Oh echt waar?Voel eens aan mijn buik ze of hij trappelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Natuurlijk in SHO-tijd, je kan dus ieder moment bevallen.![]()
* Orginial voelt én... hij/zij trappelt! Maar wat voelt hij nou? Het zijn vier dingetjes die trappen. Een alien?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh echt waar?Voel eens aan mijn buik ze of hij trappelt.
Volgens mij gaan we een tienerbevalling meemaken hierquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, uuhm, wat we altijd doen? Beetje nutteloos posten dus
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial voelt én... hij/zij trappelt! Maar wat voelt hij nou? Het zijn vier dingetjes die trappen. Een alien?![]()
Hoe oud zijn de vader en moeder dan? Ook nog kinderen geloof ikquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we een tienerbevalling meemaken hier
Owquote:Op zondag 20 maart 2005 00:01 schreef Dizer het volgende:
Moeder is 14 en vader is 15
Maar het is een alien geworden
Moeder is 16!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:01 schreef Dizer het volgende:
Moeder is 14 en vader is 15
Maar het is een alien geworden
Nee. De arts is nu met je bezig, en wat is het geworden?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Schrik!
Ik schrik me echt kapot!Maar dit geval heeft toch geen vier voeten?:')
Kijk zelf dan even,daar onderaan mijquote:Op zondag 20 maart 2005 00:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee. De arts is nu met je bezig, en wat is het geworden?![]()
Voelde ze dat zelf niet?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee. De arts is nu met je bezig, en wat is het geworden?![]()
Heel Fok is getuigen van een tweelingbevalling!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nadine puft en puft. En er komt een klein meisje naar buiten maar dan ineens..![]()
Uuhm, ik geloof dat de rest inmiddels is afgehaakt en ik de enige nog ben hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 00:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Heel Fok is getuigen van een tweelingbevalling!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |