eensquote:Op zondag 20 maart 2005 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb wel medelijden met Danny Blind eerlijk gezegd, behoorlijk klote om zo je debuut te maken. Dat gun ik hem niet, heb 'm altijd wel een sympathieke kerel gevonden.
eensquote:Zo sympathiek dat ik me afvraag of hij wel geschikt is als trainer van een topclub...
nee.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:03 schreef Djekko het volgende:
Wat zit iedereen toch te zeiken op die schwalbe. Ja het was er een. Punt. En nu? Heeft Ajax nu ineens meer recht op een punt? Heeft PSV daardoor onverdiend gewonnen?
nee, wie zegt dat? Alleen was het een schwalbe, en sommige blindenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:03 schreef Djekko het volgende:
Wat zit iedereen toch te zeiken op die schwalbe. Ja het was er een. Punt. En nu? Heeft Ajax nu ineens meer recht op een punt? Heeft PSV daardoor onverdiend gewonnen?
Het verschil in uitgangspositie tussen 0-2 en 0-3 hebben Everton en Liverpool vanavond aardig gedemonstreert. Waarschijnlijk had Ajax dan alsnog verloren, maar er had zonder die pingel nog wel genoeg kunnen gebeuren om terug in de wedstrijd te raken. Die pingel was de mokerslag, waarna PSV het prima af maakte.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:03 schreef Djekko het volgende:
Snappik, maar zo belangrijk is het dus nietquote:Op zondag 20 maart 2005 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, wie zegt dat? Alleen was het een schwalbe, en sommige blindenonder ons beweren van niet
.
Tis en blijft een DISCUSSIE forum hier.
Nogmaals, Van der Vaart trapte Vogel ook onnodig en schandalig na, na al een overtreding op 'm begaan te hebben. Gaf 'm een schop mee in z'n val over de Zwitser heen. Dus dat heft elkaar weer op, daarom heb ik er persoonlijk in elk geval niet zo over gezeurd vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
Terechte maar geflatteerde nederlaag.
Wel frappant dat voor zoveelste westrijd tussen Ajax en PSV op rij Vennegoor weer eens doorging op de keeper zonder dat dat bestraft werd. Die kerel hadden ze meteen daarna doormidden moeten schoppen.
Ben jij blind?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
Wel frappant dat voor zoveelste westrijd tussen Ajax en PSV op rij Vennegoor weer eens doorging op de keeper zonder dat dat bestraft werd. Die kerel hadden ze meteen daarna doormidden moeten schoppen.
Mooi verhaalquote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef twi het volgende:
Ik denk dat je qua sympathiek zijn niet echt bij Blind hoeft te zijn. Volgens mij is dat een keiharde als er dingen zijn die 'm niet aan staan. Als 'ie zo sympathiek was had 'ie vast niet jarenlang aanvoerder geweest.
Bovendien denk ik dat het wel mee zal vallen. Natuurlijk had het fantastisch voor het momentum geweest als je vandaag had kunnen winnen van PSV. Maar nu weet de ploeg waar ze staan. Ze zijn nog gewoon helemaal nergens en kunnen weer van voren af aan beginnen. Dus wellicht is dit een "mooi" () startpunt, waarbij iedereen realiseert dat het gewoon echt niet langer kan. Nieuwe trainer, nieuw besef dat het gewoon klote draait, een mooie kans om te beginnen met het bouwen van een nieuwe basis, gedurende de laatste maanden van dit seizoen. Misschien kan er komende zomer dan wat moois bloeien.
Wat oude namen weg, wat nieuw bloed ervoor terug, en dan PSV volgend jaar zowel thuis als uit gigantisch op de kloten geven voor dit belachelijke verlies
In de samenvatting was toch echt duidelijk te zien dat het niks voorstelde.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
Ben je je broodtrommel niet vergeten?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:10 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ben jij blind?Vennegoor hield zelfs nog in, had geen schuld, zelfs de NOS gaf dat nog toe.
Je kúnt overdrijven. Doorgaan op de keeper noem ik echt als de keeper de bal in zijn handen heeft en dan alsnog voor de bal gaan. Wat Vennegoor doet is voor de bal gaan in een duel en dan komt hij ongelukkig in botsing met de keeper. Verder niets.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Schanulleke het volgende:
Aangezien dit een grappig bedoelde opmerking moet zijn, zal ik even lachen.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:11 schreef JaWi het volgende:
Ben je je broodtrommel niet vergeten?
dat heeft hij iedere wedstrijd wel een keertje he?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat Vennegoor doet is voor de bal gaan in een duel en dan komt hij ongelukkig in botsing met de keeper. Verder niets.
Tsja, ik kan die reacties wel begrijpen hoor. Hoewel onterecht (er gebeurde weinig, behalve wat onbehouwen VoH-stijl inkomen), is er natuurlijk een historie wat dat soort momenten betreft bij Ajax-PSV / PSV-Ajax met VoH in de hoofdrol. Wellicht nog wat frustratie van die vorige wedstrijden, waardoor sommigen er meer in willen zien dan het was...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:10 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ben jij blind?Vennegoor hield zelfs nog in, had geen schuld, zelfs de NOS gaf dat nog toe.
Volgens mij kwam hij niet eens echt in botsing met de keeper, laat staan ongelukkig. Lobont stond ook zowat meteen weer op zijn benen.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Djekko het volgende:
[..]
Je kúnt overdrijven. Doorgaan op de keeper noem ik echt als de keeper de bal in zijn handen heeft en dan alsnog voor de bal gaan. Wat Vennegoor doet is voor de bal gaan in een duel en dan komt hij ongelukkig in botsing met de keeper. Verder niets.
Inderdaad, dat valt ook te betwijfelen ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij niet eens echt in botsing met de keeper, laat staan ongelukkig. Lobont stond ook zowat meteen weer op zijn benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |