quote:Frans van den Nieuwenhof doet in een artikel in het Eindhovens Dagblad verslag van de Forumavond van de Supportersvereniging over de nieuwe competitie-opzet. Daarin deed PSV voorzitter Rob Westerhof een zorgwekkend relaas over de gevolgen van de play-offs voor PSV. Die kosten PSV alleen al in de komende vijftien maanden netto minsten 1,5 miljoen euro volgens Westerhof. Dat bedrag had PSV netto kunnen vangen voor een oefenduel in de zomer in China tegen Manchester United, een oefenduel volgend jaar zomer tegen Barcelona of Real Madrid in China en een oefenwedstrijd tegen de nationale selectie van Hong Kong in de winter. Al deze duels moest PSV afzeggen vanwege het schema in verband met de nieuwe competitie-opzet.
Grootste vrees van Westerhof is nog wel dat PSV onverhoopt na een tweede plaats in de competitie door de nieuwe playoffs alsnog de Champions League plaats zou verliezen. Hierdoor zou PSV minder aantrekkelijk worden voor topspelers met alle gevolgen van dien. Aangezien PSV structureel vijf miljoen euro tekort komt, aldus Westerhof, kan dit grote gevolgen hebben.
tja iedereen heeft er last van, niet alleen PSV....quote:
yep, je ziet nu al bij een EK / WK dat speler "teveel" hebben gespeeld... en dit bevordert het echt niet...quote:
Maar het is wel weer een jood die achter dit smerige plannetje zit (samen met een uitgekookte jurist uit Twente)quote:
Hoe had je gereageerd als een ex-PSVer dit plan had voorgestelt, kom op manquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar het is wel weer een jood die achter dit smerige plannetje zit (samen met een uitgekookte jurist uit Twente)
Spelers veranderen nooit van positie?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Laat maar ook, ik probeer je nog kansen te geven, maar je bent hopeloos...
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:46 schreef PyTh het volgende:
Gewoon kampioen worden, heb je helemaal geen last van Play Offs
Niet zo zeuren jongens
Hmm, meestal zijn je posts inhoudelijk iets nuttiger.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:46 schreef PyTh het volgende:
Gewoon kampioen worden, heb je helemaal geen last van Play Offs
Niet zo zeuren jongens
die oefen wedstrijd in de winter missen is pure onzin want de winterstop begint strax na het eerste weekend in januari. veel beter omdat het weer met kerst over het algemeen beter is dan begin feb.quote:
Had het stukje dan ook niet helemaal goed gelezen voordat ik reageerde, foutje bedanktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hmm, meestal zijn je posts inhoudelijk iets nuttiger.
quote:Run op kaarten PSV - Olympique Lyon
23 maart 2005 10:15
Liefst 15.500 toegangskaarten zijn er intussen al verkocht voor de thuiswedstrijd in de kwartfinales van de Champions League tegen Olympique Lyon. Dit duel wordt op woensdag 13 april in het Philips Stadion gespeeld.
Afgelopen zaterdag is de verkoop van deze belangrijke wedstrijd gestart. Tot en met gisteren konden Seizoen Club Card-houders hun ‘eigen plaats’ kopen. Van vandaag tot en met vrijdag 25 maart zijn Seizoen Club Card-houders in de gelegenheid om een andere plaats te kopen, indien zij de eigen plaats niet hebben gekocht.
Ook leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders hebben gedurende deze dagen de mogelijkheid om één kaart voor de wedstrijd tegen de Franse kampioen te kopen. Vanaf zaterdag kunnen twee extra kaarten worden gekocht per PSV Club Card. Eind maart wordt bekend gemaakt of er ook een vrije verkoop plaatsvindt, waarbij dus géén Club Card nodig is.
hmmm dan zal oost al wel uitverkocht zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat dus behoorlijk snel, ondanks de hoge prijs.![]()
Ja, ik denk wel dat Oost (en misschien zelfs West) nu snel uitverkocht zullen zijn. Hopelijk kun jij nog een voor mooie, niet al te dure plaatsen, een kaartje bemachtigen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hmmm dan zal oost al wel uitverkocht zijn
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hmmm dan zal oost al wel uitverkocht zijn
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
weet hier iemand hoe het zit, op het verhaaltje dat op PSV.nl staat kan ik uit opmaken datk met mn clubcard ook gewoon vandaag en morgen en overmorgen kaartjes kan gaan halen, maar een tijdje terug heb ik gelezen dat ik alleen vrijdag kaartjes kan halen?!
weet iemand daar meer over?! want anders moetk morgen eerste werk kaartjes halen!! ipv vrijdag!
vrijdag is nog de laatste dag met kortingquote:Op vrijdag 25 maart hebben PSV Club Card-houders de mogelijkheid om één kaart te kopen. Tot en met vrijdag 25 maart ontvangt men een aantrekkelijke korting, vanaf zaterdag 26 maart geldt het normale tarief. Vanaf zaterdag 26 maart kunnen PSV Seizoen Club Card-houders, leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders twee (extra) kaarten kopen. Eind maart wordt bepaald of er een nog een vrije verkoop komt (dus zonder Club Card). Dit is mede afhankelijk van het resterend aantal vrije plaatsen.
Ja, is dat echt voor het eerst?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja ja als alle seizoenkaarthouders voor gaan voor de leden van spv dan houdt t natuurlijk snel op. Dat is trouwens voor het eerst
maarja dan maar hopen op oost boven of west.
SCC mochten normaal gesproken hun eigen plaats kopen en daarna mochten SCC die nog geen kaartje hedden gekocht en leden van spv tegelijk kaartjes kopen en daarna de gewone PSV SC.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, is dat echt voor het eerst. Ik heb vaak genoeg kaartjes voor mijn eigen plaats kunnen kopen. Dus volgens mij gaan SCC-ers vaker voor. Maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen.
Oh ok, dan heb ik verkeerd gelezen, dat is volgens mij inderdaad voor het eerst.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SCC mochten normaal gesproken hun eigen plaats kopen en daarna mochten SCC die nog geen kaartje hedden gekocht en leden van spv tegelijk kaartjes kopen en daarna de gewone PSV SC.
Nu mogen de seizoenkaarthouders die niet hun eigen plaats hebben gekocht nog een dag voor de spv leden een kaartje kopen.
Dat is dan wel voordelig voor jullie. Dat maakt de kans dat je op Oost kunt staan wel wat groter.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
onze clubcards van de spv liggen al een week bij de sigarenboer. zijnwe in iedergeval als eerste aan de beurt als we mogen
Zit meestal op V of sta ergens op de trap tussen V en Wquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan wel voordelig voor jullie. Dat maakt de kans dat je op Oost kunt staan wel wat groter.
Maar PyTh, waar sta/zit je eigenlijk normaal gesproken bij wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |