Ik werd toen meegesleurd door een neef van me. Had nog nooit van die band gehoord, het was de eerste band waarvan ik eerst een concert live zag en daarna fan ben gewordenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:40 schreef tomttt het volgende:
[..]
Zou oud dat Mike Ness tijdens Lowlands 2005 dacht dat hij in België was![]()
Fantastisch optreden![]()
Wou je zeggen dat je de andere tracks nog niet kende? Shame on youquote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef =HellFire= het volgende:
Die nieuwe Greatest Hits is trouwens echt saai. Eerlijk gezegd vind ik er maar een stuk of drie, vier écht leuk. De rest is maar mwoah. En dat voor zo'n cd... Enige lichtpuntje is de nieuwe song.
Tuurlijk kende ik ze wel. Ik luister ze alleen minder. Juist een aantal tracks die erop staan, doen me niets.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je de andere tracks nog niet kende? Shame on you
Wel verbazingwekkend dat er hier veel zelfbenoemde fans zijn maar verder niemand dit staaltje geldklopperij veroordeelt.
Ach zolang ik aan die geldklopperij niet mee hoef te doen, vind ik het bestquote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Wel verbazingwekkend dat er hier veel zelfbenoemde fans zijn maar verder niemand dit staaltje geldklopperij veroordeelt.
Like I carequote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat ook jaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Like I care
De muziek vind ik gaaf, dat maakt mij fan.
Ah ik snap het al, jij bent van de downloadgeneratie. Dat ene nieuwe nummertje download je welquote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Like I care
De muziek vind ik gaaf, dat maakt mij fan.
Jazekerquote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ah ik snap het al, jij bent van de downloadgeneratie. Dat ene nieuwe nummertje download je wel
Bij Bol.com kost hij ¤18,49quote:Op maandag 11 juni 2007 18:03 schreef vingerplant het volgende:
![]()
Wedden dat dit nieuwe nummer ook op het nieuwe album komt? Tot die tijd doe ik het ook wel met een mp3'tje
Is die verzamelaar fullprice trouwens?
Het hangt bij mij een beetje af van het label. Ik boycot over het algemeen majors, tenzij ik een release echt moet hebben. Van kleinere labels zoals Reflections koop ik het gewoon, als het even kan het vinyl. En inderdaad, van shirt sales houden de bands wat meer over. Iets meer dan 1% Ixnayquote:Op maandag 11 juni 2007 22:45 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ga liever naar hun shows om dan een shirt te kopen (zijn ook reteduur, maar het geld komt dan gelijk in hun zakken).... muziek download ik tbh tegenwoordig alleen maar meer en meer.
Ik las ook ook, schandalig. 3 verzamelaars fullprice uitbrengen. Voor dat geld kun je gewoon de complete discografie kopen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef tomttt het volgende:
In UP-Magazine vertelt Mike Ness dat er waarschijnlijk meerdere verzamelalbums komen. De nieuwe is alleen bedoeld voor de radiovriendelijke nummers. Mogelijkheden voor andere thema's van verzamelalbums zijn favoriete nummers van de band en obscure nummers.
Da's dan weer leuk nieuws, een nieuw SD-album blijft iets om naar uit te kijken.quote:Het nieuwe album gaat ongeveer hetzelfde klinken als Far Behind en dit nummer komt waarschijnlijk ook op het album. Volgend jaar komt er een wereldtournee, waarbij hij zei dat Nederland (waarschijnlijk eind 2008) zeker wordt aangedaan.
Dat is de enige dvd die het gelukt is mij 3 keer tussentijds in slaap te laten vallenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |