Komt ook gewoon door de stad. Eindhoven heeft ook niets. Opgericht omdat er 1 fabriek stond, uitgebreid met allemaal arbeidershuisjes. Geen historie, niets. Je zult niemand horen zeggen: 'We moeten tegen 040'. Dat zal ook niet veranderen.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, de CLUB zelf heeft 0,0 meer uitstraling dan een brave middenmotor uit de provincie. Alleen de prestaties zijn wat beter, maar kwa sfeer, publiek (dat vind ik vooral erg matig, die eeuwige calimero's) en stadion had PSV net zo goed RKC kunnen zijn, als Philips in Waalwijk had gezeten. No offense t.o.v. RKC.
Ajax en Feijenoord zijn kwa publiek, sfeer, stadion en uitstraling toch echte topclubs, met een beleving die je in Engeland of Duitsland ook zou kunnen vinden. PSV heeft dat niet.
Ik heb nooit wat aan die UFO gevonden, maar hij straalt wel topclub uit. Alleen zijn de prestaties daar zo matig dat de sfeer minder geworden is.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef StarGazer het volgende:
Haal dat woordje sfeer maar weg bij je verhaaltje, want eerlijk te zijn is er sinds de intrede in de Arena maar weinig sfeer meer over. Zoals Boschker al zei: Vroeger ging je met knikkende knieeen naar Ajax uit, maar sinds de Arena krijgen steeds meer ploegen het idee dat er wat te halen valt in Amsterdam
Hehequote:Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef StarGazer het volgende:
Haal dat woordje sfeer maar weg bij je verhaaltje, want eerlijk te zijn is er sinds de intrede in de Arena maar weinig sfeer meer over. Zoals Boschker al zei: Vroeger ging je met knikkende knieeen naar Ajax uit, maar sinds de Arena krijgen steeds meer ploegen het idee dat er wat te halen valt in Amsterdam
Ik had het over het vertrouwen in Blind. Die heeft natuurlijk nu een deuk opgelopen.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:45 schreef Suijk het volgende:
Ja, want dan hadden we vast gewonnen.
Je kan en mag niet teveel verwachten na een paar dagen.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had het over het vertrouwen in Blind. Die heeft natuurlijk nu een deuk opgelopen.
Dat zullen bepaalde mensen toch doen.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je kan en mag niet teveel verwachten na een paar dagen.
Dat is een verdienste. Toch zal ik hem nooit mogen. Akelige maniertjes.quote:
Hoe meer mensen je bij elkaar zet, hoe groter het verschil in inzichtquote:Op zondag 20 maart 2005 17:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zullen bepaalde mensen toch doen.
En Zlatan mocht je wel?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is een verdienste. Toch zal ik hem nooit mogen. Akelige maniertjes.
Dat denk ik ook, dan zou je iig nog voorronde CL gepakt hebben wat nog maar zeer de vraag is!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Als we die nog hadden gehad, speelden we wel mee om de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |