Ja. Terecht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
Beau heeft zich moed ingedronken.
nou ik denk toch wel dat die tranen echt zijn hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:58 schreef static het volgende:
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er afscheid wordt genomen met een reguliere uitzending; daar lijkt het tot nu toe verdacht veel op, niet eens een coverstory over Beau oid.
Beau is natuurlijk ook acteur he, die kan zo'n traantje misschien wel beroepsmatig wegpinken.
Hier kan vermist een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:25 schreef milagro het volgende:
ja.. nou... heb ik morgen dikke ogen en zo..
Jaha Pop, da's wat anders dan afscheid nemen van het onzinforum..quote:
Toen trilde mn onderlip niet eens.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jaha Pop, da's wat anders dan afscheid nemen van het onzinforum..
Oh, lezen ze mee?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:30 schreef static het volgende:
Nou Beau, ik weet dat jij en/of je (nu voormalige) redactie meeleest: bedankt voor die jaren top-entertainment.
ik moet hier even over denken, maar ik heb hemquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hier kan Vermist een puntje aan zuigen.
jij bent een vrouw, jullie morgen huilen om tvquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen trilde mn onderlip niet eens.
En nu biggelde ik.. Pfrt. IK! HUILDE! OM! TV!
En ik ben al zo'n ster in afscheid nemen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:31 schreef milagro het volgende:
[..]
ik moet hier even over denken, maar ik heb hem
BEAU!!!!!!! nee, mag niet, ga niet..... alsof m'n allereerste verkering uit is, all over again
pesjiesjquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik ben al zo'n ster in afscheid nemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |