abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 12:23:56 #76
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25607255
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja en? Is dat erg?
Ja. Je weet gelijk hoe die ouders over NL denken en waarom hun kinderen tot zulk tuig uitgroeien ja.

Frappant dat op die site over 'Mak-aanhangers' werd gesproken he?
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
pi_25607274
quote:
dit is echt onzin dat verhaal is bedacht natuurlijk is dit niet waar

zie je het al voor kleine kinderen in groep 3 schrijven al fuck you Nederland

dat is gewoon onzin
Geert Meki.
  zondag 20 maart 2005 @ 12:26:21 #78
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25607299
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze wonen in Nederland en krijgen blijkbaar van kinds af aan vervloekingen over de islam, over hun achtergrond en hun traidtie te horen. Nee, daar kweek je opwekte burgers mee.
Wat ben je toch ook ongelovelijk debiel zeg.
10 jaar geleden was het klimaat nog extreem knuffelachtig en mocht er NIETS verkeerd over de islam gezegd worden, ZEKER niet an publique en toen gebeurde het, zoals je kan lezen, ook al.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  zondag 20 maart 2005 @ 12:28:40 #79
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25607344
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:25 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Geert Meki.
Jaap Pronk.
  zondag 20 maart 2005 @ 12:31:09 #80
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25607381
quote:
Op zondag 20 maart 2005 00:41 schreef Tarak het volgende:

[..]

En hun ouders!!

Misschien moet je -uiteraard in extreme gevallen - ouders die hun kinderen extremistisch opvoeden, uit de ouderlijke macht ontzetten.
Inderdaad.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_25607416
Maar SCH, zeg nou eens eerlijk; wanneer mensen zoals Samir A. en Mohammed B., die een normale opvoeding hebben genoten, uit kunnen groeien tot krankzinnige misdadigers, hoe moet het dan met de hummels die van jongs af aan werd bijgebracht dat het Westen en Joden volkomen verwerpelijk zijn?
  zondag 20 maart 2005 @ 12:34:03 #82
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25607449
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
Kan ik me niet voorstellen. Heb je je zo laten opzwepen door de handelaren in angst dat je kinderen nu al gevaarlijk vindt.
Wat zie ik nu SCH? Citeer jij uit het anti-semitische "De protocollen van de wijzen van Zion"?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 20 maart 2005 @ 12:35:04 #83
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_25607477
quote:
Op zondag 20 maart 2005 00:47 schreef Meh7 het volgende:
Vind je het raar met het huidige klimaat in Nederland en in de rest van de wereld.
Nee en ja. Tel erbij op de oppervlakkige 'tolerantie' van veel nederlanders en het onduidelijke beleid mbt allochtonen, dan kom je al een heel end. Vergeet ook niet de sociaal-economische situatie waarin veel allochtonen verkeren. Dit heeft de 'getto-vorming' als gevolg gehad. Deze allochtonen zijn op bijna elk vlak in een hoekje gedrukt, bewust of onbewust. Net zoals een gemiddelde palestijn op den duur op een bepaalde manier over israeliers denkt, of zoals een gemiddelde israelier over een palestijn denkt, denken ook allochtoon en autochtoon op een bepaalde manier over elkaar.

Op actie volgt reactie. Na een incident denkt de ene kant "Zie je wel, de a***chtonen zijn ......". Dit heeft weer invloed op de daden van die persoon. Na een actie van deze persoon, volgt een reactie van de andere persoon. Deze ziet zijn beeld weer bevestigd en denkt "Zie je wel, die a***chtonen zijn......".

Dus ja, het ligt o.a. aan het huidige klimaat. Maar er spelen ook factoren mee die al ouder zijn dan 11 september.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
  zondag 20 maart 2005 @ 12:49:20 #84
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25607734
Liepen jullie in Friesland ook rond met fotos van fascistische moordenaars en maakten jullie surprises van aanslagen met duizenden doden?
pi_25607763
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:49 schreef Mea_Culpa het volgende:
Liepen jullie in Friesland ook rond met fotos van fascistische moordenaars en maakten jullie surprises van aanslagen met duizenden doden?
Heb jij nooit Cowboys en Indianen gespeeld, onderbuikfiguur?
pi_25607784
Het ligt gewoon aan rechts, conservatief, intolerant Nederland. Zoals altijd.
  zondag 20 maart 2005 @ 12:53:38 #87
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25607818
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:34 schreef Tarak het volgende:

[..]

Wat zie ik nu SCH? Citeer jij uit het anti-semitische "De protocollen van de wijzen van Zion"?
Weet je gelijk waar Geert Mak zijn inspiratie vandaan haalt de laatste tijd.
pi_25607819
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:50 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Heb jij nooit Cowboys en Indianen gespeeld, onderbuikfiguur?
Ik heb nog meegemaakt dat er serieus gediscussieerd werd om dat te verbieden.................
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25607849
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:52 schreef Monidique het volgende:
Het ligt gewoon aan rechts, conservatief, intolerant Nederland. Zoals altijd.
Het ligt aan links, goedgelovig, onrealistisch, intolerant Nederland.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25607861
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:53 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ik heb nog meegemaakt dat er serieus gediscussieerd werd om dat te verbieden.................
Dat valt me eigenlijk tegen. Wel Sinterklaas, maar niet cowboys en Indianen?

Enfin, gekheid.
pi_25607886
Ik vond het eigenlijk spannender om tegen de Russen te vechten, zelfs toen de Koude Oorlog allang al voorbij was.

.
pi_25607928
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:56 schreef Monidique het volgende:
Ik vond het eigenlijk spannender om tegen de Russen te vechten, zelfs toen de Koude Oorlog allang al voorbij was.

.
Die zijn dan ook ooit in Noord-Holland geland.
pi_25607960
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:57 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die zijn dan ook ooit in Noord-Holland geland.
Fransen die ruzie hebben met Rusland in Den Helder, alsof je Turkse buurmannen eieren naar elkaar gooien in jouw tuin.
pi_25607969
Niet dat ik Turkse buurmannen heb, kom zeg.
pi_25608295
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij ziet dit echt als een gevaar? Kan ik me niet voorstellen. Heb je je zo laten opzwepen door de handelaren in angst dat je kinderen nu al gevaarlijk vindt.
Kinderen blijven geen kinderen SCH. Maar goed, wacht maar een jaar of 15 totdat deze idioten je komen opzoeken omdat ze vinden dat alle homo's dood moeten.
pi_25608360
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:13 schreef nikk het volgende:

[..]

Kinderen blijven geen kinderen SCH. Maar goed, wacht maar een jaar of 15 totdat deze idioten je komen opzoeken omdat ze vinden dat alle homo's dood moeten.
Vijftien jaar? Welnee, dat doen ze al voor de CITO-Toets.
pi_25608374
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar SCH, zeg nou eens eerlijk; wanneer mensen zoals Samir A. en Mohammed B., die een normale opvoeding hebben genoten, uit kunnen groeien tot krankzinnige misdadigers, hoe moet het dan met de hummels die van jongs af aan werd bijgebracht dat het Westen en Joden volkomen verwerpelijk zijn?
Waarom hoor ik je niet over de kinderen die worden opgegroeid met de gedachte dat moslims de kakkerlakken van de samenleving zijn. Die groep is veel groter.
pi_25608387
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:13 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat ben je toch wereldvreemd Hoeveel homo's zijn er al gedood hier?
pi_25608482
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom hoor ik je niet over de kinderen die worden opgegroeid met de gedachte dat moslims de kakkerlakken van de samenleving zijn.
Waarom geef je niet gewoon rond antwoord op een ronde vraag? En hoe kom je erbij dat ik daar nooit iets over zeg? Mensen worden trouwens niet opgegroeid, ze worden opgevoed of ze groeien op.
Waarom probeer jij dit zorgwekkende bericht te ontkrachten met verhalen van een gelukkige Friese jeugd en pedagogiek?
quote:
Die groep is veel groter.
Bron? Ook geen kunst ook trouwens, als je bedenkt dat Moslims in de minderheid zijn. Groter wil overigens nog niet zeggen gevaarlijker.

Zeg, jij bent toch geen handelaar in angst aan het worden?
pi_25608539
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ben je toch wereldvreemd Hoeveel homo's zijn er al gedood hier?
Dat is m'n punt niet echt. Die kinderen zijn het probleem niet, het probleem komt later pas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')