Vast wel. Ik hoor ook regelmatig over ontruimingen van dergelijke woonwagenkampen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:35 schreef leolinedance het volgende:
Er rijdt hier zojuist een dikke nieuwe Mercedes E55 AMG door de straat....met een kamper erin van een jaartje of 20. Vorige week zag ik een SL500 rijden met een kamper. En zo zie ik wel vaker dit soort figuren met veel te dure auto's.
Nu vroeg ik mij af of er in zo'n situatie geen lichtje gaat branden bij onze blauwe broeders? Of verwachten zij (en de balastingdienst enzo) dat deze allemaal langs legale wegen verkregen zijn?
Ik snap dat niet hoor....Het merendeel van de kampers werkt niet, dealt drugs, handelt in gestolen goederen en andere ongein.
Goed bezig politie![]()
alleen het geld nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:49 schreef TheDon1985 het volgende:
In de meeste gevallen zijn zulke zaken ook via legale wegen verkregen hoor.
Ik moet godverdomme hard werken om mijn Peugeotje te kunnen dokken. En zij rijden in een dikke Mercedes zonder ook maar iets te doen.quote:
Vertel eens...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:49 schreef TheDon1985 het volgende:
In de meeste gevallen zijn zulke zaken ook via legale wegen verkregen hoor.
Nope dat verhaal is waar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:57 schreef Dikke.Bertha het volgende:
Demagogie is het, heb je niks sterkers?
Was al fout de politie te bellen. Tuig heeft hier vrij spel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:55 schreef Mr.Spock het volgende:
Mooi verhaal van een vriend vamme, die vrachtwagenchauffeur is:
Hij tankt voor het weekend zijn vrachtwagen helemaal af, maandag wil hij wegrijden, zijn al zn tanks leeg!
Hij loopt eens om zijn truck heen, en ziet dat de tankdoppen met de koevoet eraf gemold zijn, en een heel druppelspoor diesel dat via het fietspad naar naastgelegen kamp loopt.
Hij beld de politie en die vraagt wat hij verwacht dat ze dan doen? Hij steld voor dat ze met een hond komen om het spoor te volgen. Politie komt, laten hond los en die rent meteen het kamp op.
"Ja, sorry, doen we niks aan" zegt die agent, waarop die maat vamme boos wordt en zegt:"WAT? Als een jochie van 10 een zak chips achter zn jas steekt zijn jullie er meteen bij, maar tegen die kampjoekels durven jullie niet?" Waarop de agent zegt "meneer, ik ben duidelijk geweest, als U zo door gaat mag U ook wel even op bureau tot rust komen"
Fijne dag nog....
Zwart jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:52 schreef 1Revenant1 het volgende:
mischien hebben ze een bijbaantje?
Ongelovelijk, politie agent gelijk ontslaan, maar die krijgt het zeker opgelegd van boven.quote:"Ja, sorry, doen we niks aan" zegt die agent, waarop die maat vamme boos wordt en zegt:"WAT? Als een jochie van 10 een zak chips achter zn jas steekt zijn jullie er meteen bij, maar tegen die kampjoekels durven jullie niet?" Waarop de agent zegt "meneer, ik ben duidelijk geweest, als U zo door gaat mag U ook wel even op bureau tot rust komen"
Ferrari kan ookquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:22 schreef Steve-O het volgende:
Hoe word ik een kamper ik wil ook een mercedes onder me hol
Wees blij dat je geen rekening krijgt voor het politie 'optreden'. Maar waarom heb je je niet laten oppakken? Dan kun je protesteren voor de rechtbank.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:55 schreef Mr.Spock het volgende:
Hij tankt voor het weekend zijn vrachtwagen helemaal af, maandag wil hij wegrijden, zijn al zn tanks leeg!
Hij loopt eens om zijn truck heen, en ziet dat de tankdoppen met de koevoet eraf gemold zijn, en een heel druppelspoor diesel dat via het fietspad naar naastgelegen kamp loopt.
Hij beld de politie en die vraagt wat hij verwacht dat ze dan doen? Hij steld voor dat ze met een hond komen om het spoor te volgen. Politie komt, laten hond los en die rent meteen het kamp op.
"Ja, sorry, doen we niks aan" zegt die agent, waarop die maat vamme boos wordt en zegt:"WAT? Als een jochie van 10 een zak chips achter zn jas steekt zijn jullie er meteen bij, maar tegen die kampjoekels durven jullie niet?" Waarop de agent zegt "meneer, ik ben duidelijk geweest, als U zo door gaat mag U ook wel even op bureau tot rust komen"
Fijne dag nog....
Dit is een mooi verhaal om mee naar de pers en de locale+landelijke overheid te stappen. Waarschijnlijk krijg je dan een flinke rel en misschien zelfs je diesel terugquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:55 schreef Mr.Spock het volgende:
Fijne dag nog....
Ja ik ook. Maar ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg mijn auto te ruilen voor een E55 AMGquote:
Ja maar de grote kampen blijven vrij statenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:37 schreef Lienekien het volgende:
Het is zeker waar dat veel overheidsinstanties (politie, belasting, sociale dienst) niet de regels handhaafden waar het ging om woonwagenkampen. Veelal uit angst voor intimidatiepraktijken. De laatste jaren is dit aan het veranderen en worden er fraudeteams op gezet. Er wordt al minder gedoogd dan vroeger.
En da's waarom veel gemeenten ernaar streven die grote kampen op te splitsen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar de grote kampen blijven vrij staten
En waarmee lossen ze die dure hypotheek af???quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie weet hebben ze een hoge hypotheek waarvan ze al die spullen kopen.
zoals ik al zei...het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:03 schreef Drifter__ het volgende:
Nájah, smaak hebben ze wel!:
[afbeelding]
![]()
En dat vindt je vreemd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:47 schreef TR08 het volgende:
[..]
Kampers hebben mij tot nu toe nooit iets misdaan, maar als je in de buurt van die lui komt zijn ze altijd een beetje hoe zal ik zeggen...raar. Je wordt heel argwanend bekeken, vaak zijn ze niet erg vriendelijk, ook niet direct onvriendelijk. Ik voel me erg in ieder geval niet prettig![]()
Vind je het ook niet erg hun elektriciteit te betalen?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:15 schreef Hathor het volgende:
Dat van die planten is wel waar, maar is niet alleen aan woonwagenbewoners voorbehouden. Bij mij in de straat alleen al zitten 4 van die hokken, helemaal tot de nok toe vol met die zooi, en dat zijn dus gewoon eengezinswoningen. Het zal me allemaal een worst wezen hoe iedereen aan zijn centen komt, als ik er maar geen last van krijg. Als het afzuigsysteem niet goed werkt stinkt de hele straat, en als ze daar dan zelf niet snel iets aan doen, dan zorg ik er gewoon voor dat dat hok nog dezelfde dag leeggetrokken word.
Gvd wat ben je ook een domme kneus he, nog goedpraten ookquote:Op zondag 20 maart 2005 14:13 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
En dat vindt je vreemd?![]()
*Werpt nog eens een blik op de reacties in dit topic*
Je weet gewoon niet waar je over praat, laat je liever lijden door negatieve vooroordelen.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gvd wat ben je ook een domme kneus he, nog goedpraten ook![]()
Ik vind het sowieso onzin om in een luxevilla te wonen om vervolgens te kunnen zeggen dat je in een 'wagen' woont. En waarom staat het altijd zo vol met auto's op die kampen? Waar halen ze het geld vandaan, vertel jij met dat dan eens.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:30 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet waar je over praat, laat je liever lijden door negatieve vooroordelen.
Ik wel, dat is het verschil.
En probeer eens op een normale manier te praten aub.
Wel eens binnen geweest in zo'n hok ? Die zijn gewoon net zo ruim als de gemiddelde eengezinswoning hoor, en in sommige gevallen zelfs nog groter ook. Is helemaal zo verkeerd wonen nog niet, vooral niet als mijnheer de belastinginspecteur toch niet langs mag komen van zijn baas, om geen onnodige aggressie op te wekken. En zo zijn er nog wel meer kleine voordeeltjes die je hebt als je op zo'n kamp staat.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:35 schreef Qweck het volgende:
Tjaa je zou het natuurlijk ook van de andere kant kunnen bekijken.. woonwagens zijn nou niet echt 5-sterrenhotels, dus dan kan je van je uitkeringetje wel een mooie mercedes op de kop tikken...O-) Ja..ofniet![]()
Gratis electraquote:Op maandag 21 maart 2005 13:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel eens binnen geweest in zo'n hok ? Die zijn gewoon net zo ruim als de gemiddelde eengezinswoning hoor, en in sommige gevallen zelfs nog groter ook. Is helemaal zo verkeerd wonen nog niet, vooral niet als mijnheer de belastinginspecteur toch niet langs mag komen van zijn baas, om geen onnodige aggressie op te wekken. En zo zijn er nog wel meer kleine voordeeltjes die je hebt als je op zo'n kamp staat.
Vooroordelen zouden geen vooroordelen zijn als er niet minstens en kern van waarheid in zit.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:30 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet waar je over praat, laat je liever lijden door negatieve vooroordelen.
Ik wel, dat is het verschil.
En probeer eens op een normale manier te praten aub.
Zijn zij nou slim of ben jij nou dom?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme hard werken om mijn Peugeotje te kunnen dokken. En zij rijden in een dikke Mercedes zonder ook maar iets te doen.
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterf, kutjong, sterf een miserable dood
Insgelijk !quote:Op maandag 21 maart 2005 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterf, kutjong, sterf een miserable dood
Ik ben geen tuigquote:Op maandag 21 maart 2005 14:19 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Zijn zij nou slim of ben jij nou dom?
Je geeft geen antwoord op m,n vraag. Daarmee bevestig je al indirect dat ze dit soort middelen via illegale wegen verkrijgen.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:13 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
En dat vindt je vreemd?![]()
*Werpt nog eens een blik op de reacties in dit topic*
Wat ben je een achterlijke tyfusmongool.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@vrachtwagen-diesel-verhaal:
paar keer met verschillende mobieltjes 112 bellen en zeggen dat ze kleine kinderen in elkaar trappen ofzokijken hoelang het dan duurt voordat de politie op het kamp is
Zeg alleen maar dat je niet zo moet zeiken over andersmans dure auto's alleen omdat je zelf zo hard moet werken om in een kutpeugeot te rijden.quote:
die snap ik niet. Het gaat erom dat de politie pas komt in speciale (extreme) gevallen. En zo wil/denkt hij de politie te kunnen lokken.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef Dikke.Bertha het volgende:
[..]
Wat ben je een achterlijke tyfusmongool.
Onder valse voorwendselen, dat mot ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
die snap ik niet. Het gaat erom dat de politie pas komt in speciale (extreme) gevallen. En zo wil/denkt hij de politie te kunnen lokken.
Wiet is niet warm en slabs zitten niet in zakken...kortom lulverhaal.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:00 schreef JosvG het volgende:
Een vriend van me die had ook nog iets meegemaakt met kampers, hij werkt bij de boerenbond tegenover een kamp, en ze vroegen een keer of hij ff met de heftruck een paar zakken kunstmest op wil pakken en vervoeren op het kamp.
Nou, hij rijdt daar ff heen, ziet ie een stapel van 2 meter hoog met "kunstmest" hij denkt, da krijgt deze heftruck nooit getild, hij probeerd het toch en hij pakt em heel makkelijk op. Hij moet hem naar een woonwagen brengen en sindsdien ligt er in de winter nooit meer sneeuw op die wagenmogen jullie raden wat er in die zak zat
natuurlijk is wiet niet warm, anders zou k wel mijn huis volzetten met wiet als verwarming!!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Wiet is niet warm en slabs zitten niet in zakken...kortom lulverhaal.
Jij doet je naam ook eer aan gefeliciteerd...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:17 schreef Qweck het volgende:
[..]
natuurlijk is wiet niet warm, anders zou k wel mijn huis volzetten met wiet als verwarming!!
maarja waarom zouden die kampers electriciteit nodig hebben? lampjes misschien? gaat t groeien nog wat sneller van ook!
Ja..dat doen ze allemaal dat weet ik ook wel...gaat mij om het lulverhaal wat werd opgehangen mbt zakken naar woonwagen enzo..quote:Op maandag 21 maart 2005 16:37 schreef Qweck het volgende:
ten eerste dankjewel, ten 2e.. woonwagens zijn volgens mij maar 1 verdieping hoog, en aangezien deze persoon er tegenover woont kan je er toch echt makkelijk opkijken.
Daarnaast als die lui nou eens wiet verbouwen in hun woonwagen?
nee k bedenk me net dat ik dan word aangeklaagd voor t mishandelen van 2 personen, die gozer en die kleine.. dat is me dan weer teveel van het goedequote:Op maandag 21 maart 2005 17:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Bang voor Bauer fans?
Uh ja dat zou ik kunnen doen...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
Maar als de TS nou gewoon even zo'n Mercedes staande houdt en vraagt hoe hij aan dat geld komt, en het antwoord dan ff hier post, zijn we er toch
sure jij hebt al je dvd's netjes in een winkel gekochtquote:Op maandag 21 maart 2005 10:15 schreef Ayaxola het volgende:
Belasting niet betalen scheelt vaak ook een hoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |