Oh op die manier,quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn de zogenaamde sfeervakken al weet ik wel dat Vak V en W altijd heel snel weg zijn.
Maar ik zal vast nog wel een kaart voor Oost kunnen bemachtigen vanavond.
Waar zit jij dan?
Aah, heb wel het idee dat er ook op West steeds meer sfeer komt.quote:
*met jaloerse ogen aan kijkt*quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn de zogenaamde sfeervakken al weet ik wel dat Vak V en W altijd heel snel weg zijn.
Maar ik zal vast nog wel een kaart voor Oost kunnen bemachtigen vanavond.
Waar zit jij dan?
Mwa, ik heb het gevoel dat er niet veel verbetering inzit. Er wordt wel af en toe iets geprobeerd, maar toch hoor ik meer van het uitpubliek dan van de eigen supporters daar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Aah, heb wel het idee dat er ook op West steeds meer sfeer komt.
Heb heel lang geleden thuis tegen Werder Bremen ooit eens op vak KK gezeten.
Wat ik echt irritant van west vindt, is dat iedereen gaat zitten tijdens de wedstrijd.. Als iedereen blijft staan wordt het al een stuk gezelliger..quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, ik heb het gevoel dat er niet veel verbetering inzit. Er wordt wel af en toe iets geprobeerd, maar toch hoor ik meer van het uitpubliek dan van de eigen supporters daar.
Maar het is ook wel lastig omdat te laten slagen, want ik heb het gevoel dat een groot deel van de mensen op West dat niet echt nodig vinden. Maar er komen wel meer jongeren bij, dus wie weet wordt het nog wat op West.
Dat vind ik persoonlijk eigenlijk best fijn. Maar ik denk ook niet dat staan daar de sfeer bevorderd, het gaat voornamelijk om het zingen, dat kan zittend ook best wel goed.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ik echt irritant van west vindt, is dat iedereen gaat zitten tijdens de wedstrijd.. Als iedereen blijft staan wordt het al een stuk gezelliger..
ik denk dat wij een meningsverschil hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk eigenlijk best fijn. Maar ik denk ook niet dat staan daar de sfeer bevorderd, het gaat voornamelijk om het zingen, dat kan zittend ook best wel goed.
Daarnaast zitten er ook mensen die niet altijd even goed ter been zijn, dus vind ik dat zitten daar er gewoon bijhoort.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik denk dat wij een meningsverschil hebben
Maar ik persoonlijk beleef op die manier het voetbal veel meer... komt er ook nog eens bij dat ik dus totaal niet stil kan zitten..
Welquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef VoreG het volgende:
Is PSV qua historie nou wel of niet succesvoller dan Feyenoord?
Qua kampioenschappen is dat ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef VoreG het volgende:
Daar kun je over twisten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef VoreG het volgende:
iddquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Prestatiegericht wel.
Maar psv zal nooit de tweede club van Nederland worden.
Zeer correcte opmerkingquote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Europees gezien niet, landelijk gezien wel (qua prijzen)
rot pingelsquote:
Dit jaar passeren we Ajax dusquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Laatste 30 jaar:
PSV 13 titels
Ajax 13 titels
Feyenoord 3 titels
AZ 1 titel
Trek zelf u conclusie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |