quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:54 schreef =HellFire= het volgende:
Heerlijke band.
Het is muziek voor de elitequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:30 schreef tong80 het volgende:
Onbegrijpelijki dat ze zo onbekend blijven.Iedereen die ik het aanraad is me dankbaar.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Beste punkband die er de laatste 20 jaar is geweest. Goeie songs, goeie zang, melodie.. wat wil je nog meer?
Een nieuwe plaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Beste punkband die er de laatste 20 jaar is geweest. Goeie songs, goeie zang, melodie.. wat wil je nog meer?
Vind ik ookquote:Op zondag 10 juni 2007 14:12 schreef tomttt het volgende:
Fantastische band![]()
Heb net het nieuwe nummer Far Behind gehoord. Best een tof nummer.
Zou oud dat Mike Ness tijdens Lowlands 2005 dacht dat hij in België wasquote:
Don't Drag Me Down had er op moeten staan.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:17 schreef tomttt het volgende:
De tracklist van het Greatest Hits album
1. Another State Of Mind
2. Mommy's Little Monster
3. Prison Bound
4. Story Of My Life
5. Ball And Chain
6. Ring Of Fire
7. Bad Luck
8. When The Angels Sing
9. I Was Wrong
10.Reach For The Sky
11.Far Behind
De meeste klassiekers staan er wel op. Ik mis alleen Don't Take Me For Granted.
In mijn herrinering was dat echt een grapje, de zanger van Art Brut begon er later ook nog over...quote:Op zondag 10 juni 2007 14:40 schreef tomttt het volgende:
[..]
Zou oud dat Mike Ness tijdens Lowlands 2005 dacht dat hij in België was![]()
Fantastisch optreden![]()
In de recensie van 3voor12 wordt het ook genoemdquote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
In mijn herrinering was dat echt een grapje, de zanger van Art Brut begon er later ook nog over...
Mja ik dacht dat het zo ging:quote:Op zondag 10 juni 2007 17:54 schreef tomttt het volgende:
[..]
In de recensie van 3voor12 wordt het ook genoemd
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=23231209&news=23800912
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Vind ik ook
Voor de mensen die 'm nog niet hebben gehoord: http://www.youtube.com/watch?v=sMt1BNeRH-8
Dan is dat dus het grapje wat hij de hele tour door herhaaltquote:Op zondag 10 juni 2007 20:56 schreef ralfseltje het volgende:
Ja ik dacht dus ook dat de zanger van Art Brut zei dat Mike zich wéér had vergist in het land, net als een paar dagen eerder. Al staat het me allemaal niet echt helder meer voor de geest
Ik werd toen meegesleurd door een neef van me. Had nog nooit van die band gehoord, het was de eerste band waarvan ik eerst een concert live zag en daarna fan ben gewordenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:40 schreef tomttt het volgende:
[..]
Zou oud dat Mike Ness tijdens Lowlands 2005 dacht dat hij in België was![]()
Fantastisch optreden![]()
Wou je zeggen dat je de andere tracks nog niet kende? Shame on youquote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef =HellFire= het volgende:
Die nieuwe Greatest Hits is trouwens echt saai. Eerlijk gezegd vind ik er maar een stuk of drie, vier écht leuk. De rest is maar mwoah. En dat voor zo'n cd... Enige lichtpuntje is de nieuwe song.
Tuurlijk kende ik ze wel. Ik luister ze alleen minder. Juist een aantal tracks die erop staan, doen me niets.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je de andere tracks nog niet kende? Shame on you
Wel verbazingwekkend dat er hier veel zelfbenoemde fans zijn maar verder niemand dit staaltje geldklopperij veroordeelt.
Ach zolang ik aan die geldklopperij niet mee hoef te doen, vind ik het bestquote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Wel verbazingwekkend dat er hier veel zelfbenoemde fans zijn maar verder niemand dit staaltje geldklopperij veroordeelt.
Like I carequote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat ook jaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Like I care
De muziek vind ik gaaf, dat maakt mij fan.
Ah ik snap het al, jij bent van de downloadgeneratie. Dat ene nieuwe nummertje download je welquote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Like I care
De muziek vind ik gaaf, dat maakt mij fan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |