Ach ja als je moe bentquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:01 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat is de enige dvd die het gelukt is mij 3 keer tussentijds in slaap te laten vallen
Quote hem dan goed , het lijkt mij dat het : DON'T DRAG ME DOWN MOTHERFUCKERS! is .... naar het gelijknamige nummer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:02 schreef Arma_Angelus het volgende:
hahaha kom op, die band is in de punkrock scene al jaren het beste wat je kan overkomen (met de meest slechte live shows.. maar goed.)
DON'T BRING ME DOWN MOTHERFUCKERS!
Jezust gozer, als je dan zieltjes voor je favo band wil winnen moet je vooral zo'n uitgebluste versie van dat nummer gaan postenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:02 schreef m1155 het volgende:
Leuk een eigen SD topic!
Luister ook vaak sd en speel de (vaak eentonige) bass rifjes
Dat concert in OC is trouwens top.
Ja maar das altijd als je een band live hoort terwijl je het origineel niet kent. Dan heb je er minder waardering voor.quote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jezust gozer, als je dan zieltjes voor je favo band wil winnen moet je vooral zo'n uitgebluste versie van dat nummer gaan posten.
Het is dat ik nu de albumversie hoor en wel kan begrijpen dat veel mensen dit tof vinden...
Gaat bij mij niet op. Het knalde gewoon niet op dat filmpje. Keine chemie enzo...quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:49 schreef m1155 het volgende:
[..]
Ja maar das altijd als je een band live hoort terwijl je het origineel niet kent. Dan heb je er minder waardering voor.
Dat zei ik dus ook al, dat hele concert is gewoon kut. En live zijn ze eigenlijk sowieso kut.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gaat bij mij niet op. Het knalde gewoon niet op dat filmpje. Keine chemie enzo...
Ik vond ze live altijd wel oke. Maargoed smaken verschillenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:43 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, dat hele concert is gewoon kut. En live zijn ze eigenlijk sowieso kut.
No shit Sherlockquote:
Die laatste cd was wel oke maar toch een beetje teveel gejengel. Merk bij wel meer (punkrock) bands die aan het einde van hun latei staan dat ze beginnen te jengelen en te langdradig worden...quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef =HellFire= het volgende:
Leven die gasten nog wel? 'Tis al bijna eind 2008 en ik heb nog geen tour gezien! Noch een nieuwe plaat... en ik ben toe aan een nieuwe Social D!
Niet alleen gladjes geproduceerd, meer countryrock dan punkrockquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:23 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd
Hopelijk niet al te glad geproduceerd.
Jij houdt meer van ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
Ik vind dit echt mietjes muziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |