maar voor dit topic is het zonde. beetje lullig om voor 3 dagen een nieuw topic te moeten openen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Voor die paar extra postsdat maakt die 3/4 posts ook niet uit als je het vergellijk met de andere 600
![]()
Laat ik het zo zegge, het was erg gezellig in ShowChat en ik heb gewoon gepost. Tjah af en toe alleen maar eeb smilie, maar grotendeels van mijn posts waren reacties op posts gericht op mij of anderen. Maar maken jullie gen zorgen, dit was eenmalig...Ik wil graag een leven hiernaast. Ik wou gewoon eens een keer weten hoe het voelt om tong80 te zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dizer staat niet eens in Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back* dus hoe hij dit dan voor elkaar heeft gekregen...
Dat heb ik met Ron Jeremy.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:47 schreef Dizer het volgende:
Ik wou gewoon eens een keer weten hoe het voelt om tong80 te zijn![]()
Dat is toch die vatsige lelijke kerel die met mooie meiden nuektquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat is toch die vatsige lelijke kerel die met mooie meiden nuekt![]()
AMDquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef QyRoZ het volgende:
Het is toch niet hetzelfde zonder AMD64.
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef QyRoZ het volgende:
Het is toch niet hetzelfde zonder AMD64.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:47 schreef dolle_hond het volgende:
voor het eerst dat je met 200 posts niet in de top10 komtDagcijfers van Maandag 21 Maart 2005 (00:00 - 23:59)
1. Dizer 636
ben druk bezig een inhaal slag te makenquote:118. appelsientje 44
quote:
Ik zweer het, dat was eenmalig, echt waarquote:
Dizerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik zweer het, dat was eenmalig, echt waar
Ik wou het jullie laten weten wat voor vlees ik in de kuip had
Maar even serieus, ik raad het niemand aan. Ik ging om 02.00 uur naar bed met 2 asperientjes voor mijn hoofdpijn en mijn ogen die zeer deden. Het is echt schadelijk voor de gezondheid zolang achter FOK! Maar wel leuk voor de buikspieren van het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |