ja we willen ze absoluut niet in hokjes plaatsen natuurlijkquote:
Dat je consequent moet zijn en jullie tag moet weghalen. Bitte sehr, danke schön.quote:
Dat is ook niet meer dan terecht.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:56 schreef NiNi het volgende:
Ik ben blij dat mijn vingers GPS logischer vinden dan GPD.
ik kom er nooit, maar het irriteert me als ik het zie !!! AFSCHAFFEN! het mag nog wel maar dan zonder [HOMO] doe dan homotje ofzo !!!!quote:
Prima, prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:56 schreef Knut het volgende:
[HOMO] is een toegestande reeks. [SC] niet. Dat slowchat in de nacht is toegestaan betekend nog niet dat er een [SC] bij de toegestane reeksen komt
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ja, jij bent de positieve uitzondering
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
2 tegen 1, boei, anders moest ik meer typen, unaniem it is dus....
het [HOMO] verhaal geld ook voor [GPD] het zijn toch mensen van dezelfde sexuele voorkeurquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat je consequent moet zijn en jullie tag moet weghalen. Bitte sehr, danke schön.
zolang het maar van jou afkomt neem ik zelfs genoegen met een golden showerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat ben jij in een vat met koningswater.
FB !~!!!! ik kom er nooit, maar het is zo prominent aanwezig kan het niet gewoon feedback worden!!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat je consequent moet zijn en jullie tag moet weghalen. Bitte sehr, danke schön.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:56 schreef Knut het volgende:
[GPD] is een toegestande reeks. [SC] niet. Dat slowchat in de nacht is toegestaan betekend nog niet dat er een [SC] bij de toegestane reeksen komt
Ja, inderdaad.quote:
"dude"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:58 schreef Knut het volgende:
[..]
het [HOMO] verhaal geld ook voor [GPD] het zijn toch mensen van dezelfde sexuele voorkeur
Consequentquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Daar issie weer!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:57 schreef NiNi het volgende:
consequent
Ja, dat komende van de man die jou zojuist een homofiel noemde.quote:
Dude ? ben je verliefd op de tag ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:59 schreef DeLeider het volgende:
homo heeft een telling, dat maakt het een reeks
Ja nouk houd van mannen , nou en ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:58 schreef Knut het volgende:
[..]
het [HOMO] verhaal geld ook voor [GPD] het zijn toch mensen van dezelfde sexuele voorkeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |