En ondertussen ook nog eens een heel warrig liefdesleven heeft.. Zal ook wel veel van zijn energie kostenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kwam net deze samenvatting tegen
[..]

Thanksquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]

Ja die is goed hè?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]

Ik haal 60 maximaal en dan heb ik het gevoel dat ik er 250 heb gehad, 60 posts voelt dus alsof ik de hele dag aan een stuk door gepost heb. Zou ik 250 hebben dan zou dat aanvoelen als 1000 hier.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
250 per dag is wel te doen, maar iedere dag

Die zijn mij volledig ontgaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
dat van die tsunami was ik alweer vergeten, maar dat waren idd ook sterke verhalen

Ik lees zo nu en dan nog wel meequote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:47 schreef leonieke het volgende:
Ow MutZ is ff weg...

Dit is zo vervelend voor jou. En "even jouw gedachten proberen te verzetten" is ook zo'n banaal idee... Ik hoop toch dat fles het jou wat draaglijker kan maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik lees zo nu en dan nog wel mee
Rug = kut, zwaar kut... Vocht is zo goed als helemaal terug (wat ze donderdag dus hebben weggehaald), heb erg veel pijn daardoor... En dan word ik vanmorgen ook nog eens gebeld dat er weer een bewoner is overleden... (3e in 1,5 maand) Ik ben gewoon ff 'op'...

En waar vind ik deel 1 en 2?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
D.Rose, even in deel 3 kijken, Yvonne heeft een nieuwe kloon van hem ontdekt. Zo ongeveer als wat jij straks verzon
Hij is echt zooooooo dom!!

Maar zijn mooiste allertijden is toch wel:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
dat van die tsunami was ik alweer vergeten, maar dat waren idd ook sterke verhalen

Waar anders dan in ONZquote:

quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]

thxquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:14 schreef MutZ het volgende:
@ leonieke: Hej Petrie ga JIJ ff af @@@@, bifi 3

*gechecktquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
D.Rose? Wil jij een link plaatsen naar die pagina waar wij die kloon-namen verzonnen? Ik weet niet hoe dat moet en ze vragen ernaar in het AMD-topic..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |