En het is niet eens het traaglopendste sc-topic op FOK!quote:
Er werd mij iets te veel op de man gespeeld en het werd meer een SC topic, als je het topic toch nog open wenst te zien, moet je het zeggen want dan zal ik echt een wat genuanceerdere schoonmaak moeten houden, er zit nogal wat troep tussen namelijk. Ik hoop dat je me dat niet aan wil doen op de eerste dagquote:
Dat is die van TTKquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En het is niet eens het traaglopendste sc-topic op FOK!
Zit er nog een diepe gedachte achter je nieuwe avatar?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
Nieuws Actualiteiten en Mediaquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:01 schreef Calella het volgende:
Zit er nog een diepe gedachte achter je nieuwe avatar?
Het is een felicitatie-topic, dat is nooit veel soeps.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er werd mij iets te veel op de man gespeeld en het werd meer een SC topic, als je het topic toch nog open wenst te zien, moet je het zeggen want dan zal ik echt een wat genuanceerdere schoonmaak moeten houden, er zit nogal wat troep tussen namelijk. Ik hoop dat je me dat niet aan wil doen op de eerste dag
Ik wil het Meki niet aan doen, al die felicitaties..quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is een felicitatie-topic, dat is nooit veel soeps..
*pets*
En nu eerst inlezen, dan pas serieus gaan doen..
Slowleestopicquote:
Aha.quote:
Tis de site van een andere fokker die leent zijn webservertjequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:04 schreef Calella het volgende:
[..]
Aha.![]()
Het linkt overigens indirect naar een foto-website.....
Aha.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tis de site van een andere fokker die leent zijn webservertje
Post dan niks.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik weet van niks
Die van POL toch nietquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:59 schreef Dagonet het volgende:
Slowchat-reeksen zijn een uitwas daarvan met een iets doorgeschoten kliekvorming.
Alle credits naar DoGquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nieuws Propoganda en Jihad (zou ik denken)...
Wel erg strak gemaakt overigens.
Omdat ik hem naar POL zou moeten schuiven wat niet mijn forum is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:14 schreef DaveM het volgende:
NorthernStar, waarom sluit je m'n topic VVD en PVDA houden niet van zeehonden omdat de OP niet uitgebreid genoeg zou zijn?
Dit topic blijft toch ook gewoon open, met een OP die nog magerder is als je de quote weglaat:
Unilever woedend op Albert Heijn
Ik denk dat Verbal, gezien zijn postgeschiedenis, beter geen gastslotjes kan zetten op dit soort onderwerpen en beter kan vragen of een andere mod er naar wil kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:21 schreef BBH-mode het volgende:
Een 9-jarig meisje is verkracht in haar huis
was de reden dat dat topic werd gesloten dan....
ten tijde van de duitse bezetting mocht er ook alleen maar worden uitgezonden wat de duitsers wouden ...
okay, mooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:45 schreef Loedertje het volgende:
Tarak, * de andere mods* hebben gekeken en zijn het volledig eens met het slotje en de sluitreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |