Wat een meester!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marc-Marie!

Die zag ik vrijdag in Amsterdam.quote:

Carlo zit altijd aan oudere vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef Thundertje het volgende:
Dan heb je constant 3 nichten zitten, da's dan ook wel weer wat teveel van het goede.

AUB niet zegquote:Op maandag 21 maart 2005 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marc-Marie!

Ik weet niet waar jij naar hebt zitten kijken, maar dat deed hij dus wel.quote:

Meer een schaterlach.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond t besmuikt lachen.

.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind hem wel hot.. maar niet geschikt voor Rtl Boulevard. De enige die de rol van Beau goed over zou kunnen nemen zou waarschijnlijk Carlo Boshard zijn.

nee, komt omdat MM gewoon een dominant aanwezig iemand is die graag zichzelf hoortquote:

Niet geschikt, maar mag best 1x in de week ofzo ff langs komen wippenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, komt omdat MM gewoon een dominant aanwezig iemand is die graag zichzelf hoort
ik vind hem erg grappig maar niet geschikt voor een informatief programma, wat RTLB toch is

Wat een zelfbevlekkingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:45 schreef R_ON het volgende:
Albert Verlinde over RTL boulevard:
"We kunnen het succes niet alleen aan Beau toeschrijven. Beau is niet het programma, RTL Boulevard is het programma. De spil binnen het programma ben ik. Als het tempo versneld of vertraagd moet worden, dan maak ik bijvoorbeeld een grap of stel een extra vraag. En het is moeilijker gebleken om mij te vervangen dan de anchorman.
Ik snap niet waarom hij weggaat. De kijkcijfers zijn hoger dan ooit en het wordt alleen nog maar leuker. Het is zwaar balen."
Bron: tvformats.web-log.nl

Dat wou ik net gaan zeggen. Echt waar, de enige persoon van dat hele belspel gedoe die niet irritant vond, was toch wel John! Hij is een waardige vervolg en ik ben er blij meequote:Op zondag 20 maart 2005 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
Na Beau is dit toch een beste keuze

dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niet geschikt, maar mag best 1x in de week ofzo ff langs komen wippen

Ja, dat is ook echt een criterium.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Zijn haar zat alleen dom.

Veel te lief, zalnooit iets slechts zeggen over een ander.Niet filein geen humor geen mening helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef Jane het volgende:
Guus was tegen de verwachtingen in best oké, vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |