En weet je nou ook wat je anders fout deed?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:20 schreef Little_Angel het volgende:
Ik wou nog even laten weten dat de aardappeltjes goed te doen waren..
Met andere woorden; ze waren dus lekker!.
Ik heb er te veel water bij gedaan en ze te lang laten koken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En weet je nou ook wat je anders fout deed?
Niks origineels aan. Is gewoon een bouquet garni.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
Origineel bedacht
Maar ik moet dit fijnstampen en in een kruidenbuiltje doen: · gember, ketoembar, kardemompitten, kaneelpoeder en nootmuskaat. Dus dat is geen optie
Rijstquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niks origineels aan. Is gewoon een bouquet garni.
Van jouw optie heb ik nog nooit gehoord. Da's pas origineel.![]()
Waar moet 't door?
Hmm denk het niet eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:13 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien de stof die je gebruikt uit een verbanddoos? Gaasjes ofzo?
Je kunt in een kookwinkel of in sommige supermarkten ook speciaal touw halen om het bij elkaar te binden. En als je een gaasje zou gebruiken zou ik een steriel gaasje pakken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:13 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien de stof die je gebruikt uit een verbanddoos? Gaasjes ofzo?
Theezakje openvouwen, legen, vullen, weer dichtnieten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
Origineel bedacht
Maar ik moet dit fijnstampen en in een kruidenbuiltje doen: · gember, ketoembar, kardemompitten, kaneelpoeder en nootmuskaat. Dus dat is geen optie
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef Faithz het volgende:
Ik blijf les krijgen van jou
Wat voor room?
Ik heb ze de vorige keer in een schaaltje met olijf olie laten trekken in citroen en knoflook. Daarna een tijd de oven in.
Het was wel lekker maar had iets meer smaak gewild.
Hier...quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:57 schreef Faithz het volgende:
-kanip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |