Vrolijk Pasen!quote:Op maandag 28 maart 2005 02:09 schreef Dagonet het volgende:
NS!
Ga jij je biologielessen nog eens over doen?
quote:
Zijn dat jouw eitjes?quote:
Dat dacht iemand gisteren in GC ookquote:Op maandag 28 maart 2005 11:22 schreef Dagonet het volgende:
Ik dacht "kom, een beetje luchtig nieuws".
Nee, van KB.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
Is die JanPoedel trouwens een kloon van de gebande Youssef/BSB?
Geen idee, is bullshitboy ook geband dan?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Zijn Youssef en BSB dezelfde persoon?
Yep:quote:Op maandag 28 maart 2005 18:42 schreef speedfreak1 het volgende:
Geen idee, is bullshitboy ook geband dan?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:57 schreef nikky het volgende:
BullshitBoy - Flauwe kloon, mag wegblijven.
Gheh, da's nog sneller dan ik verwacht had.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verbal kwam, verklootte en misbruikt zijn mod-powers..
Wat een mongool eerste klas. Met stip.
Ach ja.
Toen wist ik nog niet dat die al modje voor NWS mocht spelen. De verbijstering daarna was dan nog groter.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Gheh, da's nog sneller dan ik verwacht had.
Deze bedoelde ik trouwens Loedertje....quote:Op maandag 28 maart 2005 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vrouw doodgereden na ruzie
Dit topic liep goed, er was zelfs een discussie gaande. Totdat Verbal zich er in ging mengen en het topic ontspoorde. De inhoud stond hem wellicht niet aan, hij verkracht het topic en sluit het.
Triest. Kan het topic niet gewoon verder zonder Verbal?
Ik heb net dat topic zitten bekijken maar ik kan toch echt V niet de schuld daarvan geven.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het topic ontspoorde toch pas echt toen Verbal zich er mee ging bemoeien. Eigen schuld en geen medelijden lijken me ontopic post in dit geval. Hoe je het ook went of keert, die actie van die vrouw is ook niet geheel zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |