Huh?quote:
Ha. Dit zijn de vermakelijkheden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Jij bent zn favo user, jij ook hebt hem altijd geloofd, je kwam vaak zat vragen of ik hem weereens kon helpen.
Ratten,zinkend schip enzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Jij bent zn favo user, jij ook hebt hem altijd geloofd, je kwam vaak zat vragen of ik hem weereens kon helpen.
Ik heb er nog zatquote:
Jahaaa, maar dat was toen ik hem op MSN sprak!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
En wat doe je nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Was jij dan zijn favo user?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jahaaa, maar dat was toen ik hem op MSN sprak!
Jup en ik heb em zo hard op zijn hart getrapt dat ie nu nog maar 10 procent overlevings kans heeft. Want je weet het hè, we steken niet in de rug, we trappen gewoon VOL tegen dat hart aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was jij dan zijn favo user?
Mij sprak ie niet meer aan op msn.
Weet je wel wat een hartoperatie kost?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En wat doe je nu?
Je ontneemt hem de laatste 10% van zijn leven.
Steken in de rug is wel een beetje min
Nou ja, das met hartritme stoornissen niet verkeerd natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup en ik heb em zo hard op zijn hart getrapt dat ie nu nog maar 10 procent overlevings kans heeft. Want je weet het hè, we steken niet in de rug, we trappen gewoon VOL tegen dat hart aan.
Next.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup en ik heb em zo hard op zijn hart getrapt dat ie nu nog maar 10 procent overlevings kans heeft. Want je weet het hè, we steken niet in de rug, we trappen gewoon VOL tegen dat hart aan.
Zo trap je dat hart elke keer weer op gang lulquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Steken in het hart daarentegen is iets bloedserieus!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:54 schreef PrintScreen het volgende:
Steken in de rug is wel een beetje min
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wel wat een hartoperatie kost?
Ik spaar de gemeenschap geld uit,
maar je ontwijkt mn vraag
Dat laat ik liever aan het hypocriete kutvolk over wat nu heftig probeert in een goed blaadje te komen bij de mensen die vanaf het begin al gelijk hadden over de leugens van AMD.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo trap je dat hart elke keer weer op gang lul
Laat die knul nou gewoon lekker doodgaan.
niks lekker, pijnlijk zal die stervenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo trap je dat hart elke keer weer op gang lul
Laat die knul nou gewoon lekker doodgaan.
Dat is hartvochtig.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Steken in het hart daarentegen is iets bloedserieus!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan het hypocriete kutvolk over wat nu heftig probeert in een goed blaadje te komen bij de mensen die vanaf het begin al gelijk hadden over de leugens van AMD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |