Jij moet ook je recept daar bij knallen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die van mij is net iets simpelermaar erg lekker...
Ik ook! Maar als ik eenmaal een recept gemaakt heb, kan ik er wel mee varieren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:09 schreef Faithz het volgende:
Die staat nu bij mijn favorieten!
Ik vind het leuk om lekkere dingen te koken maar ik ben zelf niet zo creatief, ik moet het echt hebben van recepten.
Ik ga 'm keer proberen!quote:
De Indische!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:50 schreef Faithy het volgende:
Zal ik vanavond een Indische of een Chinese Rijsttafel halen?
ik kom er niet uit
Nu je 't zegtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
Zalm frituren is misschien ook een optie?
Een ander lekker idee is om de moot maar op 1 kant te bakken en niet om te draaien. Of als je een filet met aan 1 kant vel, alleen op de velkant bakken. Gewoon wachten totdat de bovenkant glazig wordt en op een niet al te hoog vuur. Is erg lekker, krokant van onderen en boterzacht van boven.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:06 schreef Oblivion het volgende:
Als de zalm geheel ondooit is, dan gril je 'm aan 1 kant totdat de zijkanten bijna gaar zijn, dan omdraaien, nog een paar minuutjes issie mooi roze van binnen!![]()
Joa, of jij te vroeg...quote:
Ja ik ben te laat!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:45 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb bevroren zalm. Ik wil ze in de pan gaan bakken, hoe lang moet dat ongeveer?
Ik de koekenpan gebakken. 't Smaakte best aardigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Joa, of jij te vroeg...![]()
Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |