ik zit nog steeds met mijn mond open te staren...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:56 schreef Dizer het volgende:1. Dizer 636
Sorry, Zondag en Maandag had ik even geen leven. En hoe ik het voor elkaar heb gekregen? Het was gewoon reuze gezellig in de ShowChat reeks van SHO
Beste idee ooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:51 schreef calvobbes het volgende:
Misschien moeten we de naam Forum maar afschaffen en dit gewoon chat.fok.nl noemen....
Ik vind er niks aanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heerlijk als fok zo snel gaat, toch?
Hebben we in jaren niet meegemaakt
Het waren gewoon normale berichten die we geplaatst hebben hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dizer staat niet eens in Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back* dus hoe hij dit dan voor elkaar heeft gekregen...
was me niet eens opgevallen dat yvonne flink had zitten schrobbenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dizer staat niet eens in Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back* dus hoe hij dit dan voor elkaar heeft gekregen...
Nou moet je niet gaan overdrijven he?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het waren gewoon normale berichten die we geplaatst hebben hoor![]()
600+ gewone postsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het waren gewoon normale berichten die we geplaatst hebben hoor![]()
Nou zeker de helft was normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
600+ gewone postsLaat me niet lachen
Is het al langquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:04 schreef komrad het volgende:
volgens mij wordt zodadelijk dit topic ook nog misbruikt als post opkrikkend topic
Voor die paar extra postsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:04 schreef komrad het volgende:
volgens mij wordt zodadelijk dit topic ook nog misbruikt als post opkrikkend topic
maar voor dit topic is het zonde. beetje lullig om voor 3 dagen een nieuw topic te moeten openen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Voor die paar extra postsdat maakt die 3/4 posts ook niet uit als je het vergellijk met de andere 600
![]()
Laat ik het zo zegge, het was erg gezellig in ShowChat en ik heb gewoon gepost. Tjah af en toe alleen maar eeb smilie, maar grotendeels van mijn posts waren reacties op posts gericht op mij of anderen. Maar maken jullie gen zorgen, dit was eenmalig...Ik wil graag een leven hiernaast. Ik wou gewoon eens een keer weten hoe het voelt om tong80 te zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |