Huh?quote:
Ha. Dit zijn de vermakelijkheden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Jij bent zn favo user, jij ook hebt hem altijd geloofd, je kwam vaak zat vragen of ik hem weereens kon helpen.
Ratten,zinkend schip enzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Jij bent zn favo user, jij ook hebt hem altijd geloofd, je kwam vaak zat vragen of ik hem weereens kon helpen.
Ik heb er nog zatquote:
Jahaaa, maar dat was toen ik hem op MSN sprak!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
En wat doe je nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Was jij dan zijn favo user?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jahaaa, maar dat was toen ik hem op MSN sprak!
Jup en ik heb em zo hard op zijn hart getrapt dat ie nu nog maar 10 procent overlevings kans heeft. Want je weet het hè, we steken niet in de rug, we trappen gewoon VOL tegen dat hart aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was jij dan zijn favo user?
Mij sprak ie niet meer aan op msn.
Weet je wel wat een hartoperatie kost?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En wat doe je nu?
Je ontneemt hem de laatste 10% van zijn leven.
Steken in de rug is wel een beetje min
Nou ja, das met hartritme stoornissen niet verkeerd natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup en ik heb em zo hard op zijn hart getrapt dat ie nu nog maar 10 procent overlevings kans heeft. Want je weet het hè, we steken niet in de rug, we trappen gewoon VOL tegen dat hart aan.
Next.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup en ik heb em zo hard op zijn hart getrapt dat ie nu nog maar 10 procent overlevings kans heeft. Want je weet het hè, we steken niet in de rug, we trappen gewoon VOL tegen dat hart aan.
Zo trap je dat hart elke keer weer op gang lulquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Steken in het hart daarentegen is iets bloedserieus!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:54 schreef PrintScreen het volgende:
Steken in de rug is wel een beetje min
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wel wat een hartoperatie kost?
Ik spaar de gemeenschap geld uit,
maar je ontwijkt mn vraag
Dat laat ik liever aan het hypocriete kutvolk over wat nu heftig probeert in een goed blaadje te komen bij de mensen die vanaf het begin al gelijk hadden over de leugens van AMD.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo trap je dat hart elke keer weer op gang lul
Laat die knul nou gewoon lekker doodgaan.
niks lekker, pijnlijk zal die stervenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo trap je dat hart elke keer weer op gang lul
Laat die knul nou gewoon lekker doodgaan.
Dat is hartvochtig.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Steken in het hart daarentegen is iets bloedserieus!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan het hypocriete kutvolk over wat nu heftig probeert in een goed blaadje te komen bij de mensen die vanaf het begin al gelijk hadden over de leugens van AMD.
Harder je best doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan het hypocriete kutvolk over wat nu heftig probeert in een goed blaadje te komen bij de mensen die vanaf het begin al gelijk hadden over de leugens van AMD.
Vanaf het begin is AMD64 al een kneus die met hilarische posts de postaantallen van yvonne probeert te overtreffen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef boebiedoe het volgende:
Het was altijd al een apart figuur met aparte verhalen maar dat zelfs dat oma verhaal compleet uit zijn duim verzonnen was en al die hulp die aangeboden werd uit medelijden voor jan-kutje was, wat pathetisch allemaal.
sommige dingen waren wel overdreven, maar zoals van zijn oma en dat soort dingen, daar ga je ook niet gelijk over twijfelen, laat staan dat je gewoon tegen hem zegtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef boebiedoe het volgende:
Het was altijd al een apart figuur met aparte verhalen maar dat zelfs dat oma verhaal compleet uit zijn duim verzonnen is en al die hulp die aangeboden werd uit medelijden voor jan-kutje was, pathetische bende. En verzinnen dat je leukemie hebt en kans hebt om dood te gaan, hoe komt dat krankzinnige idee alleen al in je op..
quote:AMD: Ik ga misschien dood aan leukemie
DL: STERF MAAR, K4NKER JONG!!
Ik denk dat er heeeeel verweg wel steeds kernen van waarheid waren. Hij zal best als kind aan zijn hart zijn geopereerd en er zal best een tante van een buurvrouw van zijn behandelend psychiater in de tsunami zijn omgekomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef boebiedoe het volgende:
Het was altijd al een apart figuur met aparte verhalen maar dat zelfs dat oma verhaal compleet uit zijn duim verzonnen is en al die hulp die aangeboden werd uit medelijden voor jan-kutje was, pathetische bende. En verzinnen dat je leukemie hebt en kans hebt om dood te gaan, hoe komt dat krankzinnige idee alleen al in je op..
Niets mis met kneuzen hè?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Vanaf het begin is AMD64 al een kneus die met hilarische posts de postaantallen van yvonne te overtreffen.
Je hebt kneuzen en je hebt....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:15 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou, als ik Lord Dreamer zo bekijk .....
Het enige vermaak in ONZ nogquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:15 schreef QyRoZ het volgende:
My god, zoveel topics over 1 zo'n kutkneus.
Tis een echte Q. en die hebben we al een tijdje niet meer gehad. Neem daarbij het fixen van de servers waardoor het postenthousiastme van de users stijgt. Hoppa 4 topics.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:15 schreef QyRoZ het volgende:
My god, zoveel topics over 1 zo'n kutkneus.
Q's kan je nooit genoeg hebben. Überkneuzen zijn uitermate zeldzaam.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tis een echte Q. en die hebben we al een tijdje niet meer gehad.
Intonatie verkeerd, mijn excuses.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Q's kan je nooit genoeg hebben. Überkneuzen zijn uitermate zeldzaam.
Pas je op je hart, jongen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:20 schreef QyRoZ het volgende:
Deceptie.
Ja, eigenlijk moeten we 'm gewoon mod van het keldertje maken zodat 'ie nauwelijks meer voor de schermen post, weer een überkneus minder.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
4??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tis een echte Q. en die hebben we al een tijdje niet meer gehad. Neem daarbij het fixen van de servers waardoor het postenthousiastme van de users stijgt. Hoppa 4 topics.
AMD64 gaat (helaas) niet dood.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:22 schreef Knut het volgende:
Is er een samenvatting ?
Come again, het virus spreidt zich behoorlijk snel uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee dan wordt 't selectief vermaak.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten we 'm gewoon mod van het keldertje maken zodat 'ie nauwelijks meer voor de schermen post, weer een überkneus minder.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Intonatie verkeerd, mijn excuses.
Het is een echte, Q.
Hoi.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:22 schreef Knut het volgende:
Is er een samenvatting ?
Ik mis WEER mn roemeense avontuurquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoi.
AM64 is een pathologische leugenaar, die eerst beweerd dat zijn moeder kanker heeft, genezen is, het aan haar hart krijgt, genezen is. Halve familie ligt in de oceaan na de tsunami, hijzelf kanker heeft, genezen is, kapot hart heeft, 10 procent overlevingskans.
Hop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |