Ja maar het ging over De Graafschap.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:14 schreef Xante het volgende:
Over dat derby-gedoe heeft cultheld m.i. gewoon gelijk hoor. Ik woon nou niet echt in de buurt van Nijmegen, Arnhem, Breda of Roosendaal, dus over hoe erg het leeft kan ik niet oordelen, maar ik heb het idee dat er rondom Vitesse - NEC meer te doen is dan rondom RBC - NAC.
M'n broer woont in Spakenburg en 't is daar elke keer 'feest' als het weer zover isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Quick Boys - Katwijk is ook een leuke.
Maar ik las ooit een mooie anekdote over een Spakenburg suporter. Die gooit na het bezoeken van een uit wedstrijd tegen de vogels zijn schoenen weg
Johquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja maar het ging over De Graafschap.
Als er een ploeg de laatste jaren scheumt dan zijn het die kakkerlakken welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef Xante het volgende:
Feyenoord wint op z'n Amsterdams zo te zien.
Gefeliciteerd met je heldere analysequote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als er een ploeg de laatste jaren scheumt dan zijn het die kakkerlakken wel.
Ik vind het nou niet echt lucky PSV het hele seizoen, je hoeft niet met grote cijfers te winnen om een gerechtvaardige overwinning binnen te slepen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:19 schreef Shreyas het volgende:
Het is nu Lucky Feyenoord, dan mag het morgen wel Lucky Ajax zijn. Ook omdat het het hele seizoen al Lucky PSV is![]()
Gaat leuk zo nu het forum tenminste weer snel isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:19 schreef RayMania het volgende:
Leuk, weer de Lucky Feyenoord/Ajax fight.
Lastig he, wanneer je niet kan ontkennenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:19 schreef Xante het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je heldere analyse.
En zoja, met stip in het linkerrijtje.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeie zaak, morgen de Roomschen voorbij.
De term "lucky Ajax" komt niet uit de lucht vallen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lastig he, wanneer je niet kan ontkennen.
Nee inderdaad. Bestaat al 12 jaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:22 schreef Xante het volgende:
[..]
De term "lucky Ajax" komt niet uit de lucht vallen hoor.
quote:Lucky Ajax
Lucky Ajax is de club van oud-Ajacieden met een rood-wit Ajax-hart. Het is een relatief nieuw onderdeel van het verenigingsleven, het werd pas in 1993 opgericht.
Lul er maar omheen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Bestaat al 12 jaar.
[..]
of op radio of op PSV livequote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die jij gaat volgen vanachter je F5-knop.
Nee hoor, via de radio, vanuit m'n bed, omdat ik wél ga stappenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die jij gaat volgen vanachter je F5-knop.
blijft altijd leuk als ze verliezenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:26 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Alsof dat voor PSV nog een bedreiging is?
Ze mogen van mij 6 punten pakken tegen Ajax en AZ.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft altijd leuk als ze verliezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |