niets.
Dat moet er dus gaan veranderen in nederland. Dat ze dat dus wel doen!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:26 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je moest eens weten...
Maar dat zal ze idd niet alleen doen, het geldt overigens voor de mannen, de vrouwen bij de politie zijn minder sensatiebelust..
Je gaat toch niet alleen in gevecht met een 1 of andere supergrote brede bouwvakker..de kracht van de politie is juist samenwerking en eenheid..quote:Op zondag 20 maart 2005 20:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat moet er dus gaan veranderen in nederland. Dat ze dat dus wel doen!
Met de wapenstok en pepperspray kom je dr wel hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 20:38 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alleen in gevecht met een 1 of andere supergrote brede bouwvakker..de kracht van de politie is juist samenwerking en eenheid..
Dat is zo met de mobiele eenheid met het leger enz enz..
En schijten doen ze niet, dat fabeltje wil ik alleen even uit de wereld helpenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Met de wapenstok en pepperspray kom je dr wel hoorJe moet ze alleen even zo ver krijgen dat ze niet zo scheiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |