Tja Mutant is op paashazen jacht en iemand moet het doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
Wordt Verbal nu nog een of andere invalmod hier? Ik vind het wel lef om na 1 dag al in NWS te gaan modden.
Verbal is op onze uitnodiging 'onofficiele' mod van NWS en is in die zin geen inval- of gastmod maar heeft gewoon evenveel recht als wij om in NWS te modden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
Wordt Verbal nu nog een of andere invalmod hier? Ik vind het wel lef om na 1 dag al in NWS te gaan modden.
En Mutant trappen jullie er op onopvallende wijze na 2 weken weer uit?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Verbal is op onze uitnodiging 'onofficiele' mod van NWS en is in die zin geen inval- of gastmod maar heeft gewoon evenveel recht als wij om in NWS te modden.
Daar komt nog wel even een sticky of zo over.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Verbal is op onze uitnodiging 'onofficiele' mod van NWS en is in die zin geen inval- of gastmod maar heeft gewoon evenveel recht als wij om in NWS te modden.
Daar komt nog wel even een sticky of zo over.
Modjes moeten ook werken enzo.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Tja Mutant is op paashazen jacht en iemand moet het doen![]()
Je was eerst ook al zo zwaar negatief over mij, misschien moet je het een kans geven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
Is NWS mooi klaar mee met Verbal, een groter etterbak cq trol was zeker niet te vinden. Hem kennende stuurt hij vaak een topic die hem persoonlijk niet aanstaat en dat zijn vooral topics die over allochtonen gaan naar de gallemiezen.
Of in Verbal's geval een derde kans.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je was eerst ook al zo zwaar negatief over mij, misschien moet je het een kans geven.
Ik negatief over jou? Dan heb je me nooit goed begrepen, ik ben negatief over religies en zijn drammerige blinde volgelingen, dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je was eerst ook al zo zwaar negatief over mij, misschien moet je het een kans geven.
Sorry, ik verwar je echt totaal met iemand anders zie ik nu. Excuses.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik negatief over jou? Dan heb je me nooit goed begrepen, ik ben negatief over religies en zijn drammerige blinde volgelingen, dat is heel wat anders.
Aanvaard.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, ik verwar je echt totaal met iemand anders zie ik nu. Excuses.
Nutteloze reacties in Feedback haal ik gewoon weg, dat begrijp je natuurlijk. Dr. Nikita zal zelf vast wel spoedig antwoord krijgen van de betreffende mod.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:59 schreef machteld het volgende:
???????????
Het hele topic is voor 90% nutteloos, dus wat let je, of wordt er selectief gemodereerd?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nutteloze reacties in Feedback haal ik gewoon weg, dat begrijp je natuurlijk. Dr. Nikita zal zelf vast wel spoedig antwoord krijgen van de betreffende mod.
Bepaalde mods negeren de posts hier, ik heb ook nog geen reactie gehad op een paar dingen mbt gedelete posts die ik hier aanhaalde.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nutteloze reacties in Feedback haal ik gewoon weg, dat begrijp je natuurlijk. Dr. Nikita zal zelf vast wel spoedig antwoord krijgen van de betreffende mod.
Dit wordt gedelete:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Sidekick het volgende:
Dit is weer een typisch Fok!-topic. Prachtig.
quote:Op zondag 27 maart 2005 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
En dit is weer een typisch niks toevoegende Sidekick reactie. Zum kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |