quote:Bij een tragisch ongeluk is onlangs de tachtigjarige Franse boer René Vacleuse om het leven gekomen. Vacleuse kwam om het leven nadat 4.000 kilo kloten die over zijn auto heenvielen.
Echtgenote Joelle Vacleuse overleefde het bizarre ongeval. Zij vertelt: "We reden een heuvel op, achter een grote vrachtauto. Plotseling zwaaiden de deuren open en rolden al die ronde ballen naar buiten, bovenop onze auto. Ik dacht eerst dat het biljartballen waren."
Wat mevrouw Vacleuse voor biljartballen hield, waren in werkelijkheid bevroren stierentestikels. De stierenballen bedolven de auto van het bejaarde echtpaar. "We werden er onder begraven", aldus mevrouw Vacleuse.
"Ik draaide me om om naar René te kijken, maar het enige dat ik kon zien was het topje van zijn hoofd, met bovenop een bal." Reddingswerkers hadden ruim een half uurt nodig om het echtpaar uit te graven. Mr. Vaceluse was toen al aan een hartaanval gestorven.
"Als hij een keuze had gehad, zou hij zeker voor een waardiger dood gekozen hebben", aldus de bedroefde weduwe.
Er is toch niets mooiers om tussen de stieren kloten te stervenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als hij kon kiezen zou hij voor een waardiger dood hebben gekozen![]()
quote:
Volgens de schrijvers van Kees en Co is dat een wc pot op je hoofdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Er is toch niets mooiers om tussen de stieren kloten te sterven
Nou die van mij past niet in een peer hoor daar heb ik toch op zen minst een Ananas voor nodigquote:
Of een lekkere ananasquote:
Bluffer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou die van mij past niet in een peer hoor daar heb ik toch op zen minst een Ananas voor nodig
haha deze zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou die van mij past niet in een peer hoor daar heb ik toch op zen minst een Ananas voor nodig
Wat is dat nou weer voor woordquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:02 schreef timbob het volgende:
[..]
wat een aggenebissenlettertype is dat zeg!
ik = stam + t?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:03 schreef Orginial het volgende:
Ik zuigt op mijn lolly![]()
Het is aardbeiensmaak
Een wattes?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:02 schreef timbob het volgende:
[..]
wat een aggenebissenlettertype is dat zeg!
Ik zuig ook altijdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:03 schreef Orginial het volgende:
Ik zuig op mijn lolly![]()
Het is aardbeiensmaak
gezegt?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef timbob het volgende:
[..]
geen idee eerlijk gezegt
iets van
kwabats
lompe dirk
net niks
frutsel
significant ondergeschikt..
| Forum Opties | |