Je afrukken en msn'en kan vast tegelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:33 schreef Insomaniac het volgende:
Toch knap, "trainen" en MSNen tegelijk.
je zei toestandquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WEL WANT HIJ ZEI HET OP MSN EN YVONNE MOET JE NIET GELOVEN IN DR TOESTAND!!!!111!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En het vergrootglas heeftie vast aan zn bureau geschroefd! Slim!
quote:
quote:DEPRESIDENT zegt:
Het klopt toch, dat verhaal over die 10 % overlevingskans? En dat je zonder die hartoperatie sowieso overlijd?
| Jeffrey | zegt:
yup
je bedoelt dat ie daar zn minuscule lul onder kan leggen, om te zien of die is gekomen?quote:
Zeg maar dat fok niet aan kransen doetquote:
Nou? Wat willen we nog meer?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:37 schreef DePresident het volgende:
Het klopt toch, dat verhaal over die 10 % overlevingskans? En dat je zonder die hartoperatie sowieso overlijd?
| Jeffrey | zegt:
yup
Wel voor Yvonne en Iteejer na die Roemeense rotzooi.quote:
Ik zal mn logs eens opzoeken van zn moeder die kanker had en overleeft heeft, hij kanker had en natuurlijk weer beter,quote:
nou ja, vooruitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel voor Yvonne en Iteejer na die Roemeense rotzooi.
"Uit onderzoek is gebleken dat doodverwensingen wel effect kunnen hebben"quote:
quote:
Je bent een kloon van Petre86 hè.quote:FYI ik geloof mensen waarmee ik al langer op msn zit, die ik vaak tegenkom op fok en waar ik ook serieuze gesprekken mee heb eerder dan jou in deze toestand..
Hij zegt het op MSN dus het is allemaal waar hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal mn logs eens opzoeken van zn moeder die kanker had en overleeft heeft, hij kanker had en natuurlijk weer beter,
dat zn halve familie bij de tsunami is omgekomen, dat zn forum vrijwel wekelijks door FOKkers gehackt wordt, en wonderbaarlijk genoeg het een dag later allemaal weer doet,
en nu opeens dat hart weer ;')
The boy who cried wolf...
Naief DP, naief.
Moet ik me hierdoor ook aangesproken voelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal mn logs eens opzoeken van zn moeder die kanker had en overleeft heeft, hij kanker had en natuurlijk weer beter,
dat zn halve familie bij de tsunami is omgekomen, dat zn forum vrijwel wekelijks door FOKkers gehackt wordt, en wonderbaarlijk genoeg het een dag later allemaal weer doet,
Naief DP, naief.
quote:| Jeffrey | zegt:
ja ok.
| Jeffrey | zegt:
maar ik kom niet meer op Fk!
DEPRESIDENT zegt:
hmm ok
| Jeffrey | zegt:
ze kunnen beter ergens anders hun tijd besteden... Die kut mongolen. Vooral Yvonne
DEPRESIDENT zegt:zeg het maar als ik moet copypasten, en wat
DEPRESIDENT zegt:
oke![]()
| Jeffrey | zegt:
je gaat je gang
zeg dat nog eens op MSnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:40 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb trouwens een piemel achter mn oor groeien. Hihi.
Je bedoelt dat je hem gewoon dood wilt trappen...zodat je cker weet dattie dood is?:')quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hartfilpjes, hartfoto`s, zijn urn, zijn testament etc. Harde bewijzen...
Hmm. Geef straks ff op msn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Naief DP, naief.
Hij kan de spanning niet meer aan?quote:
Dat ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:40 schreef ArmaniMania het volgende:
Hartfilpjes, hartfoto`s, zijn urn, zijn testament etc. Harde bewijzen...
quote:
Zie je wel, het is waar!quote:Inso|druk zegt:
IK heb trouwens een piemel achter mn oor groeien. :S
Eerst volkliederen met een spuitbus en dan doodknuppelen, ik ben tegen bont he.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hem gewoon dood wilt trappen...zodat je cker weet dattie dood is?:')
Vraag Inso maar, heeft OOK op FOK gestaan, in FB zelfs van ONZ, kom op zeg!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:42 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hmm. Geef straks ff op msn.
Als dat echt zo is.....dan is het geen online vriendje meer van mij
![]()
Beter maar voor hemquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:43 schreef qu63 het volgende:
wel lullig voor petrie.. heeft ie een naamtopic, is ie er niet..
Belofte maakt schuld. Al heb je je ook niet aan je eerdere beloftes gehouden.quote:
Nadat hij officieel overleden is enzo, wil ik hem best nog een paar rotschoppen verkopen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:41 schreef Qwea het volgende:
Je bedoelt dat je hem gewoon dood wilt trappen...zodat je cker weet dattie dood is?:')
10 man loopt dat hier al te roepen dat het klopt. En jij wil het ook op MSN zien want ja dan is het waarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:42 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Dan raak je je enigste vriend kwijtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:42 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
" ____________________quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
10 man loopt dat hier al te roepen dat het klopt. En jij wil het ook op MSN zien want ja dan is het waar.
*helaas bevestigt*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vraag Inso maar, heeft OOK op FOK gestaan, in FB zelfs van ONZ, kom op zeg!
Trouwens, Nikky heeft het je OOK verteld vannachtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:42 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Ga ergens anders posten
| Jeffrey | zegt:
wat denk je wat ik nu doe
| Jeffrey | zegt:
ik heb geen account dude
DEPRESIDENT zegt:
Naief DP, naief.
| Jeffrey | zegt:![]()
DEPRESIDENT zegt:
van Yvonne
DEPRESIDENT zegt:
in het topic
| Jeffrey | zegt:
ow
| Jeffrey | zegt:
leuk dat ze erover begint hoor![]()
| Jeffrey | zegt:
ik ga nu trainen... Ben al laat
DEPRESIDENT zegt:
oke. Tot straks
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
oke. Tot straks
Jij en je schuldig voelen? meid wat doe je nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*helaas bevestigt*
R2cksson had een kankertopic, AMD helemaal over de zeik want zn moeder had kanker en hij had leukemie. Ik helemaal schuldig voelen enzo en toen bleek na wat speurwerk dat allemaal bullshit te zijn. En nu opeens heeftie een hartritmestoornis en wordt hij elke maand volgende maand geopereerd..
Hoe weet je datquote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trouwens, Nikky heeft het je OOK verteld vannacht
Let je even op DP?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*helaas bevestigt*
R2cksson had een kankertopic, AMD helemaal over de zeik want zn moeder had kanker en hij had leukemie. Ik helemaal schuldig voelen enzo en toen bleek na wat speurwerk dat allemaal bullshit te zijn. En nu opeens heeftie een hartritmestoornis en wordt hij elke maand volgende maand geopereerd..
je vergeet:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Naief DP, naief.
hij heeftje geblocked!quote:
Van WAT!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:47 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hoe weet je dat![]()
En ja, haar geloof ik wel. Maar AMD bezweert me dat hij het slachtoffer is.
Zie!!!! HIJ ZEI HET OP MSN, DUS HET IS WAAR!!!!quote:| Jeffrey | zegt:
Ik heb niets aan mijn hart hoor
| Jeffrey | zegt:
Ik lieg gewoon, want ik ben een pathologische leugenaar.
Havoc zegt:
Je bent gewoon een pisvlek zonder hartkwaal dus.
| Jeffrey | zegt:
Ja en mijn familie leeft nog en mijn moeder heeft nog nooit iets ergers gehad als de griep
Havoc zegt:
Dus de kans dat je binnen afzienbare tijd doodgaat is ook niet zo groot?
| Jeffrey | zegt:
Tenzij ik onder een auto kom
Havoc zegt:
Laten we het hopen.
Pas je op je hart?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:46 schreef DePresident het volgende:
| Jeffrey | zegt:
ik ga nu trainen... Ben al laat
Goede aanvulling!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
je vergeet:
-Zijn beste vriend ligt op sterven (al maanden ondertussen)
-Hij gaat trouwen met een meisje van 15
-Hij heeft melanie-de-miss gekrikt (of hoe ze ook heet)
-Hij drinkt niet. Maar soms is hij wél 'vet dronken geworden met zijn maten'. Maar de volgende dag heeft hij echt nog nooit een druppel gedronken.
-Hij voetbalt. Niet. Nee hij kíjkt alleen voetbal. Maar hij traint wel. Hoewel hij niet veel mag bewegen ivm zijn hart.... wat is het nou?
-O en de mooiste: hij Fok!t niet overdag! Want dan werkt hij ja!!!!
Wat een oeuvre![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |