Ik bedenk me opeens wel dat Lupa nu in Rotterdam is, wel opvallend dat het meteen toch slechter weer is.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:31 schreef SingleCoil het volgende:
goedemorgen. De weergoden zegenen Almere. Of dat helpt weet ik niet , het is tenslotte fucking Almere, maar het is er wel lekker weer. Dus nu eerst een ijskoud wodkaatje voor bij de koffie...
Hmm ik niet helemaal snap.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:37 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ook, daarom drink ik het ook.
quote:A: Vodka kan ik niet tegen, daar ga ik gekke dingen van doen.
quote:S: Ik ook, daarom drink ik het ook.
Uitleg: S. geeft hiermee aan de behoefte te hebben gekke dingen te willen doen.quote:A: Hmm ik niet helemaal snap.
Maar jochie toch, daar is toch geen vodka voor nodig?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uitleg: S. geeft hiermee aan de behoefte te hebben gekke dingen te willen doen.
Misschien is dat een idee. Let er echter op dat katten heel hoog kunnen springen, en zich ook door de kleinste gaatjes heen kunnen wurmen. Goed opletten dus.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:45 schreef SingleCoil het volgende:
Ik zou het juist fijn vinden als de poes wat naar buiten kon, dat was ze toen we in Amsterdam woonden gewend. Misschien maar een stuk gaas boven op het randje zetten ?
Beseft de kat dat?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:57 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, als mijn kat echt dood wil, wie ben ik dan om haar tegen te houden ? De ultime keuze, zou ik haast zeggen, toppunt van vrijheid.
Ik heb het niet met twee vodkaatjes, er zijn er wat meer voor nodig.. Maar bij veel drank wordt ik ook slaperig.quote:Over Wodka en Gekkigheid: Nee, het is allemaal wat witzig bedoelt.
Als ik twee wodkaatjes op heb lig ik om half twee weer te pitten, daar helpt geen espresso tegen. En gekke dingen doe ik zowat nooit, ik ben een Net Mens. En ook wel behoorlijk Normaal, en dat in toenemende mate.
Je bent een kluizenaar?quote:Ik ga eens kijken of die Lokalprakzis heute auf hat, en dan wat gaas kopen. Kom ik ook eens onder de mensen.
Dat heb ik dus met vodka, en vind ik eik helemaal niet leuk.. Dan liever whisky, dan blijft mijn geheugen in ieder geval werken.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:58 schreef Haushofer het volgende:
Maar met knetterhard zuipen is het wel leuker. Weet je de volgende dag niet meer wat je gedaan hebt enzo. Sta je altijd weer voor verrassingen. Ik wel in ieder geval.
Het is wel een uitdaging natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
Daar zouden we meerdere topics aan kunnen wijden, wat mijn kat snapt. Of de hond van de bovenburen, of mijn begonia.
Ik misschien ook.. Schorpioen hoopte zelfs dat ik een kluizenaar zou zijn, al was dat meer in spirituele zin.quote:Ik ben geen kluizenaar, maar ik heb er wel aanleg voor.
Thuiswerken.quote:Met breedband, Albert en een latrelatie is het snel geregeld, slechts de noodzaak tot werken houdt mij tegen.
Vraag anders even aan rudeonline wat de snelheid van tijd is.quote:Ik neem wel eens een paar dagen vrij en dan kom ik ook die dagen mijn huis niet uit. Heerlijk. Jammer dat de tijd dan zo snel gaat. Haus, jij hebt daar voor doorgeleerd: hoe snel gaat de tijd ?
Ik vind het helemaal niet leuk als ik niet meer weet wat ik gedaan hebquote:Op zondag 20 maart 2005 11:58 schreef Haushofer het volgende:
Maar met knetterhard zuipen is het wel leuker. Weet je de volgende dag niet meer wat je gedaan hebt enzo. Sta je altijd weer voor verrassingen. Ik wel in ieder geval.
Die film ken ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de helft van "Dead Man Walking" gezien. Helaas was het tweede deel wat ik had Italiaans.
Maargoed, mijn DVD-koerier zorgt nu dat ik hem begin volgende week als DVD in huis heb.
Voor zover ik het heb gezien is het inderdaad een erg meeslepende film (Aan de andere kant laat ik me door elke film zo'n beetje meeslepen, ben wat dat betreft erg sentimenteel), al voel ik me hier en daar misschien ook om een of andere manier betrokken, kan er niet precies een vinger op leggen waarom..
Ik hoop in ieder geval dat ik van de week de hele DVD heb, zodat ik het tweede deel (Wat waarschijnlijk nog meeslepender is) ook kan bekijken.
quote:Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef SingleCoil het volgende:
Als de snelheid van de tijd niet constant is zou dat ook kunnen verklaren waarom fotonen 's nachts een paar centimeter langer zijn dan overdag...rude zou dat wel weten denk ik.
Niet echt, uit 1995.. Zie eerdere SC-topics, waar Lupa de film noemt.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die film ken ik niet.
is dat een nieuwe film?
Hier nog steeds bewolkt.quote:Het is hier dus echt geweldig, blauwe lucht met wat witte sluiertjes bewolking en lekker warm!
Nee, er is niet veel gemaild. De enige mail die ik me kan herinneren is van dit weekend inhoudende een klacht naar de FA's.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:16 schreef livEliveD het volgende:
Hebben de mods eigenlijk veel gemaild met rude?
Zelf niet gezien, maar misschien is dit leuk:quote:Op zondag 20 maart 2005 12:15 schreef livEliveD het volgende:
Ik weet gelukkig altijd nog wat ik gedaan heb. Je grens wordt echter wel wat lager idd
Zonnetje
Ik ga straks The Whole Ten Yards kijken. Beetje goede film?
Het punt dat ik niet meer weet wat ik doe heb ik lang niet meer meegemaakt.. Ik val veel eerder in slaap.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk als ik niet meer weet wat ik gedaan heb
Ben een beetje controlefreak geloof ik.
Gelukkig weet ik tegenwoordig hoeveel ik kan drinken om net niet tot dat punt te komen
Ik bereik dat punt ook niet meer, net zomin als het punt er net voor waar ik door alcohol zwartgallig word. Erg gezellig met me babbelen danquote:Op zondag 20 maart 2005 12:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het punt dat ik niet meer weet wat ik doe heb ik lang niet meer meegemaakt.. Ik val veel eerder in slaap.
Welk punt wordt dan wel bereikt?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bereik dat punt ook niet meer, net zomin als het punt er net voor waar ik door alcohol zwartgallig word. Erg gezellig met me babbelen dan![]()
[advocaat van dequote:Op zondag 20 maart 2005 12:17 schreef Alicey het volgende:
Nee, er is niet veel gemaild. De enige mail die ik me kan herinneren is van dit weekend inhoudende een klacht naar de FA's.
Uw client zocht zelf het publieke domein op, en derhalve achtten wij het gepast om in het publieke domein te reageren. Later zocht uw client in een afgeschermde communicatie mijn superieuren op, en in die afgeschermde communicatie is de verdere communicatie over ditzelfde afgeschermde kanaal gevoerd.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[advocaat van de]
Dus jullie bashen hem publiekelijk, ondanks de voorbeeldfunctie van jullie. En dit zonder hem, zoals volwassen doorgaans doen, even apart te nemen?
Wie een rel eist moet zelf inzetten.quote:Ik eis een rel!
[/advocaat van de]
Dat zeg je wel bijzonder netjes, Alicey.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uw client zocht zelf het publieke domein op, en derhalve achtten wij het gepast om in het publieke domein te reageren. Later zocht uw client in een afgeschermde communicatie mijn superieuren op, en in die afgeschermde communicatie is de verdere communicatie over ditzelfde afgeschermde kanaal gevoerd.
Uw client heeft dan ook geen schade ondervonden die niet aan hemzelf te wijten was.
[..]
Wie een rel eist moet zelf inzetten.
Ja, hee! We hebben nu te maken met een advocaat, dus dan moet je netjes blijven.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat zeg je wel bijzonder netjes, Alicey.
Vinden jullie deze reactie gepast? Is het niet een enorme schop onder de gordel? Een vorm van roddelen over hoe simple minded deze persoon blijkbaar is volgens jullie (had ik al iets gezegd over een voorbeeldfunctie?). Zo komt die smiley althans op mij over maar ik kan het natuurlijk verkeerd interpreteren alhoewel me dit sterk lijkt.quote:
Misschien dat je het desbetreffende topic ook kent waar dit besproken is? Ik kan me iig herinneren dat Singlecoil daar niet bepaald serieus was.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vinden jullie deze reactie gepast? Is het niet een enorme schop onder de gordel? Een vorm van roddelen over hoe simple minded deze persoon blijkbaar is volgens jullie (had ik al iets gezegd over een voorbeeldfunctie?). Zo komt die smiley althans op mij over maar ik kan het natuurlijk verkeerd interpreteren alhoewel me dit sterk lijkt.
Voor sommige situaties zijn geen woorden, maar kan men alleen met smileys uit de voeten. De betreffende smiley laat duidelijk een hevig geemotioneerde Haushofer zien, die geen woord meer weet uit te brengen. Deze emotionele uitbarsting werd veroorzaakt door uw client, waardoor wij overwegen smartengeld te eisen van uw client naar aanleiding van deze kwestie.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vinden jullie deze reactie gepast? Is het niet een enorme schop onder de gordel? Een vorm van roddelen over hoe simple minded deze persoon blijkbaar is volgens jullie (had ik al iets gezegd over een voorbeeldfunctie?). Zo komt die smiley althans op mij over maar ik kan het natuurlijk verkeerd interpreteren alhoewel me dit sterk lijkt.
Diequote:Op zondag 20 maart 2005 13:33 schreef SingleCoil het volgende:
Onder de gordel schoppen is niet netjes! En Rude is niet simple-minded, hoor.En Mods hebben geen voorbeeldfunctie, gelukkig maar, anders zouden hier snel alleen nog maar fysische potten zitten, hoe leuk zou dat zijn ?
Wat is er mis met potten?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:33 schreef SingleCoil het volgende:
Onder de gordel schoppen is niet netjes! En Rude is niet simple-minded, hoor.En Mods hebben geen voorbeeldfunctie, gelukkig maar, anders zouden hier snel alleen nog maar fysische potten zitten, hoe leuk zou dat zijn ?
Het gaat erom dat jij blijkbaar lacht om "rude zou dat wel weten denk ik.". Zo komt het althans over. Dus de leiding van het subforum stemt ermee in dat iemand de grond in wordt gezeken! Lekkere volwassen instelling, me dunktquote:Op zondag 20 maart 2005 13:32 schreef Haushofer het volgende:
Misschien dat je het desbetreffende topic ook kent waar dit besproken is? Ik kan me iig herinneren dat Singlecoil daar niet bepaald serieus was.
Ik denk dat je het niet helemaal vat......dit gaat niet om Rude. Dit gaat om een ander topic. Snap uberhaupt niet waarom Rudeonline er nu bij wordt gehaald.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij blijkbaar lacht om "rude zou dat wel weten denk ik.". Zo komt het althans over. Dus de leiding van het subforum stemt ermee in dat iemand de grond in wordt gezeken! Lekkere volwassen instelling, me dunkt
Naar aanleiding hiervan zou ik Mr. livEliveD willen vragen dit nader toe te lichten. Mr. livEliveD deed het voorkomen alsof deze reactie tegen zijn client, rudeonline, gericht was. Hiermee heeft Mr. livEliveD getracht om een smiley die niet plaatsvond te gebruiken alszijnde het een echte smiley was, waarmee hij zich schuldig maakt aan valsheid in geschrifte.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Diewas overigens als een reactie op een post van jouw, niet op een post van Rude.
Moet ik nu een halve tuinbroek kopen?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Haha...dat ze van de verkeerde kant zijn, natuurlijk...
Dus jullie zien zijn functie van dit subforum als nar? Iemand die, zonder dat jullie hem via prive kanalen op de hoogte stellen zelfs (!), half geaccepteerd wordt zodat de leiding ook wat te lachen heeft? Hetzelfde als op jonge leeftijd iemand met een vette bril werd meegenomen "zodat er tenminste iemand gepest kon worden"?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:34 schreef Alicey het volgende:
Voor sommige situaties zijn geen woorden, maar kan men alleen met smileys uit de voeten. De betreffende smiley laat duidelijk een hevig geemotioneerde Haushofer zien, die geen woord meer weet uit te brengen. Deze emotionele uitbarsting werd veroorzaakt door uw client, waardoor wij overwegen smartengeld te eisen van uw client naar aanleiding van deze kwestie.
Ik vat iets niet (dat je andere dom vindt weten we nu wel hoor) terwijl jij iets niet snapt? Ik zie Rudeonline toch duidelijk in die quote staan. Selectief lezenquote:Op zondag 20 maart 2005 13:37 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk dat je het niet helemaal vat......dit gaat niet om Rude. Dit gaat om een ander topic. Snap uberhaupt niet waarom Rudeonline er nu bij wordt gehaald.
Ik begrijp dat u de situatie zoals deze ligt niet geheel juist inschat. Thans verzoek ik u echter om deugdelijke bewijzen te overleggen, die de harde stellingen die u doet ondersteunen.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dus jullie zien zijn functie van dit subforum als nar? Iemand die, zonder dat jullie hem via prive kanalen op de hoogte stellen zelfs (!), half geaccepteerd wordt zodat de leiding ook wat te lachen heeft? Hetzelfde als op jonge leeftijd iemand met een vette bril werd meegenomen "zodat er tenminste iemand gepest kon worden"?
Mijn nachtrust is de laatste dagen niet optimaal, dit is echter geen gevolg van hetgeen uw client gepresteerd heeft, danwel hetgeen namens ons richting uw client gepresteerd is.quote:Ff serieus maar kunnen jullie nog wel rustig slapen? Dit is toch niet normaal, me dunkt.
Ja ja dreig er maar op los.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Naar aanleiding hiervan zou ik Mr. livEliveD willen vragen dit nader toe te lichten. Mr. livEliveD deed het voorkomen alsof deze reactie tegen zijn client, rudeonline, gericht was. Hiermee heeft Mr. livEliveD getracht om een smiley die niet plaatsvond te gebruiken alszijnde het een echte smiley was, waarmee hij zich schuldig maakt aan valsheid in geschrifte.
Haha de advocaat van de duivel maakt haar eigen rel...dat moest toch ?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja ja dreig er maar op los.(ook al een ban aangevraagd zeker? ). Tis leuk dat je je van de domme houdt maar ik zie hier toch echt een smiley staan: [WFL-LFC#29] De weergoden vervloeken Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |