Someone drank way too much last nightquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Euh?
You may have a point.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:53 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Someone drank way too much last night
Kan jij je hoofd niet door de shredder duwen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:48 schreef Dirkh het volgende:
Kan die Petre zelf zijn account niet door de shredder duwen, en is er ook een msn versie van?
OK danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:56 schreef yvonne het volgende:
Posts worden zomaar verwijderd. Lees je ff in
Je sig is ook te begrijpen trouwens.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:56 schreef yvonne het volgende:
Posts worden zomaar verwijderd. Lees je ff in
Ik heb me niet ingelezen, maar ideeen als zijnde dat DirkH zn hoofd in shredders gaat duwen sta ik blind achterquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:59 schreef ShaoliN het volgende:
Zo ingelezen. Duw je nu je hoofd in een shredder Dirk?
Wat hij zegt. Die DirkH lul kan geeneens plaatjes maken terwijl ie zegt van wélquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:00 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik heb me niet ingelezen, maar ideeen als zijnde dat DirkH zn hoofd in shredders gaat duwen sta ik blind achter
Ga jij ff in OUD kijken dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan jij je hoofd niet door de shredder duwen?
Ik heb wel een papierversnipperaar, ik zal het zo even proberen. Eerst koffie.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan jij je hoofd niet door de shredder duwen?
Wel ff foto's maken he.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb wel een papierversnipperaar, ik zal het zo even proberen. Eerst koffie.
Koekje d'r bij?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb wel een papierversnipperaar, ik zal het zo even proberen. Eerst koffie.
Filmpje, weblog, 2 dagen rellenquote:
Is dat die gast met dat blauw met gele icoontje?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Filmpje, weblog, 2 dagen rellen
Die Petre86 ligt zeker nog in zn nest te ruften?
Het is nog geeneens zondagquote:
Je vergeet OUD. Ik moet alleen zo weg...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
heej kijk jij voor mij es ff waarom ik niet meer op de crew fora kan komenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook vandaag is het in sommige landen sabbath.quote:
Youssef, anyone?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Ook vandaag is het in sommige landen sabbath.
Waar, in Drenthe?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Ook vandaag is het in sommige landen sabbath.
Bijblijven, deze wordt hetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:13 schreef QyRoZ het volgende:
Goddammit, ik mis alle leuke rellen weer.
Je kunt er in hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:11 schreef bonke het volgende:
[..]
heej kijk jij voor mij es ff waarom ik niet meer op de crew fora kan komen
want volgens mij mis ik daar toch iets
Nee, Noordholland.quote:
Kijk nog eens?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:19 schreef bonke het volgende:
[..]
niet volgens mijn "selecteer forum "
mijn rijtje stopt bij travel
Om z'n AMD account hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:21 schreef Tiemie het volgende:
Dat klopt allemaal wel hoor. Alleen gaat 't meer over z'n vorige account i guess.![]()
Nee sorry, [sc] topics zijn niet zo interessant om na te lezen.quote:
Nummer 23 ;')quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:23 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee sorry, [sc] topics zijn niet zo interessant om na te lezen.![]()
hoeveelste account is dit al van um.
Deze wel, hoor: [SC] Leugens van AMD doorzien, kloon ontmaskerdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:23 schreef Tiemie het volgende:
Nee sorry, [sc] topics zijn niet zo interessant om na te lezen.
nitespeed is een IKEA watje geworden,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:24 schreef Tiemie het volgende:
ik mocht um niet meer plagen van nitespeed..
En leg die naast dat FB topic dan heb je het hele verhaalquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Deze wel, hoor: [SC] Leugens van AMD doorzien, kloon ontmaskerd
Had ik al eens gezegd wat ik van die smilie vind? Ja, hè?quote:
quote:
Zaterdag 10:45 uur is ook niet 't ideale reltopicmoment, yvonne.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
Wie belt die Petre86 ff wakker?
Topic stond al sinds 8 uur deze ochtend klaarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zaterdag 10:45 uur is ook niet 't ideale reltopicmoment, yvonne.
Je hebt bijna 3 uur getwijfeld of 't wel kon?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:39 schreef yvonne het volgende:
Topic stond al sinds 8 uur deze ochtend klaar
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:35 schreef bonke het volgende:
reset cookies deed het hem
maar keb dus niks gemist
ik mis armanimania
Neuh,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt bijna 3 uur getwijfeld of 't wel kon?
Ja hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:40 schreef QyRoZ het volgende:
Slaap jij ooit nog wel eens, yvonne?
Heeft Dirkh weer een blik mongolen open getrokken, en ben jij daar de inhoud van?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:45 schreef bonke het volgende:
[..]
heej opbokken jij uit deze supertopic
jij voegt hier niks toe
mongolen is meervoud en ik zit in me eentje ( dus wat is er fout aan jou zinnetje?? )quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:47 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Heeft Dirkh weer een blik mongolen open getrokken, en ben jij daar de inhoud van?
Niks mis met mijn zinnetje voor een schizofreen als jij...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:50 schreef bonke het volgende:
[..]
mongolen is meervoud en ik zit in me eentje ( dus wat is er fout aan jou zinnetje?? )
tadaaaaaaa, zie je wel dat je het kanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Niks mis met mijn zinnetje voor een schizofreen als jij...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:02 schreef Qwea het volgende:
arme amd
straks wordt zn forum ook nog gehacked
Zeker?quote:
hardnekkige 10% hequote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:29 schreef Nagz het volgende:
Ik heb amd nog zo gezegd te sterven.
Niet gebeurd?
Jah even wachten op de touchdown.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:37 schreef Nagz het volgende:
[..]
Goddomme.......
Ach binnenkort wel op de operatietafel, een rematch.
Nee?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:40 schreef XiChico het volgende:
Is dit een persoonlijke kwestie?
Nou niet sentiementeel worden he, dan moet ik je toch helaas naar R&P verwijzen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:40 schreef XiChico het volgende:
Is dit een persoonlijke kwestie?
Oh, dat is een achterlijk figuur inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
Hij werkt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
Dit hele gedoe doet me zooooo denken aan DP toenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:05 schreef Qwea het volgende:
Waar blijft die sentimentele stervende klojo nou![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:14 schreef Nagz het volgende:
[..]
Dit hele gedoe doet me zooooo denken aan DP toen
Moord en brand schreeuwen en dan uiteindelijk weggepest worden....
Volgens mij ben ik er nog hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:14 schreef Nagz het volgende:
[..]
Dit hele gedoe doet me zooooo denken aan DP toen
Moord en brand schreeuwen en dan uiteindelijk weggepest worden....
Mooi, dan laten we het open tot hij terug is,quote:
Ga jij nou maar weer een van je zovele R&P topics openenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:22 schreef Nagz het volgende:
[..]
Na veel gehuil, getouwtrek, emotionele momenten.
Geloof je mij niet op msn danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, dan laten we het open tot hij terug is,
dit is te leuk om zomaar te laten gaan,
"ik geloof iedereen op MSN'
Posts worden zomaar verwijderd. is deze middels in behandeling?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, dan laten we het open tot hij terug is,
dit is te leuk om zomaar te laten gaan,
"ik geloof iedereen op MSN'
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:25 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer een van je zovele R&P topics openenschattebout
Nee. Dit topic draait niet om jou en mij, maar om petre en AMD. Dus bek houwuh en wachten tot petre thuis isquote:
Wees dr dan goftedomme ook es optijd bij.Lamzakquote:
Jij wil eens een x geen aandacht in het topic van een ander?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:31 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee. Dit topic draait niet om jou en mij, maar om petre en AMD. Dus bek houwuh en wachten tot petre thuis is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |