Natuurlijk. Ze krijgen van mij de prijs voor meest fout gestylede artiestenquote:Op zondag 20 maart 2005 13:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Laibach
Gadver, dat je die al op postzegelformaat herkentquote:Op zondag 20 maart 2005 13:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mag ik er een loep bij???
Boyzone ??
Ja het verbaast mij ook. En ik schaam me er idd wel een beetje voor. Maar ik herkende ze omdat die homo altijd krom looptquote:Op zondag 20 maart 2005 13:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gadver, dat je die al op postzegelformaat herkent
Bewitched toch?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik vond hen leuker, maar ze hebben niet zo lang bestaan. Wie?
[afbeelding]
Goed! wordt het ook nog ergens uitgezonden? Dan kijk ik even...quote:Op zondag 20 maart 2005 04:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik denk New Order - Temptation. Tenzij er een ander nummer met die tekst bestaat (die is tenslotte weinig specifiek).
Wacht niet op mij als het goed is, ik slaap ook uit - net terug van de popquiz in België (achtste geworden van de 36 verder inheemse ploegen, gestruikeld op 15 Belgische clips zonder geluid...).
En dan ga ik nu even lekker naar buiten met de hond, ik lees straks wel of 't geraden is. Wacht vooral niet op mijquote:British female dance-pop outfit(aka
) began performing live in Europe after releasing their debut single "Got 2 Have Ya." Originally formed by Beki (born Rebecca Barrington Onslow),
(born
Ashley Graham), Mariama (born Mariama Goodman), and Elisa (born Elisa Frances Cariera), their lineup changed after Mariama left the act and
decided to start her solo career.
In 1997,relocated in Orlando, FL, bringing forth their self-titled debut album with the hit singles "
" and "
" Puerto Rican Jenilca Guisti became their new member in 1999.
Soort van jaquote:
2 redelijke hints gehadquote:zal wel geen succes geweest zijn, want het zegt me niks..
quote:songfestival?
Correctquote:
misschien als bijbaantjequote:Op zondag 20 maart 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
De zanger van Noir Désir?
hij gooit van alles door elkaar om z'n muziek te makenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Heintje?
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Dan zal het wel een vage DJ zijn.
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
het lijkt me een Zweed.
neen..quote:Op zondag 20 maart 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Sven Väth?
hmmquote:Op zondag 20 maart 2005 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Adam F?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |