ging me meer om de citroen op te heffenquote:Op zondag 17 april 2005 02:09 schreef GrotePier het volgende:
ik ben niet zo strijdlustig hoor......maar ik moet je wel vertellen dat suiker niet echt helpt bij een te veel aan knoflook....ja het zure zal iets minder worden....
Das een fout die veel mensen maken. Als iets zuur is er suiker bij tiefen. Als je gaat kijken, is het tegenovergestelde van zuur, basisch. Dus als iets te zuur is gooi je er niet iets zoets bij, maar iets basisch.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: beetje suiker erbij, maar ik denk dat GrotePier me dan door m'n kop gaat schieten
Hangt er beetje vanaf hoe dik 'ie is. Voor dunne filet is 20 a 30 minuutjes voldoende, maar heb je een dikke, dan mag ie er zeker wel 40 minuten in.quote:Op maandag 18 april 2005 12:52 schreef nectarientje het volgende:
Ik had het wilde idee om vanavond kipfilet in de oven te garen. Maar hoe lang moet dat ongeveer? En kan ik het dan het beste afdekken met alufolie om uitdrogen te voorkomen?
![]()
Wat heb je dan aan basische spullen in de keuken die je hier voor kunt gebruiken?quote:Op zondag 17 april 2005 10:25 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Das een fout die veel mensen maken. Als iets zuur is er suiker bij tiefen. Als je gaat kijken, is het tegenovergestelde van zuur, basisch. Dus als iets te zuur is gooi je er niet iets zoets bij, maar iets basisch.
mmz ik hou dus echt niet van spek. Gaat het ook goed als ik het om de zoveel tijd even met olie overschep?quote:Op maandag 18 april 2005 13:04 schreef Oblivion het volgende:
Als je geen droge kipfilet wil: Omwikkelen met spek.![]()
Oeh, wat Hierboven even gemeld wordt is ook errrug lekker...![]()
Gootsteenontstopper? Ammoniak?quote:Op maandag 18 april 2005 13:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan basische spullen in de keuken die je hier voor kunt gebruiken?
Maar het spek hoef je niet echt op te eten...quote:Op maandag 18 april 2005 13:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz ik hou dus echt niet van spek. Gaat het ook goed als ik het om de zoveel tijd even met olie overschep?
Neeeeeeequote:
Daar nog een ajuintje bij en een paar chillipepers en wat drank en dan scampi's erin.quote:Op maandag 18 april 2005 18:35 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het laten inkoken
Dank allen
(Was érg lekker trouwens, meer dan wat goede tomaten, knoflook, olijfolie heb je niet nodig voor een lekkere saus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |