IDDquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,het moet de volgende keer nog stiekemer![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:29 schreef timbob het volgende:
* Showchat Meet!!!wie komen er?
:: Timbob
[afbeelding]
Nou nou,Timbob gooit er meteen een stelling tegenaan!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:29 schreef timbob het volgende:
* Showchat Meet!!!wie komen er?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hebben jullie allemaal redbull gehad ofzo.
zoveel topics in een dag !
Showchat wordt popi!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hebben jullie allemaal redbull gehad ofzo.
zoveel topics in een dag !
Ik snap er nog niet zoveel van,kan het nog wat duidelijkerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:36 schreef timbob het volgende:
* Showchat Meet!!!
meld je hier aanwie komen er?
[afbeelding]
Liever kwaliteit topics dan veel topicsquote:
kom je ook op het showchat partijtje?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik snap er nog niet zoveel van,kan het nog wat duidelijker
Ach wat maakt dat nou uit,bij de meeste hier komt er toch niet meer uit dan onzinquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Liever kwaliteit topics dan veel topics![]()
Ligt eraan wanneer het is?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:39 schreef timbob het volgende:
[..]
kom je ook op het showchat partijtje?
Nou ik vind mijn posts toch best kwalitatiefquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach wat maakt dat nou uit,bij de meeste hier komt er toch niet meer uit dan onzin![]()
Kwantitatief vind ik het,maar goed Bar_rel is toch onze mister Showchat hè!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik vind mijn posts toch best kwalitatief
That's mequote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Kwantitatief vind ik het,maar goed Bar_rel is toch onze mister Showchat hè!![]()
Gaan we allemaal neuken?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:39 schreef timbob het volgende:
[..]
kom je ook op het showchat partijtje?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:45 schreef timbob het volgende:
[..]
ach man
je hebt nog niet eens haar op je pikkie
Ey ben jou nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:45 schreef timbob het volgende:
[..]
ach man
je hebt nog niet eens haar op je pikkie
UhUhUhuhuhUhHuuhUHquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja hoor,je bent vet cool!
Daarom koos ik jou ook uit om vreemd mee te gaan!![]()
Neuken is toch kwaliteitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:46 schreef timbob het volgende:
[..]
wie had het net ook alweer over kwaliteitsposts?
ohja.. meneer neuken daar
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja die MAAKTE zijn rondje.
Totdat je in elkaar werd geramt!![]()
LOLquote:De 22-jarige Patrick Lawrence uit het Amerikaanse Dacula is afgelopen vrijdag om 11.38 uur 's avonds gearresteerd in een pompoenenveld. Lawrence wordt openbare dronkenschap, wellustig gedrag, ontucht en onzedelijk gedrag ten laste gelegd.
De verdachte verklaarde dat hij vrijdagavond langs een pompoenenveld reed, en besloot te stoppen. "Pompoenen zijn zacht en sappig van binnen. En er was verder niemand in de buurt."
Lawrence verklaarde dat hij zijn wagen aan de kant zette, een pompoen uitzocht die aan zijn behoefte voldeed en daar een gat inmaakte. Hierna gebruikte hij de pompoen om aan zijn gerief te komen. Lawrence had niet door dat hij al enige tijd werd gadegeslagen door een politie-auto uit Gwinnett County. Hij merkte hun aanwezigheid pas op toen agente Brenda Taylor hem benaderde.
"Het was een merkwaardige situatie, dat is een ding dat zeker is", aldus Taylor. "Ik liep naar Lawrence maar hij ging gewoon door met zijn pompoen. Ik zei: 'Pardon meneer, maar weet u wel dat u een pompoen aan het naaien bent?'
Hij reageerde heel verrast, keek me toen aan en zei: "Een pompoen? Verdomme. Dan is het dus al middernacht geweest."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |