Eva, echt supah!
Ik moet zo huilen om mijn ventje Jasper
![]()
Hij hangt enorm aan me momenteel. Eigenlijk is hij altijd al een mama`s kindje geweest maar nu ik zo vaak weg moet is het alleen maar erger geworden. Vorige week moest hij bij een vriendje gaan spelen omdat er partnerdag was in Rotterdam, toen is hij een uur aan het huilen geweest bij dat vriendje omdat hij het niet naar zijn zin had. Omdat ik wil dat hij eens vriendjes maakt heb ik gevraagd of hij komende vrijdag met een vriendje maar naar huis kan tussen de middag om een boterham te eten maar dat wil hij niet, hij durft niet. Eigenlijk komt het heel slecht uit als hij echt niet wil want ik moet precies tussen de middag in het ziekenhuis zijn voor wat onderzoekjes.
Over 2 weken is er schoolreisje en de juf vroeg al of ik mee kon gaan. Omdat ik niet vrij wilde nemen van het Spine & Joint heb ik dat afgezegd en omdat ik niet wil dat Jasper de hele dag sneu in een hoekje zit omdat hij niet durft te spelen heb ik verteld dat we hem ook niet mee willen laten gaan op schoolreis. Toen ik hem dat vanmiddag vertelde moest hij huilen omdat het vast allemaal wel goed zou gaan en hij het niet eng zou vinden. Toch wéét ik dat hij het wel spannend vind als hij er eenmaal is en zich dan geen raad weet en de hele dag niet van één plek af komt.
ZIjn juf vertelde me nog dat hij trekjes vertoont van iets wat ze eigenlijk niet hardop mocht zeggen maar het toch deed: pdd-nos. Het is een zwaarbeladen term en ik vraag me af of ze wel beseft wat ze me verteld heeft.
Jasper zit in zijn eigen wereldje ja dat klopt, maar hij is gewoon een dromer. Vriendjes heeft hij niet echt, op een of andere manier vind hij het net zo fijn om naast een kindje te spelen als andere kindjes het vinden om samen te spelen.
Bwegh ik weet het allemaal ff niet meer. Ik gun Jasper zijn schoolreisje zo maar ik wil wél dat het leuk is voor hem. Het zou mijn hart breken als ik hem toch mee laat gaan en later te horen krijg dat hij er heeft moeten huilen omdat hij me zo mist
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.