Pas maar op dat jullie na het verlies tegen PSV, AZ en Feyenoord niet in de degradatiezone komenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:26 schreef popolon het volgende:
Nou leuk voor ze.
Feyenoord uit de degradatiezone.
Van mij ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze mogen van mij 6 punten pakken tegen Ajax en AZ.
Waaromquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft altijd leuk als ze verliezen![]()
Daar teken ik voor, AZ mag wel met grote cijfers verliezen van Ajaxquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:28 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Pas maar op dat jullie na het verlies tegen PSV, AZ en Feyenoord niet in de degradatiezone komen![]()
En daarom kan je niet naar het stadion?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, via de radio, vanuit m'n bed, omdat ik wél ga stappen
Ik ontken ook niets. Geluk dwing je af.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:26 schreef Xante het volgende:
[..]
Lul er maar omheen.
"Lastig hè, wanneer je niet kan ontkennen."
Juistem. Doet Feyenoord dan dus ook, niks scheumen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ontken ook niets. Geluk dwing je af.
Ik woon niet bepaald in Amsterdamquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
En daarom kan je niet naar het stadion?
Ik ga ook weg, zie je probleem niet.
Meeeensch.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:34 schreef Xante het volgende:
[..]
Juistem. Doet Feyenoord dan dus ook, niks scheumen.
quote:
Nee idd maar jullie wel elke keer lucky Ajax roepen als het bij Ajax gebeurdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:34 schreef Xante het volgende:
[..]
Juistem. Doet Feyenoord dan dus ook, niks scheumen.
Wat erg voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee idd maar jullie wel elke keer lucky Ajax roepen als het bij Ajax gebeurd
Voor mij wel jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, dan is het inderdaad een onmogelijke opgave.
Non-creatieve uitingen voor jaloezie blijf je houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee idd maar jullie wel elke keer lucky Ajax roepen als het bij Ajax gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |