Fortes Rodriguez. GVDquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:50 schreef popolon het volgende:
En nog een rooie.
Presentquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die een schijthekele heeft aan de Graafschap ?
Één van de mooiste clubs van Nederland. RBC is helemaal niks.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Vandaag wel, anders valt het wel meequote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Leg uit aub..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Één van de mooiste clubs van Nederland. RBC is helemaal niks.
Ja want het zijn van die hardwerkende boieren en zo'n leuk publiek. Jer lult iedereen na. Tong heeft nog nooit een leuke wedstrijd van die strontboeren gezien. Het enige is dat ik ze herinner door het neer halen van een tegenstander.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Één van de mooiste clubs van Nederland. RBC is helemaal niks.
hou je een beetje in tong, na PSV de leukste club van nederlandquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
dit seizoen is bagger maar dat was ook wel te verwachten met deze spelers.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja want het zijn van die hardwerkende boieren en zo'n leuk publiek. Jer lult iedereen na. Tong heeft nog nooit een leuke wedstrijd van die strontboeren gezien. Het enige is dat ik ze herinner door het neer halen van een tegenstander.
De Graafschap heeft in de hele Achterhoek en Liemers fans. Ieder jaar zijn alle seizoenskaarten uitverkocht. Een kolkende Vijverberg; 11.000 man of zo aanwezig, tifo etc. Je zit heel erg dicht bij het veld. Kortom een club die altijd in de Eredivisie hoort te zitten.quote:
Ik heb vroeger met m'n vader De Graafschap zien spelen tegen Ajax op de Vijverberg. Helemaal uitverkocht, toen nog met Godee, Redeker, Lindenbergh, Victoria enz. tegen Davids, Hoekstra, De Boer enz. Uitslag: 0-0 en De Graafschap had meer kansen. De wedstrijd was niet eens heel erg bijzonder, maar die sfeer... Zal ik nooit meer vergetenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja want het zijn van die hardwerkende boieren en zo'n leuk publiek. Jer lult iedereen na. Tong heeft nog nooit een leuke wedstrijd van die strontboeren gezien. Het enige is dat ik ze herinner door het neer halen van een tegenstander.
Je bent me net voor. NAC - RBC en andersom leeft hier ook enorm. Dat werd wel duidelijk toen Vos naar NAC ging en tegen RBC speelde..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
NAC-RBC is een derby.
Dat kun je geen echte derby noemen. Dat zou net zo'n derby zijn als Cambuur - Heerenveen. Heerenveen - Groningen, dat is een klassieke derby, evenals Sparta - Feyenoord en Vitesse - NEC.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
NAC-RBC is een derby.
En RBC heeft een betere selectie dan De Graafschap. Dat lijkt me toch het meest belangrijke voor een eredivisieclub, of niet dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Graafschap heeft in de hele Achterhoek en Liemers fans. Ieder jaar zijn alle seizoenskaarten uitverkocht. Een kolkende Vijverberg; 11.000 man of zo aanwezig, tifo etc. Je zit heel erg dicht bij het veld. Kortom een club die altijd in de Eredivisie hoort te zitten.
Dan RBC. Een weinig sfeervol stadion, weinig supporters, geen echte streekderby's zoals De Graafschap - Vitesse of Willem 2 - NAC. Kortom, een ideale GGD-club.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat kun je geen echte derby noemen. Dat zou net zo'n derby zijn als Cambuur - Heerenveen. Heerenveen - Groningen, dat is een klassieke derby, evenals Sparta - Feyenoord en Vitesse - NEC.
Het is allebei bagger, want ze staan onderaan. Doe dan maar De Graafschap, hebben tenminste nog een beetje stadion.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
En RBC heeft een betere selectie dan De Graafschap. Dat lijkt me toch het meest belangrijke voor een eredivisieclub, of niet dan?
Doe ik wel. Heerenveen - Groningen noem jij klassiek, maar doe mij maar een Groningen - Veendam!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat kun je geen echte derby noemen.
Dat is het enige wat RBC beter heeft. Maar dat is toch niet het belangrijkst bij een club? De sfeer, supporters en historie zijn 't belangrijkst. RBC werd pas iets onder Maaskant, maar blíjft een plaatselijke club. Daar is niks mis mee, maar in de HCE horen vooral de clubs die een behoorlijke streek vertegenwoordigen te acteren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
En RBC heeft een betere selectie dan De Graafschap. Dat lijkt me toch het meest belangrijke voor een eredivisieclub, of niet dan?
Wanneer is iets voor jou een derby? NAC speelde niet heel lang geleden ook nog eerste divisie. Je maakt nu vergelijkingen tussen eerste- en eredivisie. Maar Roosendaal en Breda liggen net zo dicht bij elkaar als Breda en Tilburg bijv..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat kun je geen echte derby noemen. Dat zou net zo'n derby zijn als Cambuur - Heerenveen. Heerenveen - Groningen, dat is een klassieke derby, evenals Sparta - Feyenoord en Vitesse - NEC.
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat werd wel duidelijk toen Vos naar NAC ging en tegen RBC speelde..
Dé derby van Nederland is voor mij altijd nog Vitesse - NEC.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
NAC-RBC is DE derby van Nederland en Cultheld vindt van niet
Ja lul er maar omheen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dé derby van Nederland is voor mij altijd nog Vitesse - NEC.
Iets is voor mij een derby wanneer er na de betreffende wedstrijd nog weken over gesproken wordt. 2 clubs die in dezelfde streek liggen en waar veel rivaliteit tussen is. De Graafschap - Vitesse, Twente - Heracles, Sparta - Feyenoord en Heerenveen - Groningen, dat vind ik echte derby's, maar dat zal ook wel een bepaald gevoel zijn denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wanneer is iets voor jou een derby? NAC speelde niet heel lang geleden ook nog eerste divisie. Je maakt nu vergelijkingen tussen eerste- en eredivisie. Maar Roosendaal en Breda liggen net zo dicht bij elkaar als Breda en Tilburg bijv..
Gezien de rivaliteit zeker.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:11 schreef JaWi het volgende:
Dé derby van Nederland is natuurlijk gewoon de Spakenburgse derby.
Dat weken over gesproken ligt maar aan de wedstrijd natuurlijk. Een derby is niet altijd even goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iets is voor mij een derby wanneer er na de betreffende wedstrijd nog weken over gesproken wordt. 2 clubs die in dezelfde streek liggen en waar veel rivaliteit tussen is.
Quick Boys - Katwijk is ook een leuke.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:11 schreef JaWi het volgende:
Dé derby van Nederland is natuurlijk gewoon de Spakenburgse derby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |