gekkie, ik had al okselhaar op mijn 13equote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:57 schreef Vodka_Lime het volgende:
Ik maak me der ook niet druk om vraag me alleen af of er meer mannen zijn bij wie er geen okselhaar groeit.
Bij mij inmiddels dus wel maar is pas heel laat gaan groeien.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:42 schreef Vodka_Lime het volgende:
is der dan niemand hiero waarbij geen okselhaar groeit?
Foto'tjequote:Op zondag 20 maart 2005 22:44 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nauwelijks okselhaar. Echt bijna niks. En ik ben geen 17 meer
...weet je tenminste waar je moet likken als je met je meisje bezig bent...... . hoe je niet zoveel moeite te doen..quote:
Je bedoelt de treasure trail?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:13 schreef poepsie het volgende:
Jongens moeten haren hebben, dat is sexy.
Vooral onder de navel zo'n streepje naar beneneden is geil.
Ah heet dat zo.....quote:
Mwoah, is vast niet de officiële benaming, maar ik vind 'm leukquote:Op maandag 21 maart 2005 20:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ah heet dat zo.....![]()
Ja dat vind ik wel stoer dat k dat heb sinds een jaar of wat.... maar t moet niet te breed worden, moet echt streepje blijven.
Alles met matequote:Op maandag 21 maart 2005 20:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwoah, is vast niet de officiële benaming, maar ik vind 'm leuk
Mannen hoeven van mij echt niet alles weg te scheren. Al vind ik teveel bossen okselhaar niet erg aantrekkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |