De link in je winamp playlist slepen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:30 schreef xstephaniex123 het volgende:
he? hij doet t niet.. hikj vraagt om op te slaan, en dan open ik hem, krijg ik een kladblok.. wat moet ik doen?
xxx
hoe doe je datquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
FF bookmarken in winamp.
ALT + iquote:
WHoops.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:37 schreef xstephaniex123 het volgende:
alt- i.. dan doettie niets hoor?
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ik vermoed dat dit een herhaling is van de live uitzending van donderdag.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:53 schreef Skv het volgende:
Sorry, ik heb er grotendeels voor gezorgd![]()
[TK] Creative SB Extigy.
Dát is geen humorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:48 schreef xstephaniex123 het volgende:
je hebt ook altijd leuke gesprekjes met jensen
www.jensenindemiddag.nl
en dan naar Bassieook echt om te lachen
Ga eens weg met je spam.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:42 schreef wsbsradio het volgende:
eeehm wat is hier nieuw aan ik bedoel hoeveel streaming radio's met dit soort muziek zijn er wel nie
www.KUTSPAM.nl
en kwaliteit is niet echt lkker mischien wat apperatuur er achter ????????
Zit je nog steeds naar te luisteren?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef Biancavia het volgende:![]()
![]()
Goedemorgen is goodmorning, goedenacht means goodnight
for crying they say huilen, lachen is when they laugh,
thanks is geef maar hier, and please is hier pak aan.
Listen to this song, the quicker you learn the dutch!
Oh god, en nou komt'ie ook nog in het duits!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zit je nog steeds naar te luisteren?
Tis dat ik vannach nog wil slapen, anders zou ik het zo opzetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh god, en nou komt'ie ook nog in het duits!!!
Ik kom echt niet meer bij!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tis dat ik vannach nog wil slapen, anders zou ik het zo opzetten.
Waarom heb je dat vorig jaar niet tegen ons verteld dan??? He? Nou?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:18 schreef Shreyas het volgende:
En daar komen jullie nu pas achter, die radio bestaat al een jaar ofzo.![]()
Ja! Goed idee!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:39 schreef iDex het volgende:
ik stop met luisteren.
ik was bijna gehersenspoeld
Je moest eens weten hoe chagrijnig die lui achter de schermen waren (met geen pen te beschrijven)quote:Op zondag 20 maart 2005 00:30 schreef Biancavia het volgende:
Die walgelijke blijheid in werkelijk al die liedjes!
Het is een tijdje offline geweest in verband met rechten. Maar dat is helemaal geregeld en daardoor is die sinds vandaag (kijkt naar klok en beseft dat het sinds gisteren is) weer online.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:18 schreef Shreyas het volgende:
En daar komen jullie nu pas achter, die radio bestaat al een jaar ofzo.![]()
Ja, ik zou ook strontchagrijnig worden van dat blije gedoe heel de tijd!quote:Op zondag 20 maart 2005 01:30 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe chagrijnig die lui achter de schermen waren (met geen pen te beschrijven)
whehe laat de user Adriaantje (van het B&A forum) het maar niet horen, want hij was hetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die stem klinkt een beetje als een kermisstem die zegt KINDEREN ALTIJD PRIJJJJJJJS
Griekse/Engelse/Spaanse les?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
sorry, was even met het geluid bezig
verzoekjes?
25, niet veel, maar er wordt voor betaald, voor zowel hosting als voor de muziekrechten.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:48 schreef BrauN het volgende:
Klasse djkoelkast!
Hoeveel luisteraars tegelijk kan je station eigenlijk aan?
wat voor codecquote:Op zondag 20 maart 2005 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
radio bestaat al meer dan een jaar hoor, weet niet wat er nou zo hot aan is opeens
zorgen jullie wel voor de mp3pro codec? klinkt het 10x beter dan zonder
omdat er zo veel fans zijn die het willen luisteren. we begonnen stiekem, maar het groeide en groeide, dus zijn we een inzamelingsactie begonnen en zie hier het resultaat.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:50 schreef Skv het volgende:
Hoe kom je trouwens in godsnaam op het idee om je geld te steken in een Bassie en Adriaan zender?
Hoe kóm je ook in de godesnaam op het idee!quote:
Het was derhalve ook niet als flame bedoeltquote:Op zondag 20 maart 2005 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
als jij nou een paar honderd euro neerlegt kan het uitgebreid worden. ik geloof niet dat je weet wat muziekrechten kosten...?
Hij zit niet in deel 1 van de Kameleon. Kees, die daar maar even in zit, wordt daarin door iemand anders gespeeld.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
nee dat is Uncle Ar
een ster die ook speelt in de Kameleon 1&2 en in ff moeve op zappelin
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:14 schreef djkoelkast het volgende:
ben bezig met herinstallatie van het hele radiosysteem, gaat een paar uur duren, dit omdat het niet liep zoals ik wilde en er komt een memory upgrade
laat in de middag nog eens proberen
Niet eens?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
Bezoek ook even de site, jongens, zo'n ding draait niet op zonne-energie
http://radio.bassieenadriaan.nl/
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
jammer genoeg ging niet alles zoals ik wenste en gaat de radio onveranderd online, voorlopig dus nog in testfase.
* genietquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:33 schreef djkoelkast het volgende:
sterker nog: er zit een hele cd van Bassie speelt mondharmonica in de playlist!
ik start wel een nummer voor je in
jammer. Wil je het dan wel een keertje draaien?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:19 schreef djkoelkast het volgende:
lees even de algemene voorwaarden van de radio door. nee dat doe ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |